sreda, 30. januar 2008

Anti-gospodinjski geni

Naj za začetek pojasnim, da po moji definiciji med gospodinjska dela spada vse, kar je povezano s čiščenjem, vključno z likanjem (in brez kuhanja). No, danes sem našla vzrok za moj odpor do gospodinjskih opravil --> anti-gospodinjski geni, zagotovo! Kako pa bi drugače razložili dejstvo, da mi približno po minuti pomivanja posode nabrekne koža na prstih in razpokajo dlani, tuširam pa se lahko tudi pol ure, pa se to ne zgodi? Ali pa to, da me, ko posesam približno kvadartni meter stanovanja, tako boli hrbet, da se moram pred nadaljevanjem malo spočit? Pa da me napade pošasten glavobol takoj, ko začnem čistit tla, in neha tisto sekundo, ko neham čistit (drugače pa me glava boli le takrat, ko imam mačka)? Da niti ne govorim o tem, da je pralni stroj za moje pojme najbolj kompliciran tehnični aparat, da je treba za mano vedno popraviti obešeno perilo in da se približno vsak tretji poskus likanja pri meni konča z razbitim likalnikom? Ja, geni so krivi. What can I do about that? :innocent smiley: Sprijaznila sem se, da najbrž nikoli ne bom "gospodinja leta" in da moja hiša ne bo nikoli hiša z najlepše urejeno okolico/balkonom/vrtom/rožami ... Če bi že bila gospodinja, bi bila verjetno še najbolj podobna mešanici med Gabrielle in Susan. Hm, najbrž je bolje, če nisem :) Sploh pa je moj življenjski moto od tega trenutka dalje tale:

16 komentarjev:

  1. Ammm, mislim, da rabiš mojega gospoda s čajem. Ti ga podarim, ker si očitno še bolj brezupen primer kot jaz. ;)

    Sicer so pa to stvari, ki jih lahko naredijo tudi drugi oziroma počakajo dokler nisi pripravljena na "spopad" z njimi. Js se vedno tako tolažim. ;)

    OdgovoriIzbriši
  2. Prosim malo sočutja zame, ker moram s tako živet :)

    Zato pa se ima majhno stanovanje, da ni treba preveč pucat in se je samo iz enga krožnika, da ni treba preveč pomivat ;)

    OdgovoriIzbriši
  3. @Ts: Zato pa dandanes vse več moških opravlja ta dela, ker je vedno več antigenov :)

    Sicer pa GF, pralnih strojev nikoli ne bom štekala. Vedno je: Maaaaamiii, kaj zdaj??? Maaaartiiiin, zakaj je tolko gumbov? In pol vsi zavijajo z očmi :) Peglam in pospravljam pa zelo rada. Sam rože pa ... vse se posuši, ko so naši na morju. No zadnja leta bolj pazim vsaj zato, da se izognem nerganju, ko prideta domov :) Tko da glih anti nisem ;)

    OdgovoriIzbriši
  4. @TS, Joj, da ne bo kdo mislu, da se pri nas res je z enega krožnika, no :)

    @K., sam gospodinjske pomočnice pa nikoli ne bi imela!! (vem, da se zarečenega kruha največ poje ...) Morda gospodinjskega pomočnika :P

    @A., hihi, meni je treba vse na listek napisat: perilo bele barve - pritisni ta in ta gumb, pisano - ta in ta gumb itd. Enako za rože: ponedeljek na oknu v kuhinji, toliko in toliko vode :)

    @vsi, važno, da znam kuhat, od nepospravljanja ni še noben umrl, od lakote pa :)

    OdgovoriIzbriši
  5. @ts & gf: a krožniki so iz papirja oz. plastike, da se potem sam v smeti vržejo? ;)

    OdgovoriIzbriši
  6. Glistica, ti znaš vsaj kuhat. Velik plus. Jaz nimam pojma! Ne vem, kdo me bo hotu poročit:).

    OdgovoriIzbriši
  7. @C., O ne ne ne, jaz kar lepo pridno pomivam. Cele kupe posode :(

    @B., Ja, in to dobro kuham in fine sladice pečem. Rabiš inštrukcije? :P

    OdgovoriIzbriši
  8. @ GF.: Z veseljem, se priporočam, če se ti da ukvarjat z brezupnim primerom:).

    OdgovoriIzbriši
  9. Ko se bosta naučili delat pecivo, mi povejta ... bom prišla strokovno ocenit izdelek :)

    OdgovoriIzbriši
  10. Se pridružujem Karmen. Samo da ne bo čokoladno :S (še kak mesec ali pa kar dva je ne bom jedla ...)

    OdgovoriIzbriši
  11. js tud ne morm več čokoladne torte ... v bistvu ne morm nič kar je povezano s čokolado ....

    OdgovoriIzbriši
  12. @ A. in C.: Ne moreta čokolade ... ker?

    OdgovoriIzbriši
  13. Sladica brez čokolade skoraj ni sladica :)

    @B., a je predizbor Eme tako dolgočasen, da rajši po blogih hodiš? :)

    OdgovoriIzbriši
  14. Ne moreva čokolade, ker sva včeraj pojedli celo čokoladno torto! Fak pa ta ljubezen in depresija ... še bolj se bom zredila in mozolje bom dobila. In to vse zaradi tega kretena. I really hate him! uničuje mi življenje ...

    OdgovoriIzbriši