petek, 16. november 2007

Stand-by

Ja, moj blogec je bil malo na stand-by-u. Pa tudi še kaj drugega sem dala na stran. Zakaj? Kdo bi vedel ... Nekako ni bilo energije za nič. Zdaj pa je prišla nazaj. Tako da hvala Carmen, Andreji, E.-ju in Funky guyu za spodbude. No, pa ne, da prav nič ni bilo z mene. Iz omenjenega nakupovanja ni bilo nobenega učinka (razen enega kup Milk). Sem pa zato volila in v drugo tudi izvolila predsednika države. Poleg tega sem Olimpiji z intenzivnim "buuuuuuuuuuuuu"-janjem pomagala do tiste superkul zmage nad CSKA-jem.
Aja, vmes sem bila kake 3 dni obsedena s Facebook-om, dokler nisem rešila tri četrt kvizov in posvojila živalce. Potem sem se ga pa že naveličala.
Ugotovila sem tudi, da je zadnji roman najbolj brane slovenske pisateljice, ki je bil v knjižnici neprestano izposojen in sem si ga prigrebla šele zdaj, za en drek.
No, pa 12 delov prve sezone One tree hill-a sem pogledala. Ker sem nameravala it do 2. januarja čez vse štiri sezone, da potem peto gledam sproti. Yeah, right.
Ni kaj, veliko koristnega sem v tem času naredila. Boljše bi bilo, da bi kak post napisala. I promise I'll be better!
Zmeden post, kot je zmedena njegova avtorica.

4 komentarji:

  1. Glavno, da imamo novega predsednika in da si pokupila veliko Milk - tako vsaj vem, da me babe nismo edine obsedene s kupi čokolade ;)

    OdgovoriIzbriši
  2. Ja resi si bla pridna, samo blogič si vseeno malček zanemarjala :)

    Obveži se v naslednjem postu, da boš dostavljala vsaj en post na teden, ker te očitno ljudje (oz. vsaj tista 2) radi berejo.

    p.s.: Milke so super

    OdgovoriIzbriši