petek, 15. februar 2008

Moje najljubše in vredne ogleda ...

... spletne strani namreč. To, da sem odvisna od interneta, itak vem že nekaj časa. Čeprav ga zaradi objektivnih razlogov 48 ur na teden totalno ignoriram. Ali potem sploh še sodim med zasvojence? Kakorkoli že, moje zapravljanje časa na internetu je poleg pisanja in prebiranja blogov, ukvarjanja s študijem in službo namenjeno naslednjim zadevam - moje najljubše spletne strani: - Facebook. Ne morem, da ne bi. Vem, da je otročji, neumen in še marsikaj (vstavi poljubno število negativnih pridevnikov) in da sem njegov glavni cilj (=ponovno navezovanje in negovanje stikov z že skoraj izgubljenimi prijatelji, I guess) že zdavnaj izpolnila, ampak vedno se najde nekaj, kar me potegne. Pa naj bo to "speed racing", "make a baby" ali "friends for sale". Bolj brezsmiselno je, bolj mi je všeč. - The Internet Movie Database ali IMDB. Nisem noben filmofil, ampak brez tega ne gre. Sicer sem že zdavnaj obupala nad ocenami filmov/serij, ker se očitno moj okus ne sklada z okusom večine, kljub temu pa je lahko nek namig - če ima film/serija res nizko oceno, potem je RES zanič. Obožujem Goofs :) - RTV SLO. Od vseh novičarskih portalov ima najmanj nadležnih reklam (zato ga postavim pred Dnevnik), je relativno ažuren in ima kratke in jedrnate novice. Predlagam uporabo Odprtega kopa. - Google analytics. Res me zanima predvsem to, zaradi katerih iskalnih pojmov nekdo pristane na mojem blogu. Pa tudi to, od kod prihajajo obiskovalci. Res zanimive službene lokacije :) - Deviant art. Definitivno najboljša ozadja in slike nasploh. Priporočam kategorijo Minimalistic. - In moja ljubica, na katero sem skoraj pozabila, Wikipedia. Brez nje praktično ne morem več in vsa čast tistemu, ki se je to izmislil. Kdo je to bil, vam lahko pove Wikipedia :) Kaj pa najbolj osovražene strani? Tiste (predvsem tisti blogi), kjer mi začne iz zvočnikov nabijat glasba. To me tako zmoti, da enostavno zaprem okno. Jebiga. In tiste butaste strani, kjer jim je težko naredit različico v angleškem jeziku - predvsem se to zgodi pri omejenih Italijanih, Špancih in Francozih. V 21. stoletju smo, dragi moji.

7 komentarjev:

  1. Facebook-sploh še pogledat nočem. :)
    IMDB-odvisna...kljukica
    RTV SLO-kljukica
    Google analytics-uporabljam Statcounter...velika kljukica ;)
    Ostalo ali ne poznam ali pa zelo malo uporabljam.
    Vsekakor sem pa reden gost na sloblogi.net. Preveč reden gost... :/ ;)

    OdgovoriIzbriši
  2. Se strinjam ... glasba, ki si jo prisiljen slišat, ko odpreš blog ... no thanks.

    OdgovoriIzbriši
  3. facebook me zadnje čase ne videva, ker preveč šteka za moje živce.
    wikipedio mam pa jst tut rada, sam jo je treba jemat z rezervo, ker se ogromno napak not najde. je pa praktična, ko rabiš si npr. nekej osnovnega preprosto razložit.
    google analytics mi zadnje čase sploh noče nič pokazat oz. je povsod rezultat 0. prej je pa normalno delal. any idea?
    za novice sem pa bolj siolovka, ker pol prešaltam še na blogos :)

    OdgovoriIzbriši
  4. Js sm za wikipedio...:)
    Namesto rtv slo imam 24.ur...:)

    OdgovoriIzbriši
  5. Hm, a Deviant arta nobena ne uporablja?

    @M., za FB je boljše, da ga niti ne tikaš :P

    @L., 24ur.com je malo preveč rumen (čeprav ga mam med bookmarki, wiki pa roxx :D

    @Bubbles, sanja se mi ne - a to odkar si zamenjala oblekco?

    @B., grozno je. Še posebej, ko si npr. v službi pa kao "delaš" ...

    OdgovoriIzbriši
  6. Waaa men so tud gnili blogi, ki mi skor sprožijo infarkt, ko prične nenadoma donet muska :S

    OdgovoriIzbriši
  7. ne, v bistvu mi je že mal prej kr vse zginlo. sabotaža! :D

    OdgovoriIzbriši