petek, 23. november 2007

Tako slabo mi gre?

Hotela sem prilepit slikco, ampak je na žalost tako slabe kvalitete, da se ne da razbrat, kaj me muči. Zdi se mi, da precej hitro tipkam in posledica tega je ogromno število napak. Sem pač menja, da manj časa porabim s popravljanjem tipkarskih napak (desni klik roxx) kot s preciznim tipkanjem. O številu prstov, ki jih pri tipkanju uporabljam, ne bi zgubljala besed (= veliko manj kot bi jih lahko). Skratka, zadnjič sem doživela šok, ko se mi je v Wordu izpisalo tole: There are too many spelling or grammatical errors in "xxx.doc" to continue displaying them. Hm, KAJ?! Naj povem, da je bil jezik slovenščina, znakov okrog 50.000 in da res ni blo TOLIKO napak. Očitno mi hoče nekdo tam gor nekaj povedat :) But I don't really care about that. Našla sem namreč tole: Olny srmat poelpe can. I cdnuolt blveiee taht I cluod aulaclty uesdnatnrd waht I was rdanieg. The phaonmneal pweor of the hmuan mnid, aoccdrnig to a rscheearch at Cmabrigde Uine rvtisy, it denos't mtater in waht oredr the ltetres in a wrod are, the olny iprnoatmt tihng is taht the frist and lsat ltteer be in the rghit pclae. The rset can be a taotl mses and you can sitll raed it wouthit a porbelm. Tihs is bcuseae the huamn mnid deos not raed ervey lteter by istlef, but the wrod as a wlohe. Amzanig huh? yaeh and I awlyas tghuhot slpeling was ipmorantt! Zakaj bi se sploh še obremenjevala s tiskarskim škratom??

20 komentarjev:

  1. Js sm pa že mislila, da sem genij ker znam zadnji odstavek prebrat brez problemov :))

    OdgovoriIzbriši
  2. No, sej lahko, da nas je ful genijev :):)

    OdgovoriIzbriši
  3. Jeeeeees, to sm hotla prebrat :)

    OdgovoriIzbriši
  4. Kupi si Maca, znebi se Microsofta :P

    Tud jst sm genij :))

    OdgovoriIzbriši
  5. Ti pa nehi ljudem morit s tem macom .....kr pošizila bom! :)

    OdgovoriIzbriši
  6. Sej bi ga mela!!! Sam je prevladal razum oziroma cena, če sem poštena :(

    Mac sux (ker je predrag:).

    OdgovoriIzbriši
  7. Pa še to, mam skin od Windowsov tak, da zgleda kot un Leopard al kaj je že tisto od Maca :P

    OdgovoriIzbriši
  8. U, kje in kako se pa dobi tak skin?

    OdgovoriIzbriši
  9. Joj, a mislš, da sm si jaz to sama nastavla? :) Se pozanimam pa ti sporočim. Zgleda pa gorđs :P

    OdgovoriIzbriši
  10. "... pošizila ..."
    Muhahahahahahaha!

    Tko pa samo v RS govorijo. Jaz pa slovnico obvladam, ampak mam pa to slabo lastnost, da rada poste smetim:).

    OdgovoriIzbriši
  11. Ta izraz mi je pa prišel v kri od ene ljubljanske kokoši :) nism kriva, da se hitro asimiliram:)

    OdgovoriIzbriši
  12. Kar odsimiliraj ga! Dobim kurjo polt, ko ga slišim. Tej ljubljanski frklji bi pa najraje eno okoli ušes primazala:)!!!

    OdgovoriIzbriši
  13. Midve se morava s tega bloga odsimilirat in nehat smetit ... drugač se bo glista razjezila :)) hihi

    OdgovoriIzbriši
  14. In nama bo prišla razriti vrt!!! Aaa! Oprosti, glistica, že bežim:)!

    OdgovoriIzbriši
  15. Hahaha, mene tud ni več :) dijo, dijo

    OdgovoriIzbriši
  16. @GF: Zadnji je Leopard ja (kak mesec star), prejšnji pa Tiger. Moj tip ma tud skin od Maca, sej je kul pa ful podobno pa lepo (itak), sam ni isto, par sprememb je. Sam C., ikonce pa ne skačejo pa nimaš vseh unih fint in bližnjic :)

    Kar se tiče cene, sem pa jaz ful ugodno ponudbo dobila in sem zagrabla :)

    OdgovoriIzbriši
  17. Sam jz mam tudi skakajoče ikonce, ki izpuhtijo, ko se jih hočeš znebit! Po moje mam vse Macovo, kar se da priredit za Windowse :)

    OdgovoriIzbriši
  18. Hehe, sam mal štekajo ponavadi k so v bistvu sam slikice. Sam Maca si kupi pa boš vidla pol kak bo vse letelo ;))

    I love Him ;)

    OdgovoriIzbriši
  19. Pššttttt! Prepoved omenjanja Maca (dokler ga ne kupim) :)

    OdgovoriIzbriši