petek, 27. junij 2008

Rezervirano!

Tako lepi, da ne potrebujejo komentarja. (in tako dragi :) In še ostali čevlji iz kolekcije - hitro klikni!

22 komentarjev:

  1. Mmm božanski. Čist poletni, pisani in odpuljeni obenem. Kje in koliko? :D

    OdgovoriIzbriši
  2. Meni so tudi božanski ... Sem dala link še do ostalih. Kr vse bi imela :D

    Videla sm jih v Pekotu in Massu, najbrž jih pa imajo še kje. Ti na slikci so 99€, najcenejši, kar so jih imeli, so bili 95€, najdražji pa 115€ :)

    OdgovoriIzbriši
  3. Lepi, če ne bi imeli te plutovinaste polne pete - to mi res ni všeč. Torej, če naredijo nizke, z ravnim podplatom in jih pocenijo za pol, sporoči :P

    OdgovoriIzbriši
  4. Ups, lesene pete, se opravičujem :)

    OdgovoriIzbriši
  5. Imajo tudi luštne z nizkim podplatom ... sam pocenili jih pa najbrž ne bodo :/

    OdgovoriIzbriši
  6. Meni tudi ni všeč ta peta - ampak tukaj sploh ne zgleda slabo. :::)))

    Drugače so pa fletni.

    OdgovoriIzbriši
  7. Evo, tile bi bili užitni: http://www.rawshoe.co.uk/mall/..%5CShoe%20Images%5CArt%5C684%20multicolor%20musgo.jpg

    Ampak predragi :)

    OdgovoriIzbriši
  8. @N., točno te sem imela v mislih zate, ampak se mi potem ni dalo linka iskat :P

    @K., ekola, ti&N. bosta meli tele, jaz&E. pa te s peto. Sam še ceno naj malo porihtajo :P

    OdgovoriIzbriši
  9. Mogoče dobimo popust na količino haha.

    OdgovoriIzbriši
  10. jaaa, tele art shoes sem jst tut že v massu ovohavala, samo so preširoki za moja ozka, a dolga stopal(c)a :(

    OdgovoriIzbriši
  11. Še ena za visoke pete.
    Jutri grem tlačit noge vanje:).

    OdgovoriIzbriši
  12. @B., sigurno boš dobila kak popust ... :(

    @Bu., se ti vsaj ni treba ukvarjat s tem, a jih kupiš al ne :D Pa 100€ porabiš za kaj bolj uporabnega :P

    OdgovoriIzbriši
  13. Kolebala med čevlji in uro ...
    ... zdej mam uro:).

    OdgovoriIzbriši
  14. Počakaj(te) na razprodaje! Ali že sodijo v novo kolekcijo?!Sama se bom letos izogibala trgovin, čeprav si ravno pišem nakupovalni seznam ;)

    OdgovoriIzbriši
  15. Točno to, na razprodaje čakam. Zato pa še niso na mojih tačkah :P

    @B., ura je tudi kjut. Ful bi šla zraven čeveljcev (Bjorn Borgovih :D)

    OdgovoriIzbriši
  16. Itak, jaz jih tud čakam. Čeprav Mango in Naf Naf imata že 30 %, tko da ... blush:) ...

    OdgovoriIzbriši
  17. Ufffm lepiii :) - nikoli mi niso bili všeč, ampak letošnje poletje so me pa kar zadeli - na skrivaj:).

    OdgovoriIzbriši
  18. in loooove:

    http://www.rawshoe.co.uk/Shoe%20Images/Art/634%20patchwork%20grey.jpg

    ase da to kolekcijo dobit v naši deželici al pa mičken čez mejo? :)

    OdgovoriIzbriši
  19. @LN., jz sm opazla sam par sandalčkov, možno pa je, da bodo dobili z jesensko kolekcijo tudi kake bolj zaprte. Meni so čisto vsi všeč ...

    @V., welcome to the club :P

    @B., saj Mass ima tudi popuste do 50%, ampak edini čeveljci, ki so mi tam všeč (poleg teh na slikci) SEVEDA niso znižani. Mango me pa pričakuje :P

    OdgovoriIzbriši
  20. "Čeveljci" so no comment - napiši kaj novega :P

    OdgovoriIzbriši
  21. Priznaj, da so ti tako lepi, da jih ne moreš več gledat na vrhu bloga :D

    Bom, bom, še danes ...

    OdgovoriIzbriši
  22. Kar hitro smukni - zadnjič smo se kar mal prerivale:P ... oh, ljubim razprodaje!

    OdgovoriIzbriši