torek, 27. november 2007

That's me.

I'm not crazy, I'm just a little unwell
I know, right now you can't tell
But stay awhile and maybe then you'll see
A different side of me
Video trenutno ne morem nalimat, ker mi bedniki v službi niso inštalirali Flash playerja. Bom kasneje, da bo jasno, kateri komad je to. Matchbox 20 roxx!
Med pisanjem Miklavžu se sprašujem : Koliko likalnikov v povprečju razbije človek v svojem življenju?

18 komentarjev:

  1. Hmmm, koliko likalnikov razbije človek ali ženska? Ker moški po moje nobenega ;)))

    Hvala, da si me spomnila - pisemce morm Miklavžu napisat, hehe :)

    OdgovoriIzbriši
  2. joj, ta komad se men tut tok dopade, pa tut na splošno matchboxi. zdej nej bi bli spet skupi (z onim komadom "how far we've come")- samo to ni preverjena info :)

    OdgovoriIzbriši
  3. Iii, Miklavž, sej res! Jaz sem bila ZEEELOOO pridna!

    @ A.: Tudi ženska ne razbija likalnikov, če sploh ne zna (še) likat. I can not lie, it is I:)!

    OdgovoriIzbriši
  4. @B: Potem pa prosim, ne več spraševat po mojem bratu :) On potrebuje eno tako, ki kuha, pere in lika :)))

    OdgovoriIzbriši
  5. @ A.: Dej no, dej, vse se da naučit. Če bo on kuhal, se bom tudi jaz naučila vse gospodinjskih veščin. Če ne, mi bo pa tašča pomagala:), hi, hi, hi!

    OdgovoriIzbriši
  6. Ženitne ponudbe or what? :)

    Ah, eni pač nismo nadarjeni za gospodinjska opravila. Kaj hočemo ...

    Še dober teden do Miklavža!!

    OdgovoriIzbriši
  7. @B: Ti bo prej kaj zlikal in pospravil, kot pa skuhal. Meni je zadnjič sobo posesal :)))

    @GF: Ja, neki tazga. Pa sploh ga ne pozna :)

    OdgovoriIzbriši
  8. Joj, Bonny :) Jz mam tudi nekaj samskih prijateljev. Mislim, da znajo kuhat in likat :):) Če že Andreja svojega brata noče dat :)

    OdgovoriIzbriši
  9. Hehe, ja baje sem preveč zaščitniška, lol :)

    OdgovoriIzbriši
  10. Najbolj, da se organizira akcija. Samo spomnit se moram, kakšnega bi rada imela:). Vem le, da mora kuhat. Dobro:).

    OdgovoriIzbriši
  11. Kaj zdaj? Rabiš kaj al ne? Jaz imam, vsaj tako na hitro, kakšne tri na zalogi :)

    OdgovoriIzbriši
  12. Povej, kaj te zanima :) Zunanjost, karakter, denar, avto ... :)

    OdgovoriIzbriši
  13. 1. karakter
    2. zunanjost
    3. denar
    4. avto

    Saj sem tako skromna kot miss:) ...

    OdgovoriIzbriši
  14. Kaj je zdej, jaz sem čist zagrabla:)! Sem se spomnila še:
    1. starejši od mene
    2. nekadilec
    3. s smislom za humor - ker eni samo mislijo, da ga imajo:) ...

    OdgovoriIzbriši