sreda, 16. april 2008

Mini nasvet ...

Da ne bo tako kot zadnjič, ko sem dobila uporabne nasvete po tistem, ko sem puder že kupila ... sprašujem preventivno. Že en teden sem brez kreme in nujno potrebujem novo. Ker me je nekaj zadelo v glavo in sem se odločila, da od zdaj naprej dajem alkohol samo še V in ne več Na telo, sem se morala odpovedat Vichy-ju, moji dosedanji ljubezni. Torej, katero kvalitetno, ampak ne predrago (do 40€ recimo) kremo brez alkohola mi priporočate? Za normalno kožo z občasnimi obiski osamelih sovražnikov z imenom M. (believe it or not, po zadnjem izpitu se je stanje bistveno spremenilo :P) Hočem imet tako kožo kot gospa na spodnji fotki :D
Ko dobim uporaben nasvet, sledi normalen post :D

9 komentarjev:

  1. Kreme ne uporabljam, ti pa lahko priskrbim termin pri dr. Glumićiću, če bi rada imela tako kožo ... pa super dermatologinjo tud poznam :D

    OdgovoriIzbriši
  2. Sej tako kožo ti lahko jaz naredim na easy v Photoshopu :)

    OdgovoriIzbriši
  3. Meni pa tako rit? http://www.collistar.it/ITA/b02.asp

    en teden že padam v nezavest, ko na vsakih par metrov vidim to reklamo :)

    OdgovoriIzbriši
  4. Ti bom dala jz Glumičića, ja, smotka. Ja, oboje bova imeli v photoshopu :) Collistar sux!

    OdgovoriIzbriši
  5. Siniša je prav prijetn dečko :) Samo majčkeno drag :)

    Kaj je pa narobe s Collistar? A ne deluje? :lol

    OdgovoriIzbriši
  6. Collistar = lažnivci (nisem poskusla, ampak s tolko Photoshopa ... :P)

    @A., heeeelp, I need heeeeelp! (za obraz, ne za rit :P)

    OdgovoriIzbriši
  7. Kaj pa Eucerinova krema? Ali pa Afroditina? Ne vem, če vsebujejo alkohol, znajo pa biti dobre.

    OdgovoriIzbriši
  8. Če te zanima, katere Vichyjeve kreme bi bile primerne za tvojo kožo, bi te mogoče zanimalo priti danes v lokal Sputnik na Tržaški 128 v Ljubljani ob 19.00. Tam bodo namreč zbrani Vichyjevi strokovnjaki, ki bodo z blogerji skupaj šli skozi brainstorming. Zakaj? Zato ker na Vichyju razmišljamo o blogu in bi se radi učili od tistih, ki že blogate. O podrobnostih te bomo seznanili še v mailu, bomo pa vseakakot veseli, če se boš srečanja udeležila. Upam, da se vidimo.

    OdgovoriIzbriši