sobota, 15. november 2008

Kakšna nesreča ...

... mora doleteti človeka, da ima na svojem diplomskem v komisiji profesorico, ki poučuje predmet z najtežjim izpitom?! V prvem roku sem na izpitu pogrnila. V drugem sicer naredila, vendar z nič kaj lepo oceno. Pri pregledovanju seminarske naloge pri njenem predmetu (kamor so me izžrebali, ker si pač nihče ni prostovoljno izbral njenega seminarja - le zakaj že?) pa je ta zelo-prijazna-NOT gospa  vehementno prečrtovala stavke, ki so bili dobesedno prepisani iz njene sveže izdane knjige in jih popravljala. Gospa, ki se po preverjeno nevarnih filofaxovskih stopnicah sprehaja v petah, v katerih si ne bi upala stati niti na mestu, in ki na hodniku v kleti meni-nič-tebi-nič kadi. Molim k tistemu tam zgoraj, da gospa dobi nepričakovan neodložljiv opravek in na izpit pošlje svojo asistentko, ki kljub doktorski disertaciji ne razume osnovnih statističnih pojmov.* Molite pa tudi vi, dragi bralci, v četrtek je the day. Do takrat sem off-line ...
slika: Alisson studying in her room by ~alexsanlyra
*Priznam, da bi se pritoževala tudi, če bi dobila fosilnega profesorja statistike, pri katerem sem izpit naredila bolj po sreči kot ne, z zapiski, dolgimi 14 strani (kaj no, bila sem brucka :) in pri katerem bi me bilo neprestano strah, da ga ob mojih odgovorih zadane infarkt. Ali pa dekana, ki bi me ob odgovoru, da sem določeno statistično analizo uporabila pač zato, ker se bolj sklada z mojimi hipotezami, verjetno kar izpisal s faxa, poleg tega so moji super knjižni izpiski ostali pri neznano kateri sošolki. Ali pa katero izmed profesoric, ki so poučevale samo izbirne predmete, ki jih nisem izbrala, in jih zato niti ne ločim med sabo, kaj šele da bi vedela, kaj se moram učit. Ali pa profesorja, ki še sam ne ve, kaj uči in pri katerem sem vse njegove predmete preplonkala. In nikoli dobila desetke. Ali pa ... Hm, mogoče pa dobljeni osebki le niso tako zelo neugodni?! Grem se učit. Če sploh še vem, kako to gre ...

6 komentarjev:

  1. :D Pa saj nam nikoli nič ne odgovarja.. Sicer pa poznam to vrsto nesreče... Dobiš vedno tistega, ki si ga najbolj želiš ;).

    Gud lak enivej ;) .

    OdgovoriIzbriši
  2. Držimo pesti :)

    Sem se preslikala 2 leti naprej in pomislila, katerega prof. si sama ne želim v komisiji in samozavestno ugotovila, da se ne bojim prav nobenega, ker so vsi do sedaj bili fer, še tista, s katero sva zabredli v 'težave', je na koncu popustila :P Ja, se oglasim čez 2 leti hehe, ko bom posrana.

    OdgovoriIzbriši
  3. Wishing you all the luck on this world :) Bom za želvo medtem js poskrbela ;)

    OdgovoriIzbriši
  4. hehe, itak, da boš razturala. :::)))

    OdgovoriIzbriši