ponedeljek, 7. januar 2008

Đizs, you suck!

Naj na začetku priznam, da je moje znanje o delovanju interneta res skromno. Oziroma ga ni. Edino, kar ločim, je hitrost - ali dela hitro ali dela počasi. In internet mora delat hitro.
Sploh ne vem, če je še kdo na tem svetu, vsaj izmed tistih, ki pišejo blog, ki še pomni, kako je, če internet dela počasi. Upam, da sem edina, ker pač nikomur ne privoščim te "sreče". Ja, Glista je bila med prazniki večinoma doma, kjer internet namreč dela počasi. ZELO počasi. Približno tako počasi, da če hoče čekirat mail, potrebuje približno 15 minut. Ali pa tako, da datoteke, večje od 500kb, sploh ne more zdownloadat. Da ne govorim o tem, da dlje kot do vstopne strani Bloggerja ali Facebooka nikakor ne pride. Totalen suffer.
(to je v vednost za prihodnje, ko Glista izgine z obličja Zemlje :)
In kje se tukaj vmeša Đizs? Počasnega interneta nimamo namreč zato, ker bi si to želeli, ampak zato, ker drugačnega ne moremo imeti. Ker je potrebno nekaj v smislu prenove telefonske centrale (or something like that). Za kakih 100 ljudi. In ker so se končno malo zmigali in začeli delat na tem področju, sem se že veselila, da se bo mogoče kaj premaknilo na bolje. Ampak ne - stvari stojijo. Zakaj? Zato, ker Cerkev zahteva za 5 metrov (!!!) prekopane zemlje (na enem usranem dvorišču) odškodnino celih 1000€ na mesec. Prosim?!?!
Brez besed sem. Ostane mi le še molitev, da nekdo pride k pameti.

2 komentarja:

  1. OMG! Mi smo bli na istem, zdaj pa nam kar šiba - nekaj od Siola mamo. Pojma nimam kaj - ajoj, kako bi se mi zdaj brat smejal :))) Pa smo tud rabli ne vem kolko naročnikov - no pol pa ni blo potrebno. Lahk pa omenim to, da kabelske ne mormo net. In ne vidimo niti Kanala A niti Poptv-ja, kar me v bistvu niti ne moti, ma gre za princip :)

    Cerkev pa kor Cerkev - oni pač samo verujejo v Boga in jebejo ljudi. Tko je.

    OdgovoriIzbriši
  2. Ja, potem smo res na istem, vsaj kar se tiče tv - mi tudi ne vidimo niti Kanala A niti Pop TV-ja :( Še dobro, da sem več al manj v LJ, v civilizaciji :)

    Moja novoletna želja je samo ena - imet hiter internet :(

    OdgovoriIzbriši