ponedeljek, 2. junij 2008

Damn!

Še zmeraj sem brez interneta, služba pa ni ravno primerno okolje za pisanje, še posebej če ti vsak, ki gre mimo, kuka v ekran. Pričakujem najmanj globoko sočustvovanje!!

13 komentarjev:

  1. Ooooo, sočustvujem. Zelo! Mogoče bi bilo dobro, če bi ti ga js posodila, da bi se potem kej več učila ... hahaha ... Si za? :)

    OdgovoriIzbriši
  2. Boga Glista, boga.
    Bucibucibuc:).

    OdgovoriIzbriši
  3. Se pridružujem komentarju B. ;)

    OdgovoriIzbriši
  4. Hočemo Glisto, hočemo Glisto ... ;) Vsakemu delavcu svojo pisarno! ;) Organiziram štrajk in pobiram podpise. :)

    OdgovoriIzbriši
  5. Jst k sreči nimam problemov s pisanjem postov v službi. Drgač bi jih blo najbrž pol manj, ker -ravno obratno - doma nimam časa! Sožalje tudi z moje strani. V upanju, da te bomo lahko čim prej brali te lepo pozdravljam :)

    OdgovoriIzbriši
  6. Go Marushka, go Marushka :D Imaš že enega kandidata v štrajku :)

    Hm ... to sočutje se mi zdi malo ... izsiljeno :D

    @ST., saj jaz načeloma lahko pišem blog tudi v službi, sam okolje ni najbolj stimulativno :P

    OdgovoriIzbriši
  7. Sočustvujem s tabo! Boga revica, kako zdržiš brez neta? :D

    OdgovoriIzbriši
  8. Glistek, a ne bi malo boyfrienda oziroma njegov računalnik okupirala/terorizirala/si sposodila? A? :)

    OdgovoriIzbriši
  9. Bi že, če bi bilo treba, ampak ni problem v računalniku, ampak v internetu. Držite pesti, da bo danes od 19h dalje Glista on-line.

    @A., ti se mi kar posmehuj, ampak ko te prijateljice kličejo, če je kaj narobe, ker te že 2 dni ni na netu, potem je to problem :):)

    OdgovoriIzbriši
  10. Držim. :) In se zahvaljujem tistemu tam zgoraj, ker si še živa in je vse v redu :D

    OdgovoriIzbriši
  11. Ej sej se ne posmehujem :) Jaz se kar hitro privadim, ampak samo ko sem doma, neta skoraj ne pogrešam, v Lj bi pa znorela ...

    OdgovoriIzbriši
  12. Zdej pa imaš spet net in ni več izgovorov! Napiši post!

    :P

    OdgovoriIzbriši