sreda, 23. januar 2008

Last minute life-style

Yap, taka sem. Plus "prelaganje na jutri" life-style. No, kako pa se prepoznaš v takem stilu? Nekaj tipičnih značilnosti (če se še kdo prepozna): - račun za mobitel običajno plačaš šele takrat, ko že dobiš sms, da ti ga bodo sklopili - ostale račune prav tako plačuješ zadnji dan, nekje okrog polnoči (in seveda pozabiš, da gre stvar naprej šele na delovni dan, če je slučajno to petek, sobota ali nedelja) - knjige v knjižnico vračaš dan po tistem datumu, ko bi jih moral vrnit (tisti dan je še brez zamudnine) - sladkor kupiš takrat, ko porabiš že vse stare zaloge in celo sladkor v prahu, ki je v omari že pet let - poročilo o delu in ure v službioddaš takrat, ko ti zagrozijo, da drugače ne morejo projektov zaključit ali pa da bodo zaradi tebe tudi drugi brez plačila - ko se odpravljaš na žurko, si lase pereš tik pred zdajci in nato letaš zunaj z mokrimi (ker ti zmanjka časa za sušenje) - božična darila kupuješ 31. 12. zjutraj (ja, medtem so postala že novoletna) - enako velja za rojstnodnevna darila in voščila (SMS obvezno pošlješ šele po 22.oo - čeprav se spomniš že zjutraj) - po nove leče greš takrat, ko te stare že tako tiščijo, da ne moreš več gledat - and I can go on and on and on ... In tako se ti potem zgodi, da zamudiš rok za oddajo dispozicije! Ampak sprašujem se, ali je to res posledica grdih navad, ali pa je razlog le v tem, da NIKJER ni napisano, da jo moraš oddat en teden pred sejo oddelka, kaj šele, da bi bilo kj objavljeno, kdaj seja oddelka je. Jebemti filofax :/
Drugače pa sem se na srečo tako sprakticirala, da mi tak način življenja ne povzroča večjih preglavic. Samo drugi se morajo še navadit na to :)

35 komentarjev:

  1. :) Dodas lahko se: "blog post napisem sele ko mi kdo zatezi".

    OdgovoriIzbriši
  2. Haha! ODLIČNO! Sem popolnoma ista. Všeč mi je misel na koncu, da se morajo le še drugi navadit na to.
    Življenje je takoj lepše ... ;)

    OdgovoriIzbriši
  3. @ts, soooo NOT true!! :)

    @K., jeeeeeeej, join the club, sva že dve!! :P

    OdgovoriIzbriši
  4. no še ena s simptomi iz seznama. razlika pa je, da v knjižnici redno plačujem zamudnine, ker se mi niti poklicati ne da in podaljšati knjige.

    OdgovoriIzbriši
  5. Oh, vsaj knjižnice so sedaj moderne in odkar imam geslo za internetni dostop lahko knjige podaljšujem in podaljšujem in ... :) Pa še rezerviram jih, da jih ne iščem kot en kreten tam po policah. :)

    Sicer pa, nekako se ne vidim v tem seznamu, čeprav me včasih napade taka lenoba, da še sama ne vem od kod je prišla. :) Najhuje je, ko odlagaš pospravljanje posode in namesto tega zribaš kopalnico. Mislim, kakšna kompenzacija pa je to. :))

    OdgovoriIzbriši
  6. hehe...hja, imam nekaj znakov tvoje "bolezni", mpak ne vseh... :D Ampak, če bom tako nadaljevala, se ti hitro pridružim ;) (Upam,da ne.)

    OdgovoriIzbriši
  7. Oh dear God!! I'm sick!!!! :)

    OdgovoriIzbriši
  8. Hihi, knjižnica je zadnji mesec kar dost zaslužila z mano :) Opomini so pri nas v stanovanju kar redni, čeprav naj bi jaz kao redno plačevala položnice :S

    Mam pa tule še hujši primer, ki vedno z vsem zamuja in se tolažim s tem, da nisem še na takem nivoju :P (čeprav na predavanja zelooo rada zaspim) ...

    OdgovoriIzbriši
  9. Z veseljem ugotavljam, da sem normalna. Položnic nimam oz. imam mami (enako za sladkor):), službe in leč nimam, darila kupim prej, SMS-e tudi pošiljam prej, ... edino glavo si pa res umivam v zadnjih minutah ...

    OdgovoriIzbriši
  10. @ ts: "Blog post napišem šele, ko mi kdo zateži." Ahahahaha! Aj lajk ju. Upam, da lohk povem, tut če si Glistin fant:).

    OdgovoriIzbriši
  11. @neferit, sočustvujem s tabo!

    @marushka, hihi, knjige podaljšujem, ja, sam jih vseeno vračam zadnji dan :)

    @laura, boš videla, to pride z leti :P

    @C., klub postaja vedno večji!

