sreda, 11. junij 2008

Prototip povprečne ljubljanske srednješolke

Res sem lahko srečna, da mi je usoda celih pet študentskih let prisodila bivališča, ki so bila od ljubega faksa (in vseh ostalih pomembnih lokacij v LJ) oddaljena tisto maksimalno razdaljo, ki sem jo še sposobna prehodit. No, mogoče sem pa ravno zaradi tega tako nestrpna, ker sem se celih pet let (namerno ali ne) izogibala vsem možnim človeškim vrstam, katerih koncentracija se bistveno poveča prav na javnih prevoznih sredstvih. Od čudakov pa do vsakdanjih povprečnežev. In ker "safr" vožnje z mestnim avtobusom parkticiram že skoraj dve leti, imam vso pravico, da potegnem naslednje zaključke o povprečni ljubljanski srednješolki (druge vrste dobijo svojo definicijo kdaj drugič). Torej, kakšen je prototip ljubljanske srednješolke (izključujem podvrste "tipa emo", "piflarke", "normalne" in še kakšna manjšina bi se znašla vmes)?
  • obvezno je, da katerikoli korak, ki ga naredi povprečna ljubljanska srednješolka (v nadaljevanju PLS), spremlja njena najboljša prijateljica, ki je vizualno njen klon
  • nujno je glasno govorjenje, ki ga med blebetanjem klona zamenja butasto hihitanje
  • vsak stavek se začne z "Ej, stari ...", nadaljuje s tremi besedami, med katerimi je ena angleška, druga pa njena izpeljanka in konča z besedo "stari" (npr. "Ej, stari, to je blo pa too much za shendlat, stari.")
  • pomembno je opravljanje tretje prijateljice (najverjetneje še enega klona), npr. o tem, kako prijateljica hodi v šolo z mapo, medtem ko, glej ga zlomka, PLS hodi v šolo s torbico, v katero lahko pospravi list A4 formata samo, če ga pred tem 27krat prepogne
  • styling je naslednji: beli shocksi ali katerikoli zlati čevlji, svetlo modre skinny jeanske z nizkim pasom, približno dve številki premajhne, širok zlat pas, kakršnakoli bela majčka, če je možno z zlatim napisom, zlat nakit, obvezni črni dolgi lasje, sončna očala, pol tube lip glossa, ponarejena Guccijeva/Vuittonova torbica z živalskim vzrocem in nujno nenormalno dolgi nohti, nalakirani z lakom dveh različnih barv in narisanim vzorčkom
  • da niti ne govorimo o tem, da v solariju preživi več časa kot doma ...
  • njen največji dosežek je ta, da ima "tri NMS-je, stari", ker "stari, me celo konfo ni blo pr bajli"
  • ne smemo pozabit na to, kako ji je zadnjič uspelo uletet na neko žurko/kupit alkohol/kupit čike, čeprav nima še 16 let. Carica.
And I could go on and on, ampak ... ... ko nič hudega sluteča mladenka (=my-self) že misli, da hujše ne more bit, lahko izbira med devetdesetletnim konstantno pljuvajočim dedkom, ki si na vsak način želi pogovora in odurnimi zidarji, ki jo naslavljajo z "žabica". Včasih se res sprašujem, kam so se skrili vsi normalni ljudje ...

14 komentarjev:

  1. o matr...zdj sm se pa tko nasmejala :D sam maš pa čist prau ;)

    OdgovoriIzbriši
  2. Normalni? We are here. ;)

    Drugače pa, te zastopim. Glede na to kje živim, bi lahko opisala še kakšen drug prototip srednješolca ... Včasih se vprašam, če ti ljudje kdaj pomislijo, da bodo dejansko nekoč stari več kot 20 in da bodo morali celo kaj narediti. Ampak okej, najprej se je treba brigati zase. :)

    So pa PSL-jevke vsaj zanimive za preučevanje, kajne? ;)

    OdgovoriIzbriši
  3. Bo treba preverit, če mp3 še deluje, da mi ne bo treba ukvarjat se s takimi stvarmi :P

    OdgovoriIzbriši
  4. Se čisto strinjam in delim tvoje zgražanje :) In dodajam - me nismo bile takšne :P

    OdgovoriIzbriši
  5. odkar mam šaflčka, sem sicer zvočno izolirana, vizualne šoke pa sem pretvorila v vizualno komedijo :) sem se pa resno tut jst spraševala, če noben več ne nosi šolskih torb??? (minus dakin rukzaki pri kolenih, kar se mi tudi zdi blesavo)
    in ja, me nismo ble take :D

    OdgovoriIzbriši
  6. Danes sem srečala še en primerek, ki se je od opisanega razlikoval le po barvi las in pogriženih nohtih :)

    @N. & Bu., sam me RES nismo bile takšne :) En razlog je ta, da nismo bile ljubljanske, drugi pa, da nismo bile povprečne :D

    Hm, sam mogoče pa ne uporabljajo več zvezkov in učbenikov? :)

    OdgovoriIzbriši
  7. Ups, bom kar tiho ... blush:).

    No, nisem bila ČIST taka, se pa spoznam v nekaterih značilnostih: torbico sem začela nosit v 3. letniku, ker se mi je zdelo to kul:), glasna sem tudi bila na avtobusih, še posebej v obdobju, ko mi je bil en fant všeč. Joj! Mlada pa neumna:)!

    Drugače bi pa lahko cel dan pisala o ljudeh z avtobusa. Oooooja, marsikaj se mi je zgodilo tam. Mogoče bom pa res. Dobra ideja.

    OdgovoriIzbriši
  8. Če še nisi, si morš nujno zavrtet komad od trkaja - ljubljančanke (priporočam sicr cel cd, ampak tvoj post me je full spomnil na ta komad).
    Groza ja, js sm vsakič zgrožena k gledam tele srednješolke (a to pomeni, da sm že tok stara??? :)).
    Neki moram dodat tvojmu seznamu; blazno rade se lupčkajo med sabo. In ne, ne samo best frendice, ampak kr cel razred med sabo :S Kr je videt tok fancy, odraslo, zrelo, prefinjeno ... Js bi sam pomisla: "waaa gloss mi boš prtisnla na mojo semiš jakno" :D Mah ...

    OdgovoriIzbriši
  9. Hahaha, sam so res take. Ampak dobra plat tega je, da je vsaj vožnja zanimiva, vidiš marsikaj. :)

    OdgovoriIzbriši
  10. adijo pamet!!!

    okey, v smeh si me spravla. ampak je pa vse res!!! :)

    OdgovoriIzbriši
  11. ne vem, kdo jim je rekel, da so kul. js se komi zadržujem, da ktere ne porinem s trole. hodim pa na 20. tko da popravek - bele skinny hlače in rdeče tangice. al pa še bolš, kr bele legice brez kakršnegakoli krila. mhm.

    OdgovoriIzbriši
  12. Ljubljanski potniški promet je v vseh naših srcih zapisan s črnimi črkami haha :)

    Lušten blog! lp

    OdgovoriIzbriši
  13. @Bovc, ja, pa sem mislila, da je tako samo pri nas prišlekih :)

    OdgovoriIzbriši