sreda, 6. avgust 2008

Praznujem prvi rojstni dan

Oziroma ga praznuje moj blog. In čeprav me prsti močno srbijo, da bi objavila čisto nekaj drugega, bo današnji post namenjen obletnici. Čestitke, dragi Stuff.! Pa poglejmo, kaj vse se je nabralo v tem letu. Prva objava je bila, milo rečeno, bedna. Ampak vsak začetek je težak. In takrat pravzaprav niti sama nisem vedela, o čem bi na tem prostoru tekla beseda. Tudi zato so prevladovale slike. Nadaljevalo se je z objavo, pri kateri se pojavi prvi komentar, ki sicer časovno ni bil prvi (oh, kompliciram!), ampak kasneje sledi prvi zaresen komentar od enega najbolj popularnih blogerjev, juhu!! :) Takrat še vedela nisem, da se na komentar spodobi odgovorit. Po dokazih sodeč sem za to ugotovitev potrebovala 11 (!!) dni. In objave so se počasi počasi začele boljšat ... Sledilo je negodovanje nad ljubljanskimi srednješolci (prvič), kar je povzročilo, da je blog nekoliko oživel. Iz negodovanja nad ljubljanskimi srednješolkami (drugič) pa je nastal cel prototip povprečne srednješolke. No, zdaj šele vidim, da sem nekaj pomembnega izpustila - predvajanje butaste glasbe na ves glas na polnem avtobusu/vlaku je zaščitni znak PLS!!! V nekem obdobju sem na blog pisala večinoma samo takrat, ko me je nekaj hudo spravilo iz tira. Recimo roke, ki jih nisem mogla več premikat (to mora biti nekje dokumentirano, ker maščevanje še sledi :), a jih nihče ni hotel zamenjat z mano. Ali pa malo melanholije in jokanje s pomočjo Kurta, kar je definitivno pomagalo. In seveda napadi besa nad wannabe prijaznimi & ustrežljivimi prodajalkami - žabe so še vedno v omari, nikoli nošene. Kdor jih želi, naj se oglasi v komentarjih (so bordo barve, znamke Polzela, št. 3 :). Da pa energijo spremenimo v pozitivno, še kaj bolj zabavnega, na primer evforični trenutki ob podaljšanju absolventa (fino je bilo!!), s čimer sem se še za nekaj časa izognila temu (me pa čaka v zelo bližnji prihodnosti). Za intermezzo malo glasbene podlage (na You tube-u, ker tale tu ne deluje več :(), ki zagotovo izvabi nasmešek na ustnice (še enkrat opozorilo - odsvetujem prepogosto poslušanje komada, ker se zna zgoditi, da si ga boste nevede prepevali v neprimernem okolju - za dokaze, nasvete in ostale informacije vprašajte Lauro :) Vmes so se dogajale tudi ekskluzivno senzacionalne zadeve, ko sem se, priznam, smejala še cel teden. Do solz. Predvsem na naslednji del:
teoo pravi ...

ajoj:D

Bonny pravi ...

OMG, Teoo, živjo! :blush:

LOOOOL! Pa še spomini na ene najboljših žurov v tem obdobju. Decembrski party month je pustil posledice predvsem drugi dan (najhujšega mačka ever pač ni mogoče pozabit), junijski geek party pa je bil prav tako dogodek presežkov, ki si je zaslužil svojo objavo. Naj omenim, da smo se na blogu tudi razkazovali. Zaradi nesojenih novih čeveljcev sprva stare balerinke, kasneje pa še mozaično podobo same Gliste. In če zaključimo s presežki - objava, ki ima največ komentarjev, je v bistvu žalostna, ker se nanaša na moje neobvladovanje časovnih omejitev in se grda navada od takrat ni spremenila niti za milimeter (prav danes sem plačala oba računa za telefon - junijski & julijski - naenkrat :) Podobno velja za podedovane gospodinjske lastnosti. Ah ... škoda besed. Pa še pomemben podatek - v tem času sem v živo spoznala dve super mega kul blogerki, Katjo & Bonny, na FB pa imam od danes naprej novo prijateljico Carmen. Vsi ostali pa ste me neštetokrat nasmejali in ne dvomim v to, da bom prej ali slej spoznala vse. Pa naj kdo reče, da blog ni kul?!

