petek, 4. julij 2008

Čisto zame

"For godness' sake, I'm not obsessed.
I mean, that's ridiculous. I check my emails about once every ... thirty seconds, maybe."
Izjava se pojavi že na 13. strani (knjiga se začne na strani 9) in jaz se že najdem noter. Včasih se res sprašujem, ali sem obsedena ali pa je to pač nekaj normalnega. Računalnik imam prižgan praktično 24/7 in ob vsakem mailu mi lepo sporoči, da me nekaj čaka (trenutno samo piska, ker sem se "master, i have a mail for you" že naveličala). Ampak jaz moram kljub temu vmes pogledat, če je slučajno v moj nabiralnik vseeno kaj prišlo in se po nesreči izmuznilo pisku. Za vsak slučaj pač. Pa čeprav v resnici nikoli ne dobim nič takega, kar ne bi moglo počakat kako uro, dan, dva. Pa še to hecno navado imam, da na mail skoraj nikoli ne odgovorim takoj, čeprav ga preberem - da ne bi kdo slučajno opazil moje obsesije :) Na srečo sem vsaj ob vikendih odklopljena od svetovnega spleta in se s tem ne ukvarjam. No, če odmislimo čekiranje maila prek telefona vsakih 20 minut ... Pa še razlaga mojega stanja:
The thing is, a lot can change in thirty seconds. (itak:)
Upam, da se bo oglasila kaka sorodna duša :)

10 komentarjev:

  1. Moja obsedenost ima približno podobne razsežnosti:D - čeprav v zadnjem času (ko sem z glavo na dopustu) kar puščam, da se nabira pa si mislim, da bo že počakalo :).

    OdgovoriIzbriši
  2. Glede pošte ni krize, glede pregledovanja blogov in forumov pa ... In imam mešane občutke - po eni strani sem to pač jaz in poskušam sprejet to ter se tolažim, da je to še najmanj boleča obsesija med mnogimi, ki bi jih lahko imela, po drugi strani pa ne vem, zakaj imam tako potrebo po tem klikanju in se mi zdi, da je vse skupaj pač ena velika navada - računalnik imam nonstop na dosegu roke in potem pač klikam ... hmm ... Mogoče bi se morala zamisliti :)

    OdgovoriIzbriši
  3. Nice to meet you ;) Same here!

    Sploh ko čakam kaj pomembnega - refresham nonstop :) Al pa blogi - isto :)

    OdgovoriIzbriši
  4. 100% izkupiček torej, vsi smo obsedeni :) Life-style pač :D

    OdgovoriIzbriši
  5. Oh, obsedenosti. Sem že mislila, da sem osamljen primer. :)) Bloge že prebolim, ampak maili ...maili se morajo stalno čekirati. :))

    OdgovoriIzbriši
  6. Jaz bi pa mela tale "Master, I have a mail for you". "Master" mi je všeč:) ...

    OdgovoriIzbriši
  7. še ena za v klub + se strinjam z bonny :)

    OdgovoriIzbriši
  8. Blogi tudi mene ne obsedejo toliko, ampak z maili ... s tem je pa že kar kriza.

    @B. & Bu., super je, ampak se zelo hitro naveličaš tega masterja :)

    OdgovoriIzbriši