četrtek, 7. avgust 2008

Stand-up me je zasvojil

Včeraj zvečer sem neverjetno hitro dokončala objavo o praznovanju prvega rojstnega dne, ker se mi je mudilo na Trnfest. Čeprav nisem velika ljubiteljica kulturnih prireditev ali koncertov alternativnih skupin (sem spada vse, kar je meni neznano :), me včeraj ni bilo težko prepričat, da se odvlečem v Trnovo. Na sporedu je bil namreč stand-up, in to s Perico, Tinom in Vidom. Spomnila sem se Bonny, ki jih je opevala v svojih postih in si rekla, da tega ne smem zamuditi.
In bilo je super. Vzpenjanje na konice prstov mi sicer ni pomagalo, da bi videla na oder, zato pa sem si, čeprav smo bili nemogoče natlačeni, z izkušenim komolčenjem izborila toliko prostora, da sem na trenutke celo vdihnila svež zrak. Od smejanja me je na koncu bolel trebuh, tako da obisk iz srca priporočam. Prva priložnost bo že naslednji vikend, ko bo na Ljubljanskem gradu Panč - Festival stand up komedije. Meni osebno pa je zelo zanimivo tudi to, kako na nastope gledajo sami izvajalci. Nekaj o tem, si lahko preberete na blogu, ki ga piše Perica - pogled z druge strani dogajanja. Nujno pa moram omenit še to, da novo fizuro preklinjam iz dna duše. Danes sem si ponovno poskušala uredit naglavno okrasje, ker sem prav v ta namen kupila novo krtačo. Toda razporeditev okrogla krtača v levi roki in prižgan fen v desni se pri meni ne obnese. Že pri prvem potegu s krtačo mi je uspelo lase tako zavozlati, da krtače nisem več mogla odstranit z las. Najprej seveda nisem paničarila, po desetih minutah cufanja in bolečin v rokah pa me je začelo že malo skrbet. Kaj pa zdaj? Prva ideja - stric google, ki mora poznati odgovore na vsa vprašanja. Dobim celo en zadetek na strani www.smrklja.si (že to je dovolj zgovorno :). Vsa vesela (da osvežim spomin - s krtačo v glavi!) se lotim branja. ... hotela uredit frizuro ... bla bla bla ... krtača ... bla bla ... se mi zamota med lase ... ne gre ven ... pokličem mamo ... bla bla ... krtača ne gre ven ... ostrižemo lase ... hm, sem prav prebrala?! Ostrižemo lase? No fuckin' way! V tem trenutku mi že pošteno zakuha. Najprej sporočim kolegici, da bom na kavo zamudila, nato pa se lotim - las po las. 30 minut!! Zaključek: izredno boleče lasišče, lijak, poln las, krtača (polna las) v smeteh. Jaz pa na kavo, zabavat kolegico s svojimi prigodami. Očitno frizerka ne bom nikoli :)

11 komentarjev:

  1. Haha! :) Tole s krtačo mi je znano. Zelo znano. :)

    Pismo, dotične osebke moram očitno it pogledat tudi jaz. Da vidim, čemu/komu pojete hvalo. :)

    OdgovoriIzbriši
  2. Ojej, tudi jaz nisem med spretnimi oblikovalkami frizur in sem res hvaležna za kodraste izrastke, ki jih ne gre urediti, četudi bi si za to prizadevala 10 dni nonstop :) Torej samo operem in posušim na zraku, frizura pa je z vsakim pranjem nekaj svojega haha. Kakor se postavijo pač. In s krtačo v roki bi mi slednja odpadla :) Verjetno si imela krtačo s kovinskimi špicami, ne? Če ja, potem ti priporočam, da kupiš tisto bolj nežno, ki ima mehke špice in je vozlanje manj mogoče ;)

    OdgovoriIzbriši
  3. Stand-up je MUST, resno! Meni je bil sicer Vid najbl kul, Tina sm že enkrat ujela en košček, je tudi zabaven, Perica pa je tudi faca (sam je bil prvi na vrsti, pa se mi zdi, da to precej vpliva, ne vem ...)

    Sem pa vesela, da nism edina z zamotano krtačo v laseh :) Je pa res mela neke kovinske špice ... ampak ne bom nobene nove kupila - krtača nikdar več :):) Kaj bi dala za kravžlaste lase ...

    OdgovoriIzbriši
  4. Ahhh... Jst sem pa kar sprijaznjena z dejstvom, da ne bom nikoli z nekim konkretnim naglavnim okrasjem naokoli hodila. Ker, da bi se fenala (včasih), krtačila, likala (in ne vem še kaj) lase pri meni ne pride v poštev.

    OdgovoriIzbriši
  5. @ST., zakaj pa ne?

    Zato sem se odločila, da se ne bom kupila likalnika. Mogoče si celo glavo zažgem :D

    OdgovoriIzbriši
  6. www.smrklja.com - loooooooool:D Groza sem se smejala:D

    Za stand up sem pa na raznih festivalih vedno prišla nekje vmes in potem sploh nisem imela interesa za poslušat, ker sem mislila, da sem izgubila nit (pa je nisem, ker niti sploh ni:D). Moram enkrat pravočasno jih kje dobit:)). Torej Ljubljanski grad praviš... Bomo videli, če bo čas:).

    OdgovoriIzbriši
  7. Ah, danes se tudi jaz sam še smejim (čeprav me lasišče še pošteno boli), ampak včeraj mi je šlo pa kar na jok :D

    Drugače lahko spored nastopov spremljaš na strani Tina Vodopivca ali pa Perice (linki so zgoraj) - kar pogosto nastopajo, tako da boš enx že naletela na njih :)

    OdgovoriIzbriši
  8. uuu, jst mam namen 15ga it pogledat, komej čakam! priznam pa, da sem mal skeptična do slovenskih stand-upov, ker sem 1x gledala eno žensko, ki RES ni bila smešna!

    OdgovoriIzbriši
  9. U jaaa, 2 leti nazaj sm se tudi js spopadala z okroglo krtačo :S Recimo, da je na začetku bilo nekaj vozlov in populjenih las ampak sčasoma ti pride v kri in se naučiš, da na krtačo ne naviješ preveč las, še posebaj pa, da jih ne naviješ previsoko.
    Zdej si pa nasploh redkokdaj fenam lase, vedno pustim, da se posušijo na zraku, ker so veliko mehkejši in majo lepšo obliko, kot pa po maltretiranju s fenom in krtačo ;)

    OdgovoriIzbriši
  10. Khm, khm, hvala, hvala, jaz pač vem, katere stvari so dobre.
    Panč bo ugledal tudi mene (I hope).

    OdgovoriIzbriši
  11. @ Bu.: Brez skepticizma, samo z dobro voljo 15. na grad:).

    OdgovoriIzbriši