sreda, 5. december 2007

Dragi Miklavž, Božiček, Dedek Mraz ...

... in vsi ostali dobri možje (če je še kakšen, za katerega ne vem, da obstaja). Z letošnjim pismom želja sem sicer malo pozna, ampak ker se prvi med vami na delo poda šele danes ponoči, sem tako le ujela skrajno rok za oddajo mojih letošnjih želja. Mislim, da sem bila precej pridna (dejstev ne bom navajala) in si resnično zaslužim kaj lepega. Ker vem, da imate ob tej obilici dela malo časa za telepatsko branje želja vsakega posameznika, bom svoje kar lepo naštela. Pri tem sem se izognila nemogočim (pa čeprav bi bile izpolnitev le-teh nujno potrebna, na primer zvrhano mero pameti in podobno), tako da moje skromne, a vendar izpolnjljive (hm, čudna beseda; =tiste, ki se jih da izpolnit sem imela v mislih) želje so (vrstni res ni pomemben): 1. Benettonov dežnik (sicer si želim svetlo zelenega, tistega čisto navadnega zložljivega za 10€, ampak tega na slikci se tudi ne bom branila) 2. nove rjuhe (kakršnekoli, samo da so pisane in mehke; slika je simbolična) 3. gin (ker je ena izmed nujno potrebnih sestavin, ki manjka v moji zalogi alkoholnih pijač, da postane mojster v mešanju koktejlov) 4. povratno letalsko karto v New York ali Berlin (prosim prosim!!!!) 5. katerikoli del smučarske opreme (smučke, pancarje, očala, čelado)6. nov planer (letos bi kakšnega novega, ne več Moleskine in niti TeNeues; v Konzorciju imajo neke nove z elastiko) 7. parfum Hugo Boss Deep red (nujno!) To bi bilo, dragi možje, zaenkrat vse. Seznam se bo pa sproti dopolnjeval, tako da vam priporočam, da ga redno spremljate. Hvala že vnaprej za vse izpolnjene želje :* Pridna Glista Fashionista

22 komentarjev:

  1. En mojito bi prosila ob priliki, če se že hvališ s koktejlčiči:). Seveda ne z ginom.

    OdgovoriIzbriši
  2. js pa cuba libre :)za začetek ... potem se bomo pa naprej pogovarjali :D

    OdgovoriIzbriši
  3. Mojito se dans dela v naši kuhinji :)

    OdgovoriIzbriši
  4. @ A.: Kaaaj? In zakaj tega ne vem???

    OdgovoriIzbriši
  5. Uh, jaz bi tudi en planer. Nekaj simpl ... da si lahko zapisujem stroske. :/ :)

    OdgovoriIzbriši
  6. Jaz priporočam TeNeues, ker so cortkani. Moram it kontra GF:).

    OdgovoriIzbriši
  7. @B: Ker sem zvedla mal pred tem, ko si ti napisala :) S C. pa sva kar na Cockti in Nic Nacsih in mandarinah in Joshu Hartnettu ;)))

    OdgovoriIzbriši
  8. Joj, punce, samo na alkohol mislite. Ni čudno, da je situacija taka kot je. ;;))))
    Hecam se, kdaj gremo na kuhano vino?

    Aja, men je pa Miklavž prinesel super lepe roza utežke. ;;)) Sem mu jih šla pokazat, tako da se ni zmotil.

    OdgovoriIzbriši
  9. Mene letos Miklavž ignorira :( Upam, da bosta druga dva bolj prijazna ...

    Cuba libre brez problema, mojito malo težje.

    TeNeues so ful luštni, ampak jaz bi nekaj novega. Pa ne za stroške, ker to rada hitro pozabim, ampak rajši prihodke :)

    Utežke? Uau :)

    OdgovoriIzbriši
  10. Zakaj težje? Mal skupi zmešaš, posladkaš (nujno (!!!) v Bachusu sem zadnjič pila grenkega!) in postrežeš. Simpl kot keks:).

    OdgovoriIzbriši
  11. Metin sirup morš met, mogoče zato težje :)

    OdgovoriIzbriši
  12. Ga bo že pridelala - jaz verjamem vanjo:).

    OdgovoriIzbriši
  13. Andreja ve, v čem je problem :) Ti, Bonny, pa nikar ne dvomi v moje sposobnosti mešanje koktejlov. Sam da so sestavine, pa se vse da :)

    Nič ne bom pridelovala (ker itak ne bi uspelo), kar kupla bom! :)

    OdgovoriIzbriši
  14. @GF: Za Hugo Boss mam jst veze - 30 % popusta, tko da ... ;) Pa še za ene par - Naomi, D & G ... Sam vem, da za Dior ni popusta :(

    OdgovoriIzbriši
  15. @ GF.: Ti samo kupi! Potem pa objavi datum in kraj testiranja. Sem zahtevna stranka:).

    @ A.: Mislm, samo ti maš pa res povsod veze ... morm malo vadit v ass lickingu:) ...

    OdgovoriIzbriši
  16. @ A.: A kar tuki? Na blogi od GF?!? Mi bo maščevalno zrila cel vrt! Aja, sej res - vrta sploh nimam, hi, hi!

    OdgovoriIzbriši
  17. B: Ne ne, do novega leta - ma se boš nadelala ;)

    OdgovoriIzbriši
  18. Mi bo jezik otrpnil in slina pošla! Grem vadit:).

    OdgovoriIzbriši
  19. @Andreja, bom počakala, da vidim, če se bosta Božiček in Deda Mraz kaj izkazala, drugače začnem tudi jaz v Bonny-stilu :)

    OdgovoriIzbriši
  20. Jeeej, stil imam! Sicer ne moram bit ravno ponosna nanj, ampak imam ga pa:!

    OdgovoriIzbriši
  21. Jaz bi na tvojem mestu rajši zamolčala ass-licking-kind-of-style :)

    OdgovoriIzbriši