nedelja, 25. maj 2008

Hibernacija.

Danes je točno 14 dni od zadnje objave in danes je obenem tudi točno 14 dni, odkar sem zadnjič pošteno zadihala. Kakor banalno se že to sliši, ampak dejansko mi je zmanjkalo časa za blog. Druge stvari so me preganjale, druge obveze čakale in po kakem mesecu socialne izolacije je bil skrajni čas, da malo pokukam tudi v svet Prijateljstva. Norija se je upam končala in čeprav me v naslednjem tednu čaka zaključek dveh projektov in težko pričakovana selitev, se bodo definitvno našli trenutki tudi za Stuff. Do takrat pa tisto, kar mi krajša zadnje dni. Besedilo žalostno, izvedba s srcem. Posvečeno spodnjim sosedom, da jih končno nekaj preglasi.
Preveč besed, premalo dotikov, napačnih zvezd, ponesrečenih trikov, prehitrih gest, prepoznih umikov, mojih poti in tvojih mejnikov.

14 komentarjev:

  1. mislim, mlada dama, čist si neresna :)
    btw, kir cukr od ovčke v spotu!

    OdgovoriIzbriši
  2. Če bi se še jaz bila sposobna odtrgat od vseh teh blogerskih zadev, bi bilo tud fajn... Kakšen poseben recept? :P

    OdgovoriIzbriši
  3. @Bu., čist neresna, i agree :D A ne bi kar posvojila ene ovčke? :P

    @V., recept je ogrooooooooooomno drugega dela. No, saj če povem po resnici, sm čist na tekočem, kaj se dogaja na ostalig blogih, sam mojga sem mal zanemarla. Pa komentarjev nisem puščala drugje :P

    OdgovoriIzbriši
  4. Welcome back! Zamudila si en rojstni dan :P

    OdgovoriIzbriši
  5. Poznam to ja ... Včasih ob vseh obveznostih ti je blog pač zadnje, kar bi hotel počet in se raje počiš na kavč pred tv ;) WB

    OdgovoriIzbriši
  6. @A., nč nisem zamudila, kr vpraši slavljenko :D

    @E., točno tako. Čeprav tudi TV-ja nisem gledala dosti. Pri najljubših serijah sm kar prav delovi v zaostanku :(

    OdgovoriIzbriši
  7. @A.: tako je, Glistica ni nič zamudila :) Je poskrbela za prav prijetno presenečenje ;)

    OdgovoriIzbriši
  8. jaaa, ovčko bi jst tko mela doma... k je tko idealna živalca: daje super sir pa še volno za dekco. kaj več bi še kdo hotel? :)sploh tele mini ovčke so cukri:
    http://www.thingsthatmakeyougoaahh.com/images/131-minisheep1.jpg

    OdgovoriIzbriši
  9. Welcome back! :) Se že veselim novih postov!

    OdgovoriIzbriši
  10. @C. in GF: Andreja je firbčna! Kakšno presenečenje? :D

    OdgovoriIzbriši
  11. Joj, Glista, končno si se zmigala. Že dolgo je, odkar sem (od smeha) pljunila v ekran:). Poboljšaj se:P.

    OdgovoriIzbriši
  12. @A.: Kaj te pa briga :pppp Lepo presenečenje :)

    OdgovoriIzbriši
  13. Hehehe, če že Glista bolj redko kaj napiše, so pa vsak komentarji tukaj precej zanimivi. :)

    OdgovoriIzbriši