nedelja, 11. maj 2008

Ženske in računalnik? DA!

Zadnje dni se mi dogaja na polno. Sicer na žalost nič tako dobrega, da bi si zaslužilo posebno objavo, ampak dve žurki v enem tednu in celodnevni izlet v Ikeo mi poleg dvojne službe, pisanja diplome, načrtovanja selitve in hkrati laganja bodočim podnajemnikom v trenutnem stanovanju (seveda o tem, da je stanovanje "popolno" - mislim, da mi gre kar dobro :) ne omogoča intenzivnega ukvarjanja z blogom. Za nameček bistveno preveč časa (po mojem skromnem mnenju) porabim za ukvarjanje z računalnikom. Uf ... Tako sem si morala v zadnjih dneh inštalirat 3 verzije SPSS-a. Ker se je na obisku oglasil Murphy in seveda nobena ni delala tako, kot bi morala. In (seveda!) vsako je bilo treba inštalirat na drugačen način. Tako sem spoznala cel kup .bin, .iuf, .cue in ne vem še kakšnih končnic. Skrekat znam vse, kar se pripodi mimo. Ou je! Obenem sem se naučila, kako se .ivr file spremeni v .mp3 file. Čeprav sem za .ivr slišala ravnokar. Ou je! Da ne govorim o tem, kako sem popravila, spet pokvarila in ponovno popravila računalniški kalkulator. Ou je! No, še zaključek: Windows & SPSS sux, Glista roxx! Ja, včasih sem bila glede tega precej bolj lena. Vedno sem čakala, da mi nekdo drug reši stvari. Potem pa se je enkrat zgodilo, da nobenega od "drugih" ni bilo v bližini. In zgodilo se je tudi drugič in tretjič. Tako mi ni preostalo drugega, da sem stvari vzela v svoje roke. Kajti če nekaj ne dela, hočem, da se popravi takoj. Ne v enem mesecu, v enem tednu, jutri. Takoj! Zdaj me skoraj ima, da bi zamenjala (bodoči) poklic. Sicer bi potrebovala še kakšno leto, ampak potem bi bilo to to. Na telefon (ali še bolje mail) bi se že znala oglasit z: "Have you tried turning it off and on again?" (IT crowd je must see), imam pa tudi že nekaj izkušenj z razlaganjem popolnim nevednežem (beri: mum&dad), kako stvari potekajo. Me kdo vzame v službo? :D (želim si samo Maca ali Vaio-ta, zelo hiter internet, roza miško in ogromno skodelico kave) Na vizitki bi bilo super prebrati: Glista Fashionista IT podpora Kako se pa vi spopadate s temi stvarmi?

19 komentarjev:

  1. Trebutno se ukvarjam s tem, če se mi res da še enkrat zbrisat vse dol in nalagat nazaj gor. Mislim, vem, da je potrebno, ker vse skupaj nekaj jemlje k hudiču, pa se mi tako ne da. Poleg tega sem to počela šele enkrat in bi res rada videla, da bi računalnik delal še naprej. Da ne bo potem sredi postopka O-o, what to do now. :)

    Sicer pa ja, treba se je naučit delat vse sam, na druge se ne moreš zanašat, sploh če hočeš imeti vse urejeno takoj. Tudi jaz ne maram čakat. Sovražim čakat. In zato se učim. :)

    OdgovoriIzbriši
  2. Hja, glede na to, da sem ženska, se kar spoznam na računalnike :) Bonita mi je zadnjič pripomnila, da bi morala študirat informatiko :D

    OdgovoriIzbriši
  3. Jst sem žal ena izmed bolj tipičnih predstavnic ženskega spola, na računalnike se ne spoznam. Go girls! Gf, če mi izročiš vizitko, te ob nslednji težavi pokičem;)

    OdgovoriIzbriši
  4. Ojoj, če bi dala tale post prebrat mojemu računalničarju, bi leta in leta poslušala o tem, kako lahko Glista naredi to in ono. Tko da te bom žal zamolčala (tebe in vse kratice ala mp3 (to celo vem, kaj je), ikd, žblj), ker preveč razvajena (priznam) - men je treba še torrente poiskat in poslat:).

    OdgovoriIzbriši
  5. Se podpišem pod naslov!

    Sicer se pa jaz tud navajam zdej na vse te stvari, moja računaliničarja rabita 1 mesec, da ustrežeta mojim željam, tako da zdej vse delam sama.

    Posledično se približno mesečno naš računalnik sesuje. ;)

    Tvojih kratic pa tud jaz ne razumem. Zakaj to rabiš?

