sreda, 7. maj 2008

Mozaična Glista

To je tako kul, da si zasluži objavo na blogu.
Zelo enostavno - greš na stran http://www.picartia.com/ in v treh korakih imaš iz svoje fotke narejen mozaik. Uploadaš eno svojo slikico, izbereš iz katere kategorije slik naj ustvari tvoj mozaik (najprej sem poskusila z New York-om, pa rezultat ni bil ne vem kaj, zato sem šla potem kar na Paintings) in voila - rezultat je spodaj.
Če pogledaš z razdalje 1 kilometra, sem celo prepoznavna :)

11 komentarjev:

  1. Hudo! Se mi zdi, da bom ponavljala za tabo. ;)

    In očitno je moj računalnik oziroma monitor tako nastavljen, da se te vidi precej dobro. Naslednjič te bom na ulici spoznala ... :::)))

    OdgovoriIzbriši
  2. Haha, ko boš naslednjič pijana kolovratila po rožni, te pocukam za rokav :)

    OdgovoriIzbriši
  3. Scena! Sem probala! :)

    Sicer ne tako dobro odkritje kakor tvoje, hehe, a vseeno lušna stvar za se igračkat: Weetfloormarker.com

    OdgovoriIzbriši
  4. Ja Karmen, sam res :P Zdej zihr kje po Škisovi blodi :D

    OdgovoriIzbriši
  5. @A., a tako hitro se me prebere? Seveda sem "blodla" po tržnici :P

    @ST. & N., jz moram poskusit še s papagaji :P

    @sovica oka, poskusim takoj, ko pridem domov. Zgleda super!

    @C., what are u waiting for? :)

    @K., ne pozabi pocukat :)

    OdgovoriIzbriši
  6. Sam bolj ko gledam tale mozaik, bolj si mi znana ... :) Sam te še ne poznam :D

    OdgovoriIzbriši
  7. Preden sem prebrala, o čem teče beseda, sem mislila, da si v kakšnem novem duhovnem stanju ... mozaična, LOL (zadnjič me je prevzel gospod Swami:P)

    OdgovoriIzbriši
  8. @A., ja, po vseh teorijah bi se najbrž morale poznat - konec koncev smo skoraj sosede :D Ampak jz tudi tebe ne poznam. Še. :)

    @B., a spet si Oprah gledala al kaj?! :P

    OdgovoriIzbriši
  9. Ne, 24ur - eni pač spremljamo:).

    OdgovoriIzbriši