sobota, 26. april 2008

Senzacionalno! :)

Vem, da je to že "stara fora", ampak pri M. in pri C. se pogosto nasmejem do solz, zato objavljam še moje iskalne pojme. Človeška domišljija definitivno ne pozna meja in včasih se res ne morem načudit, kaj vse ljudje pogooglajo ... Največ obiskovalcev na moj blog pripelje "družinski dvoboj" in neverjetno število različic tega pojma. To je bil en mojih začetnih postov, ki ima en cel komentar (samo-promocijo v bistvu) in v katerem sem napisala, da oddaja ni preveč popularna. My mistake :) Očitno je nenormalno popularna! Zdaj pa še cvetke: -- life stayle (mogoče če bi pravilno natipkal-a, bi prej našel-a kaj uporabnega :) vseeno uspe prit na moj blog) -- ojoj (prosim?! :) -- delo pomivanje 2008 novo mesto (ne, hvala, res ne bi) -- foto te kura (hm ... kaj naj bi to pomenilo? :) -- http://glistafashionista.blogspot.com (to gre pa v drug okvirček :) -- iščem gospodinjsko pomočnico (po moje ga/jo je vse minilo, ko je pristal na opisovanju mojih anti-gospodinjskih genov :) -- ogrevanje - pancarji (LOL) -- poskus z glisto (pa upam, da ne z mano :) -- tina košir stara (pa ni tako stara, no :) -- tjaša železnik je visoka (ma dej, a res? :) -- visoka sem 193 cm (what can I do to make you happy? :) -- vlake muzika (a je to kašna nova glasbena zvrst?) In še zmagovalna trojka: 3. mesto: kaj ti bo denar če si nesrečen (pravilno!! a sem jaz kdaj pisala o tem? :) 2. mesto: kratke hlače Interja kje lahko kupim (OMG OMG, a se zdi, da jaz navijam za Inter? BF & C., zatistnita oči, tega nista prebrala :) 1. mesto: bonny teoo (haloooo?! a kaj zamujam?? Vem, da Bonny išče fanta, za Teoota sicer nisem zihr, če kaj išče ali že ima, ampak - a se kaj dogaja za mojim hrbtom?!) PS. Sherlock je odkril nekaj (pa ne pove, kaj)! Bonny, a rečem kako dobro besedo zate, al ti kar zmenek zrihtam? :P

19 komentarjev:

  1. Ahahaha, tako dozo smeha bi rabila vsako jutro ko bi zlezla iz postelje - celodnevni nasmešek na obrazu zagotovljen :D

    In, kaj je zdej s tem Interjem, a? :)) Sm se trudila, da bi si zatisnila oči, pa me je vseeno nekaj zabolelo pri srcu :)

    OdgovoriIzbriši
  2. OU MAJ GAD! Hahahahahahaha!
    Jokam od smeha! Tole je pa res fascinantno prvo mesto! Mene in Tea se išče skupaj, ajm šokt:)!

    Glistica, kaj je odkrilo tvoje sokolje oko? Ti me kar pohvali:P.

    OdgovoriIzbriši
  3. @C., neka sabotaža se dogaja :)

    @B., sherlock je odkril (citiram): "Od blogarskih pobov je cherry on the top (kolikor sem jih uspela videt do zdej) definitivno Teoo. M-m-m-m-m:)!" in "on je bloger, ki ugaja mojim očem:" in "Predzadnja fotka...Yummy:)"

    Še kaj? :)

    OdgovoriIzbriši
  4. Ajaaaaaa, tega se spomnim, ker sem sama to pisala (v treznem stanju). Kar je res, je res - kolikor sem uspela videt blogerjev tkole po slikah, je T. najbolj simpatičen (no, pa še eden je (ali dva:)), samo bom prepustila tvojemu šerlokovemu duhu, da ga izbrska).

    Jaz sem pa že sanjala, da nekdo povprašuje po meni:P.

    OdgovoriIzbriši
  5. LOOOL! Kolk so mi zanimive tele zadevščine:D - tudi jaz načrtujem v bližnji prihodnosti en tak podoben post:D - včasih se prav narežim, ko grem gledat na kakšen način so me pa danes ljudje zguglali :D

    Zame zmaga "life stayle" :D

    OdgovoriIzbriši
  6. Kul. Sam folk res vse živo vtipka v google. Prov dobr je take stvari brat. :)

    Sem že pogrešala kak tvoj novi post. Zdej pa kr dva. jupiiii

    OdgovoriIzbriši
  7. Meni je to, kako kdo priklika do tebe oz. te pogoogla prav špasno, samo jaz sem žal čist "anti" za te zadeve. Si bom mogla inštrukcije pri kakem računalničarju omislit ;)

    Ojojoj, bom mogla v bodoče pazit kaj (in kje) komentiram), se zna zgodit, da me še kje citirajo :P

    OdgovoriIzbriši
  8. OMG, Teoo, živjo! :blush:

    OdgovoriIzbriši
  9. ROFL!!

    @B.,LOL!

    @Teoo, tako je, če se razkazuješ po internetu ... zdej se boš mogu še z oboževalkami ukvarjat :P

    @ST., nič računalničarja ne rabiš. Google analytics - tudi za antitalente :) Drugače pa pazi se, Internet te gleda :D

    @K., hja, najbrž gre za manični del bipolarne motnje :D

    @V., kar, da se še malo nasmejemo :)

    OdgovoriIzbriši
  10. This is getting better and better :D

    OdgovoriIzbriši
  11. Glista, da boš vedla, da je tud k men priklikal tale iskajoč "teoo bonny". In še kar neki časa se je muval po mojih straneh. Bogi, pa ni nič našel.

    Zdej bom začela spet pisat samo z začetnicami imen ... sam potem reskiram, da L. B. in J. P. ne bosta nikoli priklikala do mene kot T.:P.

    A to, če rečem, da sem vidla fotko ali dve, pomeni, da sem oboževalka? Hmmm ...

    OdgovoriIzbriši
  12. živjo nazaj:)

    zgleda, da je ta internet res ena majhna vas, kjer se vsi nekako poznamo.. tako al drugače. No naslednjič se tudi ve narišite na kaki od teh "blogerskih" feštic.. same deviant minds na kupu:)

    lpm

    OdgovoriIzbriši
  13. Bonny, začetnice so zelo problematične... mene obkroža "milijon" osebkov na M. (tiste začetnice, ki vključujejo še priimek, mi pa niso povšeči, tako da raje dodam še 2. črko, npr. Me.).

    Teoo, jaz bi se odzvala kakšnemu takšnemu druženju, če bi vedla zanj oz. bi bila povabljena. Nimam nič proti druženju in spoznvanju novih osebkov.

    OdgovoriIzbriši
  14. storyteller, naslednjič ko se bo kaj kuhalo, bom spustil kak link tukaj pri glisti, pa bo:)

    Jaz po neki čudni logiki poznam en kup 'blogerjev' že od prej in se zato precej domače počutim na takih zborih. Fotkanja pa ne maram spljoh:)

    OdgovoriIzbriši
  15. Kakšen moški pa si, da ne maraš fotkanja spljoh? :)

    OdgovoriIzbriši
  16. Teoo, LOL, kva s(m)o zagrable:)!

    OdgovoriIzbriši
  17. LOL!

    @B., sm vedla, da če omenim OBOŽEVALKE, se bo Teoo še kaj oglasil :D

    @Teoo, hm, deviant minds? :)

    @ST, lahko pa ti organiziraš kakšno srečanje ...

    OdgovoriIzbriši
  18. GF: Good idea! Mogoče, mogoče... možno je ;)

    OdgovoriIzbriši