torek, 8. januar 2008

Avatar - ogledalo duše?

Baje naj bi avatar, ki si ga izberemo, tudi nekaj pomenil. Vsaj tako pravi dr. John Suler, psiholog z Univerze Rider. Čeprav mi ni jasno, po kakšni metodi je do teh ugotovitev prišel (in dokler ne izvem, jih ne priznam za resnične), ampak so pa zanimive:
  • Živalski avatarji (Nemalokrat hišni ljubljenčki. Ljudje, ki si izberejo žival za predstavnika svoje spletne osebnosti, se poosebljajo z lastnostmi te živali.)
  • Risankasti avatarji (Lahko so znak nedoraslosti uporabnika. Kadar so bolj sofisticirani, pa lahko pomenijo, da oseba za takim avatarjem nekaj skriva, tlači v sebi ali ap preprosto noče razkriti svoje prave narave).
  • Slavne osebe v avatarjih (Uporabnik se z neko slavno osebo bodisi identificira bodisi zafrkava. V vsakem primeru si na ta način poskuša povelati samozavest.)
  • Zlobni avatarji (Skoraj vedno so izraz neke agresivne fantazije in/ali občutka neke krivde. Lahko je tudi poskus odtujevanje v neki spletni skupnosti, kjer se počuti preveč ogroženo.)
  • Zapeljivi avatarji (Napol goli ženski avatarji so povsem unisex pojav. Uporabljajo jih predvsem povprečne ženske in aseksualni moški.)
  • Avatarji moči (Vsebina takih avatarjev predstavlja omnipotento moč. Ljudje, ki izbirajo take avatarje, izkazujejo svojo nezrelost in negotovost.)
A se kdo najde? Jaz sem nedorasla - vedno in povsod :)

9 komentarjev:

  1. Je ta silovit psiho(log) omenil, kakšni avatarji kažejo na dobre lastnoste, ker po tem kar sem prebral, vsak kaže v posamezniku neke slabosti. Včasih imam občutek, da se psihologija ukvarja le z iskanjem patoloških pojavov v človeku, to je pa tudi bolj ali manj vsa njena uporabnost.

    OdgovoriIzbriši
  2. Hm, hm, ocitno sem tudi jaz nedorasla. Logicno je pa da se skrivam (oz. mi je ta avatar zelo vsec). Ce bi hotela svojo faco gor prilepit, bi jo ze zdavnaj. ;) Kakšen pameten doktor, no. :))

    OdgovoriIzbriši
  3. @Carmen, jaz tudi nimam pojma, kam spadaš :) Pa to niso niti vse kategorije, sem samo nekatere izbrala.

    @Marushka, se strinjam popolnoma. Ampak nekaj najbrž je na teh avatarjih, sam ne vem, na kakšen način je on prišel do teh ugotovitev, to me muči ... :)

    @Agapetos, ne vem, če se psihologija ukvarja samo s patologijo, je pa res, da včasih poudarjajo same "negativne" stvari. No, o tem, kaj je slabo in kaj dobro, bi pa itak lahko še rapzravljali ... :)

    OdgovoriIzbriši
  4. heh, tudi jaz sem nedorasla (so what else is new :))

    OdgovoriIzbriši
  5. Mene tut ni. Ker tolk kičastih blogov sploh ne analizirajo:).

    OdgovoriIzbriši
  6. Hehe js sm pa povprečna - kira gnila ocena, se sploh ne strinjam z njo :rofl:

    OdgovoriIzbriši
  7. @Bubbles, join the club, you are more than welcome :)

    @Bonny, ti avatarja sploh nimaš?

    @Evie, trikrat fuj za oceno! :)

    OdgovoriIzbriši
  8. @ GF: Ahahahaha, crknila bom od smeha, ker mi je komaj zdele žarnica posvetila! Sploh ne bom razlagala in kako sem površna, ker bi me imela za čudno, kar niti pod razno nisem:) ...

    OdgovoriIzbriši