    @A., jaz ko je pomembno, ne zamujam. Res ne! Ampak predavanja, hm, to pa že ni tako pomembno, ne? :)

    @B., opisani so sam nekateri znaki, sigurno imaš tudi TI kakšnega! :) Če ne pa boš imela, ko se boš odselila :P

    OdgovoriIzbriši
  12. Hm, Bonny, a ti si samska?! Nujno ti bo treba najt enga fanta :rofl:

    OdgovoriIzbriši
  13. Ga sploh ne rabim! Všeč mi je tsjev stavek, samo to. Jaz temu pravim špikanje:).

    OdgovoriIzbriši
  14. Jp, B. rabi fanta ... I agree :)

    OdgovoriIzbriši
  15. Bonny is begging for bf :P

    @Bonny: Ko bodo položnice tvoja skrb, se boš mogoče našla tule ... Ne vem, a sploh kdo plačuje položnice pred rokom?

    OdgovoriIzbriši
  16. Noup, js čakam, da mi z mobitela v prihodnjih dneh pošljejo msg :D

    OdgovoriIzbriši
  17. Catch je v tem, da eni bolje delamo/delate pod pritiskom, andrenalinom... znanstveno dokazano...

    OdgovoriIzbriši
  18. @ales, Evo, sm vedla, da sem znanstveni fenomen :P Sam jz res ne morem drugače delovat, častna Titova :)

    @C., a nisi plačala računa za november? :O

    @A., zihr se najde kdo ... tisti "popolneži" :)

    @B., izgovori, izgovori ...

    OdgovoriIzbriši
  19. Se da... npr. če si ustrezno nabiješ z:
    - kofeinom
    - taurinom
    - efedrinom

    Povsod med alinejam je ali... .-) ne vsega požret naenkrat :-)
    Torej, da ti da podoben hype efekt...

    Works for me... naredim v 8 urah za 3-4 dni dela včasih :-)

    OdgovoriIzbriši
  20. Bom ostala kar pri kofeinu. Štiri deci kave za zajtrk zadostuje :)

    OdgovoriIzbriši
  21. Ja grem pa zdejle na kavo. Držte pesti, da Bonny ni več jezna in ne bom dobila kakšne šalce v glavo :D

    aja, račun ... ne vem za kateri mesec ... vem da neki še ni plačano :))

    OdgovoriIzbriši
  22. hm, kar se dela tiče, niti nisem tko last minute, vse ostalo pa absolutno, sploh tisto pranje glave in rojstnodnevna voščila so ponavadi že kar adrenalinska :D

    OdgovoriIzbriši
  23. Hihi, no pa le nism edina :))) Razn tistega z mobitelom se v vsem najdem (mobi položnice plačuje zlata mamica :P). Ah ja, sej bo ... Ko se bom enkrat zresnila ... khm, kdaj bo že to?

    OdgovoriIzbriši
  24. @C., a imaš šalco v glavi? :)

    @Bubbles, prvi znaki so tu!

    @E., na žalost se boš mogla kar sprijaznit, najbrž zresnitev ne prinese izboljšanja :)

    OdgovoriIzbriši
  25. Nimam! Juhu! Je bila pa jezna, ker sm skor eno uro zamudila :blush UPS!

    OdgovoriIzbriši
  26. Yupi, that's my girl!!! (sorry Bonny :)

    OdgovoriIzbriši
  27. Eno uro sm hodila oziroma se vozila, ker se mi ni dalo it peš tako zgodaj zjutraj, iz Rožne do Semaforja ... Genij sm! Dokazano!

    OdgovoriIzbriši
  28. O packe, kako me opravljate! Ne rabim desca!!!

    @ C. in GF.: Poglejta, koliko je ura, ko je C. napisala prvi današnji post. V tem času mi je rekla, da bo zdaj-zdaj pri meni. Ampak nanjo človek pač ne more biti jezen (tukaj ciljam na verižico, ki mi je všeč:)).

    OdgovoriIzbriši
  29. 9:44 je bil prvi post, ob pol enajstih sm bila pa že na kavi .... sej to ni hudo :)))

    verižice še vseeno ne dobiš!

    OdgovoriIzbriši
  30. Na koncu sta pa B & C cimre v Rožni in se dobivata še v Semaforju na kavi :)

    OdgovoriIzbriši
  31. hehe... tako kot, da bi opisovala mene... samo da sem še maturantka... ampak vse skupaj je prav smešno isto =) tudi jaz sem pozabila oddati dispozicijo za seminarsko za maturo... wihii for us:P
    ampak tako kt si napisala - js sm se navadla živet sama s sabo, se morjo sam še drugi...
    ful si fajn napisala ;)
    njoy*

    OdgovoriIzbriši
  32. @ts: nisva cimri, hvala bogu ne ... ker potem bi pa blogger pregorel od vseh napisanih bedarij in komentarjev :))) pa na trenutke bi se pobili :)

    OdgovoriIzbriši
  33. hehe, tudi jaz poznam eno tako ... podobno glisti

    OdgovoriIzbriši
  34. I'm joining the club... Ko voda teče v grlo je vsaka stvar takoj bolj zabavno adrenalinska :-)

    OdgovoriIzbriši