torek, 5. avgust 2008

Oblačila slovenske olimpijske reprezentance

V mrzlici pred začetkom Olimpijskih iger 2008 se za pravo gospodično spodobi, da pokomentira vsaj oblačila športnikov, ki bodo v Pekingu zastopali našo deželico. Če povem čisto po resnici, se temu na vse kriplje upiram že dobra dva tedna, ampak OI že trkajo na vrata in misel na naše športnike mi ne da spati. Začelo se je s tem, ko sem na RTV-jevi strani brala novico o predstavitvi naše reprezentance in zagledala spodnjo fotografijo:
Moja prva misel je bila: "OMG, a je ta Iztok Čop slep?! Kaj za vraga pa se je oblekel?"
In naredila sem mu krivico, kajti naslednje fotografije so jasno pokazale, da so ta oblačila uradna oblačila slovenske olimpijske reprezentance. Oh jej. Ne, niso mi všeč. V resnici so mi ... grda. Zakaj? -- Svetleč suknjič - zdi se mi, da je bilo to moderno kakih 5 let nazaj. -- V izrez - ne prenašam ga. -- Svetleča majica - spominja na disco fever. -- Zlat svetleč napis na svetleči srebrni majici - bolijo me oči. Uradna razlaga: Svečana oblačila so že tradicionalno oblikovali in izdelali v Muri, ki za podobo slovenskih olimpijcev na igrah skrbi vrsto let. Predvsem Olimpijske igre so odlična priložnost, da modna znamka kot uradni opremljevalec olimpijske reprezentance predstavi nove modne smernice, ki se odsevajo v kolekcijah njenih blagovnih znamk. Celotna podoba, katere avtorica je modna oblikovalka Zvezdana Serec, je umirjena, njena zasnova je nova, modna, a obenem precej "casual". Tako tkanine kot tudi usnje so obdelane z leskom. Prehaja od srebrne proti obarvanim zlatim tonom, do sivih, zelenkasto zlatih in naravnih tonov. Ko sem kasneje zadevo še malo raziskovala, sem prišla do naslednjih zaključkov. 1. Obleke na manekenskih postavah in ob pravi svetlobi ne izgledajo več tako grozno. Dokaz: 2. Ženske obleke so očesu malenkost bolj prijazne kot moške. Dokaz: 3. To pa še ne pomeni, da kroj vrhunskim športnicam paše. Dokaz: 4. Ampak še slabše se godi vrhunskim športnikom. Dokaz: 5. O ostalih članih odprave (verjetno gospod na desni ni tekmovalec, ali pač?) je škoda izgubljati besede. Dokaz: 6. Celo Vasilij Žbogar zgleda ... hm ... prismojeno. Dokaz: 7. Očitno se z mano strinjajo tudi olimpijci. Dokaz: "Slovenski športniki, ki so jim oblačila namenjena, pa nad njimi niso najbolj navdušeni. Na predstavitvi slovenske olimpijske delegacije v ljubljanskem hotelu so se pritoževali predvsem nad barvami, ki naj ne bi bile razpoznavno slovenske, motilo pa jih je tudi to, da je ime Slovenije na oblačilih napisano premajhno." (vir: www.rtvslo.si) Za piko na i bo ista oblikovalska ekipa izdelala oblačila tudi za košarkarsko reprezentanco. Komaj čakam! Vir fotografij: www.rtvslo.si, www.olympic.si pa verjetno še kaj :)

16 komentarjev:

  1. Katastrofa! Res so grde. Lahko brez ovinkarjenja rečeš. Me prav zanima, če se kje najde kdo, ki so mu te zadeve (ki jim obleke niti reči ne morem) všeč. Fuj!

    OdgovoriIzbriši
  2. Ah, kakor da so bili že kdaj oblečeni dobro. Vsakič ko je kakšen tak dogodek, gredo naši tja kot največji kmeti. Najslabše je bilo takrat, ko so povsod tlačili zeleno barvo. Come on, zeleno??? Če se te obleke zdaj ne bi tako grdo svetile, bi še izpadle solidno.
    Celotna država izpade kot največji modni kiks ... še dobro, da nas vsaj športniki ponavadi solidno zastopajo. ;)

    OdgovoriIzbriši
  3. Bronasti odtenek kostimov? Hmm... Muy pretresljivo! :) Tudi jaz komaj čakam košarkašeee :D

    OdgovoriIzbriši
  4. @K., GRDE!!! :)

    @M., Mah ja, saj vem, da je pri OI bistven šport, sam vseeno. Upam, da bodo v to oblečeni samo na otvoritvi :) Očitno je slogan: Let it shine :)

    @V., ahhh ... šele zdaj sem ugotovila, da je mogoče tu kak globlji pomen - zlata, srebrna & bronasta medalja, pa jih je treba kar v vse tri barve obleč, ne vem :)

    OdgovoriIzbriši
  5. Men so tud GRDE! Čeprav je res možno, da so z barvami hotli kaj povedat ;)

    OdgovoriIzbriši
  6. Ob prvem pogledu, mi je na misel prišel zabavljaški band na kakšni gasilski veselici, ki takšne obleke nabavijo kar v family shop. Res so ogabne, pa še svetleče po vrhu.

    OdgovoriIzbriši
  7. Pomisli, bogi šele športniki, ki jih morajo dejansko nosit ...

    OdgovoriIzbriši
  8. Meni so ta oblačila celo grša na dekletih kot fantih. Obupno in še en razlog več zakaj nikoli ne bom športnica haha (kot da sem kdajkoli sploh kazala kakšno nagnjenje v to smer) :)

    Ej Glista, a še tekaš?:)

    OdgovoriIzbriši
  9. Joj, N., ko sem vidla te obleke, me je kar minilo :):) Prejšnji teden sem šla, ampak je moja tekaška partnerka neki zbolela, pa so ji odsvetovali teč. Sami pa se mi ne da. (izgovoooooooori :)

    OdgovoriIzbriši
  10. Hehe, si solidarna do olimpijcev in raje ne tekaš, da izkažeš sočustvovanje nad tole ogabno garderobo, ne? :)

    OdgovoriIzbriši
  11. Točno :) Se raje žrtvujem tako, da ne laufam, ampak se strinjam z njimi o "neprimernosti oblačil" :D

    OdgovoriIzbriši
  12. Hmmm.. Jst bi morala najprej sama do solidne kondicije prit, da bi se lahko omislila "tekaško kolegico". Vse moje kolegice ali laufajo maratone, ali ne laufajo sploh. Sami se mi pa ne da oz. najdem 1001 izgovor.

    OdgovoriIzbriši
  13. Če greš sam, je po moje ful dolgočasno. Midve z J. malo tečemo, potem malo hodimo in čvekamo, potem spet tečemo itd. Pač namesto da greva na kavo, greva laufat. Zdaj sam upam, da bo vse kul z njo, da bova šli še kdaj ... Lahko se nama pa pridružiš!

    OdgovoriIzbriši
  14. Smrtno resno :D Te obvestim, ko se bo kaj dogajalo na tem področju ..

    OdgovoriIzbriši
  15. UUuuu... Super! :D
    Samo, te/vaju opozarjam, da sem popolna začetnica. Kje pa tečeta ponavadi? Tivoli, Rožnik?

    OdgovoriIzbriši