torek, 15. januar 2008

Slabo vest imam ...

... ker je že drugi teden razprodaj, jaz pa nisem še vstopila v nobeno trgovino, kaj šele, da bi kaj kupila. OK, že lažem. Prejšnji teden sem, ker sem prišla na dogovorjeno mesto pred dogovorjeno uro, na hitro skočila v prvi del H&M, kjer o razprodajah ni bilo ne duha ne sluha. Vsaj edini dve stvari, ki sem jih prijela v roke, nista bili znižani. Aja, naj na tem mestu priznam, da imam (baje ne preveč lepo) navado, da vsako stvar (ampak res VSAKO) primem v roke. Ne vem, kako je z vami, ampak jaz moram stvar prijet. Ali jo pobožat ali pa se jo vsaj dotaknit. Tudi če mi sploh ni všeč. No, in še to moram priznat, tega se pa dobro zavedam, zraven delam različne grimase. Še posebej, če mi stvar ni všeč (v stilu izbuljenih oči in misli "WTF, kdo bi si pa to navlekel nase?!"). Verjamem, da zgleda precej smešno, ko me nekdo opazuje, ampak takšna pač sem in to je moj stil nakupovanja :) Spet sem malo zašla, ampak v glavnem, a girl's got to do, what a girl's got to do. In kot prava fashionistasta Glista naznanjam, da grem v shopping. Prosim, prosim, prosim, da ne bi domov prišla praznih rok. Tnx a lot. Sprašujem se: Koliko € je preveč za torbico??

13 komentarjev:

  1. Za DOBRO torbico ni nikoli škoda €. :)

    OdgovoriIzbriši
  2. ej, hvala enako. Tud js še nism stopla v nobeno trgovino...pa nimam niti mal slabe vesti. :D
    ker me nakupovanje ne fascinira preveč.
    Enjoy your shopping as much as you can!! Praznih rok?? Ma dej, sej si ženska! :) Nobena ženska ne pride iz trgovine praznih cot. ;)

    OdgovoriIzbriši
  3. opla...my bad... :P
    Pri prejšnjem commentu se popravljam: namesto cot je ROK! :D

    OdgovoriIzbriši
  4. He he, nisem prišla niti praznih rok niti praznih cot :) Ampak kupila sem nekaj iz nove kolekcije. Itak. :) Torbice pa niso imeli več, nesramneži ... :(

    OdgovoriIzbriši
  5. Dobra. ;) Jaz moram tud še it ... pa kar nekako odlašam. Kr ne da se mi it. Dans al pa jutri pa sigurno. ;)

    Kaj si kupila? Js bom verjetno nardila isto. Kupila nekaj, kar sploh ni znižano.

    OdgovoriIzbriši
  6. Aja, sej sem kupla neke grde zimske čevlje, ki sem jih nujno rabila, ker me konstantno zebe. ;)

    OdgovoriIzbriši
  7. GF, naslednje leto greš z menoj. Jaz naredim cel načrt, preden se sploh odpravim v trgovino:).

    OdgovoriIzbriši
  8. @Katja: Čevlji so lepi!!!

    @Bonny: Jaz tudi, jaz tudi ;)

    @GF: Kako je šlo? Ali si še vedno po trgovinah? :)

    OdgovoriIzbriši
  9. @ A.: No problem, the more the merrier!

    OdgovoriIzbriši
  10. js grem tud! ne vem kako ste lahko mene pozabile! mi boste lahk v živo solile pamet :D

    p.s. 4. marca grem v Milano ... jeeeeeeej :D:D:D:D:D:D:D

    OdgovoriIzbriši
  11. Mah ... glede na to, da sem šla v 6 trgovin, je izkupiček soliden - ena srajčka iz Zare, seveda iz nove kolekcije, ampak a lahko sploh stane manj kot 15€?! :)

    @B., A. & C., velja za naslednje razprodaje. Se še kdo pridruži?

    @K., kar je nujno, se skoraj ne šteje v nakupe :)

    @C., Milano?! To bo šele shopping!! :)

    A Muller ima kdaj razprodaje?!?!

    OdgovoriIzbriši
  12. Muller ma cel čas razprodaje :) Samo pojdi pogledat, koliko stanejo Kinder čokolade in Haribo bonboni :P

    OdgovoriIzbriši
  13. Ja, saj sladkarije kupujem samo še v Mullerju :) Tudi Milke so skoraj zastonj :)

    Sam jaz bi imela razprodajo kozmetike, parfumov, kiča ... :)

    OdgovoriIzbriši