torek, 12. februar 2008

Mini stres

Nimam se kaj pritoževat. Malo delam (šele zdaj sem ugotovila, da so mi v službi št. 2 dali radodarno božičnico, v tako kritizirani službi št. 1 pa povišali urno postavko - kar pa še ne pomeni, da vzamem nazaj vse, kar sem takrat napisala!), malo se ukvarjam s faksom (popravljam seminarsko, ki sem jo začela "pisat" leta 006, ampak glede na to, da je gospod prof. niti ne prebere ...), malo se zabavam (praznovali smo 50 let juhej!!), bistveno preveč časa visim na netu (obvladam vsa socialna omrežja) in bistveno preveč jem (odkrila sem jogurt s karamelo mmm!). Očitno je, da mi res ni slabega, zato ni čudno, da (kdo bi si mislil, da bom kdaj to napisala) mi stres povzroča nakupovanje. No, ne čisto navadno, ampak nakup novega pudra, kar zna biti res komplicirano. Pri meni. Ker ni hujšega za videt kot punca, ki ima napačen odtenek pudra, bljak! Zato sem bila zadnjega pol leta kar brez :/ To krizo smo na srečo uspešno prebrodili, rezultat se nahaja spodaj (malo reklame mora bit) Zvečer pa me čaka še bolj stresno dejanje, in sicer likanje. Ne morem se odločit, kakšen izid bi mi bil bolj pri srcu - zažgane obleke ali razbit likalnik. O rezultatih poročam jutri, upam, da ne iz Kliničnega centra ...

15 komentarjev:

  1. Vidim, da se ti ful dogaja. Očitno je zdele res tako predpomladno obdobje, ko je ful stvari. Pa tolkkk hitr gre naprej ...
    Jao, govorim ko ena stara mama.

    Boš poročala, če je nakup dober in če se splača. ;)

    OdgovoriIzbriši
  2. S Karmen sva pravkar prišli iz shoppinga. Ona z 2 vrečkami, jst z eno. Nič posebnega, sam sm pa zmatrana ... Res je ubijajoče. Še dobro, da Martin rabi avto, če ne bi bile zdaj še v Deichmannu :P

    Raje razbit likalnik, če bi že mogla zbirat ;)

    OdgovoriIzbriši
  3. absolutno razbit likalnik in pomečkane cunje ... sej to je zdej ziher moderno :)

    OdgovoriIzbriši
  4. In, kakšen je rezultat?:) Pa seveda kakšn je puder, moj bo počasi vzel slovo in bom morala poiskat nadomestek - me je že zdaj strah :S.

    OdgovoriIzbriši
  5. In, kakšen je rezultat?:) Pa seveda kakšn je puder, moj bo počasi vzel slovo in bom morala poiskat nadomestek - me je že zdaj strah :S.

    OdgovoriIzbriši
  6. Od izpostavljenosti prehudemu stresu sem kar zaspala :) Ne, saj likanje je uspelo - jaz sem ga samo opazovala :P

    Za likanje že razumem, ampak a res nobeni izbiranje pudra ne predstavlja stresa??

    OdgovoriIzbriši
  7. Not really - se držim že kr nekaj časa istega - Nivea Energy Flash z raznimi vitamini in ne vem čem vse :) Prekrivnost sicer niti ni ne vem kako dobra (na srečo je niti ne rabim), da pa koži ful fajn ten ... prav svež :D

    OdgovoriIzbriši
  8. Jaz sem ful časa uporabljala Max Factor pa mi je ful začel sušiti kožo.

    Potem sem "šla" na Niveo - matt refine with rice. Pa po treh urah je blo, kot da nism več napudrana.

    In zdaj mam Loreal - true match. (vso so tekoči) In mi je do zdaj najbolj všeč. Za lička pa uporabljam kroglice od Avona (mam ene že 2 leti!).

    Uporabljam pa ga od septembra pa tja do junija, poleti je koža perfektna. Še en razlog več,da sovražim zimo in mraz, suh zrak, centralno ogrevanje ... :S

    Tako da ja ... Puder mi je včasih delal probleme, zdaj pa ne več, ko sem našla pravega :P

    Tako, moja štorija o pudrih je končana ;)

    OdgovoriIzbriši
  9. @C., zdaj poveš, ko sem že kupila :)

    @A., jz sm imela prej Lorealov True match, sam očitno barva ni bila prava, ker sem bila nekam rumena :D Kroglice imam tudi, sam so menda Oriflameove, po moje jih ne bom porabila do konc življenja :)

    No, se mi zdi, da mi je tokrat uspelo izbrat pravega, bomo še vidli ...

    OdgovoriIzbriši
  10. Ja res je - tisti od Karmen še ful lepo diši poleg vseh vitaminov :) Jst sm bla pa občasno rumena po Niveinem pudru. Ah, sto ljudi, sto čudi :D

    OdgovoriIzbriši
  11. OMG, kakšni eseji o pudru. Vzemi Oriflame:P.

    OdgovoriIzbriši
  12. Ja glistica, prej bi povedala kaj te muči, pa bi te zasule z nasveti :))

    OdgovoriIzbriši
  13. @B., a nisi rekla, da ti kompliciraš? :)

    @C., si bom zapomnila za naslednjič.

    OdgovoriIzbriši