ponedeljek, 4. avgust 2008

Makeover!

Moja glava je dobila novo frizuro (vprašanja in komentarji na to temo so prepovedani :), moj blog pa novo preobleko. Prejšnja mi je bila zelo všeč, ampak tale ... tale pa trže gate! Vprašanja in komentarji na to temo so dovoljeni :) Stran v Internet Explorerju 6 zgleda nepravilno, zato vsi tisti, ki še uporabljate IE 6 - skrajni čas je, da greste v korak s časom in se ga znebite. Vse zahvale gredo k BF.
Pa še kratka omemba vikenda. V Strunjanu sem se na območju enregijskih (energetskih?) točk napolnila z energijo. Naj omenim le to, da so ostali kopalci na plaži verjetno mislili, da se mi je zmešalo, da sem se postopka že v osnovi lotila narobe in da v to sploh ne verjamem. Če je dejansko kaj delovalo, ne vem. Najbrž učinek ni razviden predvsem zato, ker tam ni na voljo nobene točke, ki bi se nanašala na pridnost, vztrajnost in delavnost. Torej, če ima kdo posebno energijo/žavbo/vaje/nasvet/karkoli, je zelo dobrodošel in ga sprejmem odprtih rok. V nasprotnem primeru se lotim študiranja Feng shuia - nekaj pač mora biti na tem svetu, da me spravi v akcijo.

18 komentarjev:

  1. Vauuuu! Tole je pa čist drugačno kot prej. Preobrat za 10000%. In ja, zmaga tale podlaga. Hudo! ::))) Se je moram pa navadit.

    Ne komentiram frizure, čeprav me skrbijo prsti, da napišejo, da dodaj kako fotko ... ups, so že napisali ... ups ... ::)))

    OdgovoriIzbriši
  2. khm, tud js rada kršim pravila: fotkooo!!! Sj ni treba na blog, sam ferbec me noro matra :D

    OdgovoriIzbriši
  3. Se bom držala tvojega ukaza:)... Tale podlaga... Kot si rekla - trga gate:)). Jaz sem s temi podlagami že toliko živcev izgubila, da se sploh ne mislim več trudit:).

    Energijske ali energetske? Tudi mene tole nonstop bega...

    OdgovoriIzbriši
  4. A ta podlaga je parket? :)

    Si kupila likalnik (po tem odgovoru bom presodila, kakšno je stanje nove frizure :P)? :)

    OdgovoriIzbriši
  5. Skoraj tako, kot bi tvoj blog raztegnil po moji dnevni sobi ;) Všečno!

    OdgovoriIzbriši
  6. Uh. I like. Vse, kar spominja na les, ima moje točke. :)

    OdgovoriIzbriši
  7. uuu, luštna menjava! tko...avgustovsko poletna (a bi se to moglo pisat z vezajem?)...
    p.s.:ja, to je drugače kot julijsko poletna :P

    OdgovoriIzbriši
  8. @K. & E., nč ne bo s slikco :P (ker nimam fotoaparata, moj telefon je pa že tako old-school, da njegove fotke niso za nikamor)

    @V., važno je, kaj piše, briga te podlaga :) A nisi ti pred kratkim barv zamenjala? Energijske, energetske, vseeno je, ker nič ni pomagalo. Včeraj sem bila sitna in lena za cel mesec nazaj :/

    @N., Parket? Recimo :) Nisem ŠE kupila likalnika :) Moram najprej sama poskusit, kaj mi uspe s krtačo naredit ...

    @U., LOL, domače :D

    @M., jeeeeeeej :)

    @Bu., ampak bo ostala kar celoletna, ne bo nič sezonskih menjav :P

    OdgovoriIzbriši
  9. Ja, js sem tud parket opazla. Zanimivo. :))

    Eh, nobene slikce. ::((( Žalostna. ::))) Ne, sej sem prepričana, da je super frizurca. :)

    OdgovoriIzbriši
  10. Vprašanje le, iz kakšnega lesa :) Bukev? Tik? Hruška mogoče? :P Nič se kaj ne spoznam na to ...

    @K., slikca mogoče, če bom zadovoljna s frizuro, ko si operem lase pa če bo telefon sodeloval. Mogoče! :)

    OdgovoriIzbriši
  11. Za bukev je pretemen ;)

    We like your "mogoče"! :D

    OdgovoriIzbriši
  12. @ST., ok, en manj. Kaj pa tik? :)

    Sitnarjenje je obrodilo sadove - to je vse, kar lahko proizvede moj telefonček - http://img159.imageshack.us/img159/1112/080805131917yz8.jpg

    Ja, NUJNO rabim fotoaparat :D:D

    OdgovoriIzbriši
  13. Ooooo, pa so res ful krajši. In zgledajo tako, da ne rabiš likalnika. ::)) Luštno. Vsaj kolikor se vidi. :)

    In jupiiiii, vztrajnost se je izplačala, je objavila fotko. :)) Mi hepi. ::)))

    OdgovoriIzbriši
  14. LOL! Pr meni sitnarjenje (al pa vztrajnost, kakor hočeš :P) ponavadi pomaga :) Je pa res, da ni dosti videt - niti frizure niti barve.

    OdgovoriIzbriši
  15. Les. Hmmm .... kot da bi hodila po svoji sobi :) Sam malo bolj temna je ta varianta. :)

    OdgovoriIzbriši
  16. Zakaj men ne najde strani? Jst sem še zmeri nevedna, kar se tvoje frizure tiče :(

    OdgovoriIzbriši
  17. @C., it feels like home. Nice :)

    @ST., nimam pojma. Meni dela ... ampak sej čist nč ne zamujaš :D

    OdgovoriIzbriši
  18. Frizura super.
    Pa še tu pohvala BF za blog. Matr, zdej se pa že slinim:P.

    OdgovoriIzbriši