četrtek, 14. avgust 2008

Tabornica Glista

Nekateri si morja ne predstavljajo drugače kot v kampu. Jaz pač ne. Mogoče bi kdo rekel, da sem fina princeska - še ne dolgo nazaj si namreč niti predstavljat nisem mogla, da bi si kopalnico delila z več kot 3 ljudmi (po silah razmer v študentskem domu). Ampak sčasoma sem pristala na trdnih tleh in ko sem za Miklavža dobila darilo, ki je vključevalo spanje v hotelu s skupno kopalnico, ni bilo več izbire. Spopasti se ali ostati doma. Jasno je, da sem preživela in da izkušnja še zdaleč ni bila tako grozna. Celo tako nemoteče je bilo, da se je kasneje še kdaj ponovilo. Mogoče pa sem s tem premagala tudi odpor do kampov. Kajti še nikoli, častna Titova, nisem še spala v kampu. Niti v šotoru niti v prikolici. Weirdo? Yes, that's me.
Kot osnovnošolka k tabornikom nisem hodila. Vedno se mi je zdelo, da so tam samo deklice, ki so bolj podobne fantom. In vedno so imeli neke čudne načine sprejemanja novih članov. V spominu mi je ostalo, da je bilo treba pojesti surovo jajce. Yuck. Princeska se je temu raje izognila. Prav tako z družino nismo nikoli kampirali - hoteli ja, apartmaji ja, kampi nikoli. Enako s prijatelji in BF. Ladje, jadrnice, hoteli, bungalovi, kočice, vse, le kamp ne. Ampak zdaj je kocka pokazala na kamp. Pravzaprav sem bila pobudnica kampiranja sama, ker imam občutek, da je pri 24-ih res že skrajni čas, da preverim še edini nepoznan način bivanja na morju. Sedaj me šotor čaka na hodniku. Ne vem niti, kolikim osebam je namenjen, kaj šele to, kako se ga postavi. Imam tudi spalno vrečo in kopalke. S tem pa bom že nekako preživela. In seveda s tremi izkušenimi "taborniki" :) Upam le, da moja izkušnja ne bo podobna Bonny-jini - vse ostalo prenesem z nasmehom. Pa še to - nasvete sprejemam z največjim veseljem (grem šele v soboto) :P

13 komentarjev:

  1. Če ti ne bo sedlo spanje v šotoru, potem cele noči preživiš kje drugje ... sej zdej se povsod full dogaja. Zjutraj pa gledaš sončni vzhod. Še vedla ne boš, da si v šotoru. ::))

    OdgovoriIzbriši
  2. Šotorjenje je super, če imaš srečo z vremenom in če imaš dobro kamp opremo. Če dežuje in so ponoči grozne nevihte, šotor malenkost pušča, gorilnik izgublja na moči in imaš vsa oblačila ter čevlje premočene, se odločiš, da se tega ne greš več :) In jaz se ne grem več! Nekoč, ko bom imela tone denarja, bom kupila najboljši šotor, najboljšo spalko, blazino, kamp kuhinjo in ležalnike, bom ponovno poskusila, do takrat pa ... Uživaj :P

    OdgovoriIzbriši
  3. hm, šotori niso moj stuff, grem le v prikolce oz. izjemoma v šotor (zgleda, da sem jst tut mal fina :D). vem samo to, da je treba šotor dobr postavit in pritrdit, ker drugač ti ga burja precej hitro ob najbolj neprimernem času lahko odnese. aja, pa če bojo sanitarije ne-sanitarne, ga najprej malo spij, pol ti bo pa tak vseeno :D

    OdgovoriIzbriši
  4. Šotor zna biti zanimiv ali tudi ne. Vsekakor bo verjetno precej zabavno postavljanje, še posebej če so tla trda in se klini zvijajo kot bi bili plastični. Čim bolj priveži vse skupaj. (skale pa to). Okoli šotora skoplji manjši jarek, da bo voda šla mimo, v primeru naliva in išči malenkost viseč teren, da te ne zalije. Sicer pa če slabo spiš, nujno zamaške za v ušesa, pa veliko dobre volje. Predvsem naj bo vse čim bolj preprosto, pa bo super. Uživaj!

    P.S. obvezno orodje. Kladivo, mal bolj resen izvijač, nož, dodatna vrv, pa kakšen žebelj tudi ne škodi

    OdgovoriIzbriši
  5. Urosq, pozabil si še na svetliko :) In vrv za perilo, ki jo napelješ med drevesi :)

    OdgovoriIzbriši
  6. Uf... Odkar sem dobila fanta s turbomaksimusom si tabornjenja brez turbomaksimusa skoraj ne predstavljam več:))) - zelo svetujem, ampak verjamem da bi tudi brez njega šlo:).

    OdgovoriIzbriši
  7. Uf, ja... Pa mi se vedno šele tam spomnimo, da smo pozabili vzeti kladivo za zabijanje klinov (začuda ni nikoli v kampu nobenega kamna) - ampak če si že z izkušenimi taborniki, bodo že oni vedeli... :P (aja je že uroš povedal:))

    OdgovoriIzbriši
  8. Kampiranje je zakon! Upam, da ti je do danes že uspelo postaviti šotor! Sama sem bila zdaj 3 leta na morju v šotoru, no letos nas je bilo več pa smo bili v apartmaju, kar je afkors the best :) Sam šotor je pa klasa zase - meni je blo tkoj všeč :)

    OdgovoriIzbriši
  9. Joj, js sm v šotoru spala samo enkrat v življenju. S prijateljico sva ga postavljali 4 ure in to na njihovem dvorišču. Sredi noči me je zbudil fakin komar, ki je veselo brenčal okrog moje glave. Vzela sm blazino, zlezla iz šotora, šla čez ulico v našo bajtico in lepo spala v svoji mehki postelji do jutra. Ah ja ...
    Tole je no go pri meni :S

    OdgovoriIzbriši
  10. A tebe je v kampu kdo pojedu al si se zgubla? :)

    OdgovoriIzbriši
  11. @ A.: LOL, verjetn je samo odkrila čare kampiranja in trenutno že kupuje nov, mnogo večji šotor:P ...

    OdgovoriIzbriši