ponedeljek, 23. junij 2008

Nekaj malega o Skandinavcih

Še malo, pa bo minilo leto od mojega obiska Danske, natančneje njenega glavnega mesta. Copehagen je zanimivo mestece, ki pa je ogromen korak stran od tega, da bi si tam želela ostati dlje kot kak teden. Vsekakor pa Copenhagen ni mesto, ki bi ga lahko označili kot modno. Pa čeprav se ponaša z najdaljšo shopping street na svetu (me prav zanima, kdo je to vedel :), ki je v resnici sestavljena iz petih (za promet zaprtih) ulic. In kljub temu da sem ulico neštetokrat prehodila podolgem in počez, sem iz Strøgeta odšla praznih rok. Neverjetno, ampak resnično. Ja, danska moda vsekakor ni po mojem okusu - če izpustimo to, da sredi poletja v trgovinah v veliki meri prodajajo škornje in ljudje julija dejansko nosijo kape, mi je v oči najbolj padlo nekaj drugega.
Bjorna Borga najbrž poznajo vsi. Res je, da je super teniško kariero sklenil v času, ko moja malenkost ni še niti shodila, ampak legenda je pač nepozabna. Wikipedia pravi, da je v Wimbledonu zmagal petkrat, Roland Garros pa osvojil kar šestkrat. Car. Ne vem sicer, kaj je trenutno glavna dejavnost šarmantno osivelega Bjorna, ampak med drugim ima gospod svojo linijo oblačil, na katero so Danci dobesedno nori in česar enostavno ne moreš spregledat. V Copenhagnu ne srečaš človeka, starega pod 30 let, ki ne nosi spodnjega perila znamke Bjorn Borg. Vse pokvarjene misli kar pospravite nazaj tja, od koder so prišle, kajti to vem zato, ker Danci svoje spodnje perilo tudi zelo očitno razkazujejo. Ja, hlače visijo vsem, tako moškim kot ženskam, nekje na polovici riti, pri čemer sploh ni važno, kakšne so hlače. Najpogostejši prizor so sicer črne skinny jeanske in živo zelene Bjorn Borg spodnje hlače. Na tipu. Da ne pozabim, BB spodnje perilo je presneto opazno - pisano in ekstremno živih barv, z debelo elastiko, na kateri lahko z razdalje 300 metrov prebereš Bjorn Borg (na slikah je jesensko zimska kolekcija, ki je bolj umirjenih barv). Zanimivo je, da na spletni strani ne omenjajo trgovin na Danskem, jaz pa se dejansko ne spomnim, ali sem jo opazila ali ne. Vem pa, da sem se na Švedskem zaljubila v torbico z Bjornove kolekcije, ki je še vedno ne morem pozabit. In še vedno mi je žal, da ni šla z menoj ... Če pa se kdo v kratkem odpravlja v Skandinavijo, pa mu naročim prvo torbico z leve. Pa še za konec - najbolj grozni čevlji, prav tako del Bjornove kolekcije, prav tako obsesija mladih Dancev. Pa še povod za obujanje spominov na danske modne muhe sem dolžna - super blog Zazmenki. Impresionirana sem.
Zemanta Pixie

8 komentarjev:

  1. Hvala Glista, vesela sem, da so ti všeč moji Zazmenki.

    OdgovoriIzbriši
  2. Hahaha, zmagajo tiste s havajskim motivom. :)

    OdgovoriIzbriši
  3. @urbanapodgana, super so. Keep up the good work! :)

    @K., oh ja, sam te so ful nedolžne. Če greš pogledat spletno stran, boš videla, kaj pomeni, da seka ... :)

    OdgovoriIzbriši
  4. To o liniji BB-ja sem gledala tudi na tv. Brezveze, že tako ne maram oblačil, na katerih je jasno definirana znamka :)

    Čevlji so pa podobni tistim našim startaskam (?) ... če se kdo spomni, tak tanek raven podplat, blagnato 'ohišje' različnih živih barv? :)

    OdgovoriIzbriši
  5. Dva posta v kratkem času.
    Glista je zbolela:P ...

    OdgovoriIzbriši
  6. Bonita, pridna bodi, drugače boš mogla nosit take čevlje :D

    @N., ampak torbice ima pa dobre!!

    OdgovoriIzbriši
  7. Včiri ugotovila, da mamo tut v LJ tgovino z njegovim spodnjim perilom! :)

    OdgovoriIzbriši