sobota, 7. junij 2008

My first summer day ali kradem šmenkastično!

Kot da res nimam kaj drugega za počet ... :) Ampak to je takooooo zabavno! Prva moja kolekcija nosi naslov First summer day (or something like that) in zgleda takole: Več pri Bonny in Fensišmensi. Zdaj pa grem sestavljat novo :P PS. Internet še ne deluje bp, zato več jutri.

10 komentarjev:

  1. Madonca, tole bo že mene kmalu noter potegnilo :oops: :D

    Zelo pomarančasto:)

    OdgovoriIzbriši
  2. Ijoooj, luštno!
    In barvno!
    In všečno.
    Bravo jaz (in Šmensi:)).

    OdgovoriIzbriši
  3. Joj, to bi pa še jaz oblekla :)

    A s tem programom lahko urejaš tudi kolekcijo svojih oblek iz omare ali samo to, kar je na netu?

    OdgovoriIzbriši
  4. Skrbnik spletnega dnevnika je odstranil ta komentar.

    OdgovoriIzbriši
  5. Skrbnik spletnega dnevnika je odstranil ta komentar.

    OdgovoriIzbriši
  6. Skrbnik spletnega dnevnika je odstranil ta komentar.

    OdgovoriIzbriši
  7. Ej, Jason, ne teži:P!

    OdgovoriIzbriši
  8. Vidim, da bi si (zarad podobnega okusa) lohk menjali garderobo. Hehe :P

    OdgovoriIzbriši
  9. Jasonu je bil tudi všeč moj set. Ampak je bil že tako nadležen, da sem ga kar izbrisala :P

    @ST, jz sm za!! Sam ta stran te čist zasvoji, joooooj! Čeprav zdaj vidm, da tisto krilo ne paše lih zravn ... Je pa moj drugi set tudi zelo všečen :P

    OdgovoriIzbriši
  10. @N., sam tisto, kar je na netu. Lahko greš pa kupit, če kaj lepega najdeš :) Saj so stvari tudi iz čisto dostopnih trgovin - Top Shop, Miss Selfridge ipd.

    OdgovoriIzbriši