18 komentarjev:

  1. Kr solzne oči imam :) Pa ne vem če zaradi tega ker si tako lepo napisala, ker si moja prijateljica na FB (:))))) ali ker sm ugotovila, da ima moj mačji otrok gliste oz. trakuljo! :( Ah ja, čustvena razvalina sm :)

    Vse najboljše! :)

    OdgovoriIzbriši
  2. Ja, blog je dejansko kul :) Kdo bi si mislil hehe.

    OdgovoriIzbriši
  3. Blog je kul! :) Že sam po sebi. In ko ob taki analizi ugotoviš, kako vsestranski in raznolik je - še toliko bolj:).

    Vse najboljše Stuff! :)

    OdgovoriIzbriši
  4. Jee. :) Kdaj bo torta? ;)

    OdgovoriIzbriši
  5. Čestitke!!!! Vse najboljše!!!! :)

    Js tud vedno znova ugotavljam, da je bloganje kul, sploh pa so ljudje, ki pišejo blog, kul. :)

    In če sem lahko še js mal osladna ... superca si. Zaradi tebe sem šla na prvi blog party (al kaj je že bilo) in zaradi tebe imam službico. Iiiii ... ::))

    Sem pa čisto v šoku ... toliko objav v tako kratkem času! Glista, kaj se dogaja s tabo? :)

    OdgovoriIzbriši
  6. Bom še malo osladna ... iiiiiiii

    ::)))

    OdgovoriIzbriši
  7. Blogec se iskreno zahvaljuje za čestitke in pravi, da vsa darila pošljite kar njegovi lastnici. Hvala :)

    @C. :D Brez skrbi, vsi mačji & pasji mladički imajo gliste ...

    @N. & V., ja, ja, blog roxx!! :)

    @M., jo spečeš? :)

    @K., haha, prvi blog party sem namenoma izpustila, ker ... no, če sem iskrena, ni bil vreden omembe :D Bom še jz malo čizi iiiiiiiiiii :D:D

    OdgovoriIzbriši
  8. Danes, dan kasneje, sem še vedno na iiiii ... ::))

    Ne, hecam se. V bistvu je težko povedat take stvari tako, da vsaj približno zgleda objektivno. Vsekakor bi bila Glista lahko vsem za zgled (no, vsaj meni): pridna (na faksu in v službi), žura, simaptična, zgovorna in še blog piše ... Mislim, halo ... ::)))

    Ok, ne bom več ... iiiiii ... hahahahaha

    OdgovoriIzbriši
  9. Čestitke, sam se tudi približujem prvi obletnici, še 6 dni in torta bo tu :D

    OdgovoriIzbriši
  10. LOOL, K., če te ne bi poznala, bi še mislila, da me osvajaš :):):) Pa še razlog za povečano število objav - BF bi rekel, da je videt, da bi mogla pisat diplomo :(

    @U., očitno je bilo lansko poletje res dolgočasno :) Se oglasim na en košček - a bo čokoladna? :)

    OdgovoriIzbriši
  11. hahaha! tale objava zmaga. :D
    jaaa...žalostno glede tistega videa. :(
    ampak LOL!

    hepi b-day! ;)

    OdgovoriIzbriši
  12. Laura, tnx! Sicer sem si pa včeri spet prepevala :):)

    OdgovoriIzbriši
  13. Tudi jst in moj blogec ti čestitava! Pa še: :*, :*, :*! ;)

    OdgovoriIzbriši
  14. Prvi lupčki iiiiiii! :) Hahahaha, prosim, da me noben ne jemlje resno, ker v resnici sploh nism tako osladna :P ST., pošiljam ti košček virtualne torte, tebi in tvojmu blogcu :)

    OdgovoriIzbriši
  15. Dolgočasno ;) meni prej razburljivo, ohcet, medenjaki.... Sicer pa možno, da bo čokoljadna :D

    OdgovoriIzbriši
  16. Joj, saj sploh ne vem, zakaj sm napisala dolgočasno, ker tudi moje ni blo. Sicer ni blo nobene poroke, sam vseeno ... Rečmo rajši produktivni avgust 07 :D

    OdgovoriIzbriši
  17. Iiiii & Ooooo (še mal osladnosti ;)). Hvala za virtualno torto!

    OdgovoriIzbriši
  18. Noben še ni pohvalil BF, zato ga bom jaz. (Nabiram ekonomske veze:P).

    Mislim, spet si mogla Tea naškrabrat sem. Pa ravno dobro so se mi nehali smejat:P.

    OdgovoriIzbriši