četrtek, 31. julij 2008

Trenutek odločitve

V soboto sem naročena pri frizerju --> celostna preobrazba, striženje in barvanje. Načrt je, da na koncu izgledam nekako takole:
Ozioma takole: Ali pa takole: Nikoli nisem bila oboževalka Nicole Richie, ampak treba je priznat - najboljša stvar, ki jo je v življenju naredila, je bila odločitev za tole spremembo frizure (kar itak najbrž ni bila njena ideja :). In vem, da je paž soooo last year, toda treba je poskusit. Z novo kolekcijo oblačil, ki jo bom (srčno upam) privlekla iz Barcelone, bom a whole new me. Na sploh je trenutno čas odločitev, takih in drugačnih, lažjih in nekoliko težjih. Pravkar se pripravljam napisat mail, v katerem se bom na prijazen način zahvalila za ponudbo za službo. In jo zavrnila. Pa čeprav redna zaposlitve sploh nimam. Jap, takle mamo ... (rečejo Gorenjci al kdo že? :) In da ne pozabim omenit - seveda NE BOM blond. Ker mi ne paše in ker bi za moje lase in za frizerja in za denarnico to pomenilo smrt. Sprejemam pa različne predloge. Še je čas, da se premislim :) Pa še nekaj - a za tako frizuro potrebujem likalnik?
Zemanta Pixie

13 komentarjev:

  1. Aaaaaaaaaaaaaa ... skoraj sem že mislila, da se boš tud barvala na blond. ::)))

    Frizurca je super, po moje ti bo ful pasala, glede likalnika pa ne vem ... če maš težke lase in ti full padejo pol ne, drugače pa ja. Glede na to, da niso potem več tako zelo dolgi, znajo it vsak v svojo smer ... ::))

    O kakšnih barvah pa razmišljaš?

    OdgovoriIzbriši
  2. Frizurca je SUPER! Tudi sama si želim nekaj podobnega (če bi si pustila lase rast... khmmm... zdaj imam motiv ;))

    Ne vem, kakšni so tvoji lasje (moji vedno in povsod v luft štrlijo), a si kljub vsemu upam trdit, da rabiš likalnik. Je pa odvisno, kak tip človeka si. Ali boš imela dovolj motivacije za vsakodnevno likanj las. Jst sm dobila likalnik lani za RD in je do sedaj še ne rabljen :/

    Torej ne boš blond?! Kakšna je tvoja naravna barva las? Meni so všeč bakreno-rjavi, medeno-rjavi odtenki, pa tudi oranžni odtenki. Ne vem zakaj, a se trenutno bolj nagibam k svetlejšim odtenkom, kar je zame bolj kot ne neizvedljivo, saj imam naravno temno rjave lase. Sicer sem imela lani pobeljene in na oranžno pobarvane, ampak kljub vsemu nisem dosegla željeni odtenek.

    OdgovoriIzbriši
  3. Neeeee blond :):)

    Pač neko rjavo, verjetno čokoladno, glede na to, da imam naravno temne lase in se je do zdaj vsak poskus posvetlitve končal bolj klavrno :/ Čeprav bi rada imela tako svetlo rjavo J. Lo barvo ... Ampak nočem bit ornažna. Pa tudi bakreni odtenki me nekako ne povlečejo. Ja, vem, zbirčna sem :P

    Očitno bo treba tudi likalnik kupit - kak nasvet? :)

    OdgovoriIzbriši
  4. Prisegam na temne barve, tako da ti itak priporočam temno. :)

    V btc-ju je neka trgovina z opremo za frizerske salone, kjer imajo super stvari oziroma kvalitetne. Pripročam. :)

    OdgovoriIzbriši
  5. Likalnik - čisto odvisno od kvalitete tvojih las. Prej bi rekla, da ga boš za točno takšno frizuro s slike potrebovala, ampak osebno se v primeru, da bi mi takšna frizura sploh pristajala (kar mi seveda ne bi, kaj šele mojim lasem:)), ne bi odločila za likanje, vsaj za vsakodnevno ne ... Preveč dela in muka za laske, čeprav dobiš mnogo zaščitnih preparatov + a ni bolj igrivo, če grejo laski naravno po svoje, zlikano je tako ostro in resno ;)

    Veselo preobrazbo ti želim ;)

    OdgovoriIzbriši
  6. Bravo za odločitev. Septembra te bom ugrabila, da boš potem ti mene nazaj in me odvlekla k frizerju:P.

    Jaz sem tudi proti likanju (takšnemu in drugačnemu:P) in za čokoladno rjavo. Mnjam.

    OdgovoriIzbriši
  7. @N., hvala, zdaj sam še drži pesti, da bo uspešna :) (vesela najbrž ne bo, ko bom opazovala šope las, ki letijo po tleh :/)

    @B., ni problema, sam povej, v katerem frizerskem salonu rezerviram termin :P Jz sm tudi proti vsem oblikam likanja :) In sem po moje ena redkih žensk, starih med 15 in 30 let, ki nima likalnika. Takega in drugačnega :D

    OdgovoriIzbriši
  8. Ojeeej, js sm tud na tole frizurco ciljala :) Pa se mi je potem zazdela prekratka in prezlajnana. Tud js se ju3 zbrcam do škarij in papa stara Eva ... Gulp!

    OdgovoriIzbriši
  9. slikce!!!
    kar se likanja tiče, si boš najbrž mogla, verjetno ne ravno vsak dan. pa če sodim po moji sekici, likanje ne traja dolgo, ko se zverziraš. splača se ti kupit kvaliteten likalnik, ki ti bo čim manj lase uničil in kak preparat za zaščito.
    aja, a sem že rekla? slikce!

    OdgovoriIzbriši
  10. Nisi edina, ki nima likalnika:P :D V skupino deklic brez spadam tudi jaz :) - pa čeprav mi grejo "ne ptič ne miš" lasje strašno na živce... Sploh ker je tako težko poiskat eno ustrezno frizurco... Ampak na tejle ta zadnji slikci pa super izgleda tale čupca..:)

    OdgovoriIzbriši
  11. Likalnik, kodralnik in kapo za na glavo si bom kupla :P Še vedno nisem prepričana, al sem zadovoljna al ne. Barva je super, frizura pa ... malo se moram še navadit :/ Trenutno mam več al manj spete lase v en tak socialen čopek, sprednji so pa tudi speti nekam gor :P

    OdgovoriIzbriši
  12. "In sem po moje ena redkih žensk, starih med 15 in 30 let, ki nima likalnika."

    Ijooooj, še ena skupna lastnost, kako lepo:P!

    OdgovoriIzbriši