ponedeljek, 14. januar 2008

My kind of men

Med ukvarjanjem z diplomo (sucks!!) se je treba vsake toliko malo spočit. Sorry, boyfriend :) En in edini, Chad Michael Murray. Najbrž je odveč napisat, da mi je uspelo ulovit novo sezono OTH ... Freddie Ljungberg. Zaradi njega gledam(o) nogomet. Wentworth Miller. Believe it or not, Prison break-a ne gledam ... Josh Hartnett. Ne samo da dobro zgleda, ampak tudi dobro igra. Wicker park in Lucky number Slevin sta filma, ki jih je treba videt. Nujno!In da ne bodo ravno vsi enaki (a si niso nekam podobni?), še enega iz stare garde. Ethan Hawke. Umica res ni bila najboljša izbira :)

11 komentarjev:

  1. Njamiiii :) Prison breaka pa tud js ne gledam ... vsaj ena bedarija, ki me ni zasvojila :D

    OdgovoriIzbriši
  2. O, joj. Ocitno se staram, ker poznam samo enega. :zavija-z-ocmi: :)

    OdgovoriIzbriši
  3. @Carmen, imava isti okus za fante? :)

    @Marushka, očitno imaš kaj bolj pametnega za delat, kot gledat različne nadaljevanke, ki te zasvojijo :) A ti predstavim katerega? :)

    OdgovoriIzbriši
  4. ooo jaaa....i'm so with you. ;)
    Micheal Chad Murray, Wentworth Miller in Josh Hartnett!!! za pojest/polupčak/pohrustat ali karkoli na po- :D
    in ne, tud js ne gledam prison breaka...ampak te tipe...preprosto moraš poznat! :D
    Dobro izbira!

    OdgovoriIzbriši
  5. Boyfriend on holiday... pridem domov enkrat okoli decembra.

    Tako, da preskočim rojstni dan, valentinovo, miklavža in še kaj :)

    p.s.: Vino v novih kozarcih bom pil kar sam :D

    OdgovoriIzbriši
  6. Ne najdem pravih besed, ki bi opisale Ljungberga :) miaaaaaw ;)

    @boyfriend, užaljenost že dolgo ni več v modi ;) to ne pali več ... umik sponzorstva z daril pa tud ne :)

    OdgovoriIzbriši
  7. @Laura, imaš prav, ne smeš in ne moreš jih spregledat ...

    @TS, C. ima prav, užaljenost je "sooooo last year" :) mogoče se danes odkupim z enim postom :P

    @Carmen, hov-hov :)

    OdgovoriIzbriši
  8. O Josh Hartnett ...... I LOVE HIM ;)))

    Sam a veš, da je na lestvici najmanj sexy moških na svetu??? Kr neki, ne vem, kdo dela te lestvice!!!

    Drugače pa še Ashton Kutcher (srčkan), Paul Walker (sexy glas) ... Pa še kdo, ma se trenutno ne spomnim ... Josh Josh :)

    OdgovoriIzbriši
  9. Oh yeah! Sm vedla, da sem nekoga pozabila - Paul Walker!! Into the blue je bil en najbolj boring filmov, pa sem ga gledala sam zaradi njega. Ashton mi ima pa včasih tak debilen izraz ...

    OdgovoriIzbriši
  10. Stara garda je za Ethana. Kaj je res videl na Umi?

    OdgovoriIzbriši
  11. :o Velik ljudi mi je že reklo, da sem podobna Umi... :/:D

    Js sem pa zadnič še enkrat Pearl Harbor gledla-in pasla oči na Joshu...kok je sweet:) (sam če je po osebnosti tut tak, kot zgleda, bi mi kmal začel presedat pomoje...I need a man;D)

    OdgovoriIzbriši