ponedeljek, 10. december 2007

It's party time!

Mogoče en cuba libre za ogrevanje?
Začelo se je prejšnji petek, nadaljevalo pa se bo cel mesec. Ena najlepših stvari, ki jih prinese december, so pač praznične zabave. Pa čeprav bi bilo mogoče boljše, če bi se prenesle v januar, ki je že sam po sebi čisto preveč depresiven. Ampak kakorkoli že, upam, da jih bo čim več in da bodo čim bolj uspešne. Vse je na mestu - job za jutri odložen, outfit je tudi že izbran (pozitiven učinek presentljivo uspešnega nakupovanja prejšnji teden), želim si le, da bo družba dobra, saj ne bom poznala skoraj nikogar. In ponavadi so take žurke na koncu najbolj nepozabne :)
Jutri pa le mir, prosim ...

25 komentarjev:

  1. Hejho! Kaj zdaj, maš ful mačka? :)

    OdgovoriIzbriši
  2. Zurke so se sele zacele. Nadaljujemo do konca decembra in se malo v januar ne :)

    OdgovoriIzbriši
  3. Glista pijana, kr nič ne napiše kako je cuba libre party uspel :)Pfff, neresno do konca :)

    OdgovoriIzbriši
  4. Haha, ni bilo nič mačka, ker je bilo tooooooooliko hrane, da je ves alkohol posrkala :)

    Juhu veseli december! :)

    OdgovoriIzbriši
  5. @C: Btw, včeraj je cimr naredil odličen mojito, ampak res je bil ful dober - baje zadnjič niso bile prave limete noter, bbbb :)

    @GF: Veseli december ja pa kmalu ga bo konc :(

    Kdaj gremo vinčkat v mesto? ;)

    OdgovoriIzbriši
  6. nič vinčkat, js se morm učit!

    OdgovoriIzbriši
  7. @ C.: AHAHAHAHAHAHA, solze mi tečejo! Kaj se pa učiš, draga moja?

    OdgovoriIzbriši
  8. Veseli december je šele na polovici! :)

    Hm, a prav slišim, a me kdo vabi na kuhano vino??

    Učenje, pha, kaj je to? Carmen = party-breaker!!

    OdgovoriIzbriši
  9. Ok, ne učim se ŠE, zdej sam kopiram zapiske :)

    OdgovoriIzbriši
  10. od česa si se odjavila? Psihe? sej to vem :) ne čivkaj :)

    OdgovoriIzbriši
  11. @C: A pa ti se vseeno učiš? Upam, da se ne bom še od NSK - pravkar sem dobila Bevka, 2 debeli knjigi za prebrat, boring :S

    @GF: V sredo po Drami okrog 22h priporočam spoznavni večer na kuhanem vinčku ja ;)

    OdgovoriIzbriši
  12. Ammm, kdaj mamo že dramo?

    @C. in A.: Odjava? Zgrožena sem ... :)

    Kdaj gremo na kuhano vino? Js mam vsak dan čas ... hehe ...

    OdgovoriIzbriši
  13. Drama je men se zdi v sredo ob pol osmih.

    Vinčkat gremo lahk zarad mene tud danes, sam da me nekdo zbudi ob 6h in me spravi delat :)

    Odjava - jah, prazniki so, a ne? Čestitke delam, nimam časa za učenje! Halo? ;)

    OdgovoriIzbriši
  14. Jaz pa kar po ostalih blogih smetim, namesto da bi po svojem kaj. Torej, lepo se imejte v Drami, jaz danes šibam na koncert!

    Za kuhano vino sem pa zmeraj, tudi sredi poletja, juhu!

    OdgovoriIzbriši
  15. Glistica, Drama je danes odpadla. Tko da sem si s karto lahko samo my ass obrisala:) ... sej ne, sem jo spravila, da jo unovčim kda drugič.

    Vino poleti? A-a! Mojito, rrrrr:)!

    OdgovoriIzbriši
  16. Haha... Avtor (GF?) je prišel domov ob 1:55 in ni bil sposoben napisati komentarja - ta december je res en party time. :):):)

    Je pa že čas, da napišeš kaj novega!

    OdgovoriIzbriši
  17. Js tud hočem kaj novega! Zahtevam! :) (oh, i just adore this word:)))

    OdgovoriIzbriši
  18. Joj, če bi vi vedli, kako je bilo meni včeraj slabo, bi me pustili pri miru!!! :)

    OdgovoriIzbriši
  19. greetings young lady. lepo je najt znane ljudi na teh elektronskih travnikih:)

    eniwej... a veš kaj rata rum-kola ko odraste? Cuba Libre ...and cuba libre we like:D

    OdgovoriIzbriši
  20. Hey you, welcome :) se ustavim kej na tvojem blogu. Drugače pa to o rum-coli verjetno res drži - ko sem si prvič (sama) naročila alkoholno pijačo (leta nazaj :P), je bila to rum-cola, zdaj pa tega ne pijem več :)

    OdgovoriIzbriši