ponedeljek, 26. november 2007

Miss sveta ...

... skozi oči Gliste Fashioniste :) Med novicami sem danes prebrala, da bo zdaj enkrat izbor za novo miss sveta. Komentarjem glede samega izbora se bom tokrat izognila (izbora nisem gledala še nikoli, pogledam samo rezultate), sem pa šla malo pokukat na njihovo stran, kjer so predstavljene vse kandidatke. Naša miss Tadeja Ternar, ki je sploh nisem prepoznala. Ne vem, zakaj so ji zravnali lase, fotka pa itak zgleda tako, kot da so fotoaparat izumili včeraj. Don't like it. Še nekaj takih, za katere bi bilo mogoče boljše, če bi ostale doma. Miss Poljske, miss Nove Zelandije. Danka in Argentinka. Nemka in miss Kajmanskih otokov. Miss Čila in Škotinja (OMG!). Romunka Pa da ne bom samo kritizirala, še nekaj takih, ki so mi res lepe. Indonezijka.
Irka.
Slovakinja.
miss Martinique.
Kitajka.
miss Dominikanske republike (hm, kako bi rekli prebivalki te države? dominikanka? dominkanskorepublikanka? a izraz za to sploh obstaja?)
Računam na to, da bo teh zadnjih šest med top 12. Oziroma kakorkoli že to gre. We'll see :) Sovražim blogger in njegovo urejanje fotk :(

12 komentarjev:

  1. Joj, komaj pridem domov in evo, tale zanimiv post ... se ne bi nikoli spomnila, da bi jih pogledala na netu. Včasih potem gledam na TV tiste clipe, kjer se posebej predstavljajo, in se glasno zgražam:)...

    ... miss Martinique ... emmm ... NOT! Ostale so pa kar kunštne:).

    P. S.: Take it from me - Dominikanka:).

    OdgovoriIzbriši
  2. Uuu, zadnji dve sta ful lušni.

    Une na začetku so pa res mimo.

    Naše tud jst nism prepoznala - WTF so nardili z nje??? Kot da ni ona ...

    OdgovoriIzbriši
  3. kodre so zravnali! že vedo kaj delajo :))) hahahaha

    OdgovoriIzbriši
  4. Ja, nad izbiro GF sem tut jaz navdušena, razen une Martinik. Verjetno je GF kihnila, pa je prehitro enter stisnila:) ...

    OdgovoriIzbriši
  5. Vidiš kako različne okuse mamo, meni je pa Argentinka božanska <3

    OdgovoriIzbriši
  6. ROFL, nič nisem kihnila, kaj je zdej to :) Martiničanka je čist lepa, sam fotka je bolj slaba :)

    @Evie, dokler ti ni všeč Kajmanka, ni panike :)

    @Bonny, zdaj pa popravljaj moja poimenovanja prebivalk različnih držav :)

    Aja, pa mislim, da je ful odvisno od tega, kakšne fotke dajo (beri koliko Photoshopa uporabijo).

    Hm ... lahko pobiram stave za finale, pa da vidmo, katera ima kaj okusa :):)

    OdgovoriIzbriši
  7. @E: Ja argentinka je taka posebna, sam mi deluje kot ena punčka :)

    @GF: Stavim na dominikanko. Ali pa kitajko. No, obe bosta v finalu ;) Pa še indonezijka bo in brazilka mogoče tudi :)

    OdgovoriIzbriši
  8. @ GF.: Delo sprejeto! Pripravi €:).

    Stavim na Kitajko in Dominikanko. Ostalih še nisem pogledala. Ni časa, da bi še tja vrgla uč. Ampak bom. Kdaj pa naj bi bil izbor? Že ta vikend? Moram potem pohitet, da si najdem favoritko.

    OdgovoriIzbriši
  9. Meni je pa Američanka luštna ... pa Portoričanka ...

    OdgovoriIzbriši
  10. No, zmagala je naša favoritinja, Kitajka!

    Dominikanka je bila pa miss plaže. Kul! :)

    OdgovoriIzbriši
  11. Sam res ... Tudi Carmen je uganila obe finalistki. Pa še nobene od "grdih" ni blo v finalu. Ni kaj, girls with taste :)

    OdgovoriIzbriši