sreda, 19. september 2007

Ko imam polno glavo vsega ...

... in vstajam med 5. 6. uro zjutraj, poskušam uredit čas in stvari za tri službe, iskat literaturo za diplomo in iskati mesto, kjer se po novem nahaja fax, lovit roke za oddajo prošnje za podaljšanje absolventa, ko mi medtem umre še računalnik in moram pod nujno kupiti novega, me čaka kup umazane posode v lijaku, da ne govorimo o stanovanju, ki je res potrebno čiščenja, čaka me tudi kup neprebranih knjig, ki jih moram vrnit v knjižnico, poleg tega se en dan ukvarjam s Coca-Cola buying intention-om, drugi dan pa že ob 7h zjutraj krotim mulčke na drugem koncu Slovenije, si belim glavo z avtorji rock-opere Quadrophenia in kupujem nove balerinke, peljem psa na sprehod in poskušam uskladiti piknik s poslovitvenim žurom ter izselitveni party z diploma-party-em ... ... mi res zmanjka časa za blog. Mogoče bo boljše, ko dobim novega!

4 komentarji:

  1. Let me guess. Filofax? :)

    OdgovoriIzbriši
  2. Oh yeah, filofax rulz! :) A ti maš tudi take težave?

    OdgovoriIzbriši
  3. Sem imela težave locirat kraj izpita, vsekakor pa nisem tako pridna kot ti. :blush: Če bi bila, bi se lahko čez eno leto že ukvarjala z diplomo, tako pa... Bom že prilezla do tja. Če se ne bo prej faks sesul. :>

    OdgovoriIzbriši