    OdgovoriIzbriši
  6. zdej si me pa spomnla na ogledanga vaio-ta c2sg... ah... drugač pa mene po moje tut čaka zajebancija s spss-om, ker mi verzija na službenem računalniku ne dela. samo dokler ga ne bom nujno rabila, najbrž tut nme bom nič nardila :)
    kar se tiče geek-mojstrice-za vse pa če se le da, poskusim sama rešit, za pomoč pa nikoli NE prosim svojih stvariteljev, ker hočem zadevo popravit, ne obratno :D

    OdgovoriIzbriši
  7. Hehe, jaz se kar prepustim bratu in Martinu. Čeprav glede na prejšnje stanje, danes celo znam dwld filme in muziko :P Ker imam pa že nekaj časa Maca, se mi računalniški svet zdi precej lažji, ker je na Macu vse tako enostavno - jap, cumputer for dummies, bi rekel moj brat :))) PhotoShopa npr. nikoli nisem štekala, zdaj pa lepo slikce obdelujem na najbolj enostaven način :D

    Pri meni dobiš Maca na sposojo, veliiiiiko kave, roza miško prinesi s sabo (v mojem življenju roza ne obstaja, lol), internet na postelji pa je tudi izjemno hiter :)

    OdgovoriIzbriši
  8. Joj, skoraj lahko že firmo ustanovimo!! :)

    @K., potrebovala sem ja službo pa za diplomo ... pa ne da se mi čakat, da mi drugi zrihtajo.

    @ST., moraš poskusit Veš kolikokrat sem jaz za***ala, pa sem jih poslušala cele dneve :P Ampak potem sem napredovala :P

    @B., a računalničar dobro zgleda? :P Mogoče ga zato kličeš nonstop :P

    @Bu., SPSS je en kakec!

    @A., mika me, mika!

    OdgovoriIzbriši
  9. Eko, spet sem imel prav. Vse lahko zrihtaš sama, če se samo malo potrudiš... sej zato se ti nisem jaz poštimal, da se boš navadla :)

    Glede firme pa ja... dejte jo odpret ne. Bomo registrirali GeekChicks.com :P

    OdgovoriIzbriši
  10. No, glistica, kakšna je ta služba, ki jo ponujaš? :)

    OdgovoriIzbriši
  11. Geekchicks.com, sliši se dobro. Sam ko vtipkam v google... :D

    @K., v bistvu gre za tipkanje podnapisov. Če te zanima, mi piši na mail, ti povem več (glista.fashionista@gmail.com)

    OdgovoriIzbriši
  12. Sam računalničarja ne! OK, zdej me bo tvoj BF bannal:) (sej se reče tko, a ne?) z interneta, LOL!

    U ja, GeekChicks - briljantno! Javim se za stike z javnostjo:).

    OdgovoriIzbriši
  13. Jao, Bonita, po dej izjavi bi te res (če bi te lahko), po moje kr izbrisal z interneta. Kak računalničar neki?! :) Sam upaj, da ne bo prebral :D

    OdgovoriIzbriši
  14. O mein Gott, nein! A sem zafrknila? Če se je pa tko hvalisal v komentarju, kolk je hud:P ... in enkrat sem kliknila na njegovo stran, pa je blo vse v angleščini:) - full ma to povezavo z računalništvom, vem ja ...

    TS, PRESKOČI MOJE KOMENTARJE:)!

    OdgovoriIzbriši
  15. d00d, zakaj pa maš unga ekonomista pr hiši? Če loh ti kuhaš kosilo, loh tudi on računalnik zrihta:)
    A ga morm jst mal primt v roke?:)

    OdgovoriIzbriši
  16. @Teoo, eden mora tud denar nosti k hiši :D A če comp primeš v roke al fanta? Računalnika ti ne dovolim, za fanta pa tudi nisem zihr - baje je še kar nevarno postalo družit se s tabo :P

    @B., logično sklepanje ti že gre dobro, sam zaključek je pa napačen :)

    OdgovoriIzbriši
  17. matr ej, nepotrebne novice se totalno prehitro širijo:)

    Sem hotel tvojga deca včeraj mal v roke primt, pa ga nisem našel na Rožniku.

    OdgovoriIzbriši
  18. @Teoo - sem bil v Portorožu na NTK. Katastrofa!

    Se bomo že srečali ne se bat :)

    OdgovoriIzbriši
  19. Ti računalničarka počasi bo cajt za nov post. :)

    OdgovoriIzbriši