sreda, 12. november 2008

Oo-ou!!

Samo toliko, da kakšnemu optimistu, ki z upanjem vsake toliko sploh še zaide na moj blog, sporočim, da še diham, sem zdrava, sitna in brez idej. In sporočam, da je predstavitev diplome bila super, trenutno pa sem v pričakovanju še diplomskega izpita. Tako da je s čestitkam potrebno še malo počakat, pesti pa naj bodo v pripravljenosti na močno stiskanje. 
 
 
V upanju na čimprejšnjo inspiracijo vas lepo pozdravlja Glista!
 
PS1. Po vsej odsotnosti se še vedno spomnim gesla za dostop do Bloggerja. Uau! (spreglejmo dejstvo, da je moje geslo povsod isto :)
 
PS2. Imam HUDO dilemo. Kaj naj si dekletce kot jaz zaželi iz Londona?!
 
PS3. Tole je odličen dokaz. Po enem mesecu uspem skupaj sestavit tole?!

12 komentarjev:

  1. Ah, I can't believe! :) A za želvuljo si poskrbela?? :D Uh, ko diplomiraš greva pa na cuba libre, ne na že zdavnaj obljubljeno kavo in čokolado :p

    OdgovoriIzbriši
  2. Hmmm... Ti dam idejo za pisanje! Potopis po Barceloni! :P Ti, ti, Glista, ti! :)

    OdgovoriIzbriši
  3. 1 : 0 za Storyteller! Glista, dobro te je, hahaha!
    Jaz sem vesela, da še dihaš.

    OdgovoriIzbriši
  4. @C., Oh, ja, Želvulja ... Ne me niti spomnit :) Aha, cuba libre al pa kuhano vino, k bo lih veseli december :)

    @ST., veeeeeeem, da sem neki še dolžna :)

    @B., o hvala nesramnica :D

    OdgovoriIzbriši
  5. Polovičko čestitke ti pa lahko dam?? :) Naslednjo polovičko dobiš... Potem, ko si jo zaslužiš :P .

    Am.. Iz Londona - samo majice z angleško zastavo ne ;) .

    OdgovoriIzbriši
  6. Kaj iz Londona? Dres Arsenala :p

    OdgovoriIzbriši
  7. p.s. A veš da je ta tvoja želvulja ful izbirčna? sm ji dala jest pumpkin pie in pink cupcake, pa mi je odgovorila tole: "Excuse me while I throw up." Mislim, da sm se danes prvič nasmejala zaradi nje :)

    OdgovoriIzbriši
  8. Iz Londona? Črke iz Soha (magnetne - za na hladilnik npr.), iz katerih sestavljaš besede in stavke. Če si jih ti ne želiš, jih meni zrihtaj :P In ja, sm eden izmed tistih optimistov, ki dnevno klika na Stuff. in sm tud že skor sanjala tist "NN" naslov ;)

    OdgovoriIzbriši
  9. Tudi jaz dnevno priklikam sem, ti pa takole zanemarjaš Stuff :P

    Piši o sitnobi - če ne drugega, bi bila izjemno zadovoljna, ker bi lahko med branjem samo kimala in si šepetala: ''Oh ja, tudi jaz, tudi jaz.'' :)

    OdgovoriIzbriši
  10. @V., hvala za pol čestitke, ampak tisto je bila bolj formalnost :/ Don't worry, nočem angleške zastave. Sploh nikjer :)

    @C., hahahaha, mogoče je po lastnici :) Jz sm ji dala neki čokoladnega, pa je bla ful zadovoljna :D Dres Arsenala - ti to resno?

    @A., LOL, dobro, da je bil tako kratek naslov. Črke-magnetki? A imaš kako slikco, kako to zgleda? Če jih dobim, se lahko prideš k meni igrat :)

    @N., zdaj mi je pa še bolj nerodno ... O sitnobi bi lahko pisala leta ... :):):)

    OdgovoriIzbriši
  11. Očitno je po lastnici :) Seveda ne mislim resno! Ampak če bi že morala dat neki angleškega nase in če bi moralo bit povezano z nogometom, potem bi to bil dres Arsenala. Ampak bi se verjetno počutila zelo, zelo slabo :)

    OdgovoriIzbriši
  12. Ti fwd. na FB:D Mam slikce k sm slikala v Londonu ... Ok? Hehe! :D

    OdgovoriIzbriši