četrtek, 21. februar 2008

Me, myself and football.

Zadnja dva večera sta bila v znamenju nogometa. Spet. Sem že skoraj pozabila, kako to gre, ko se dogaja Liga prvakov. Tekme slovenske reprezentance me zadnjih nekaj let pač ne privlačijo več. Sem pa zato kar velika fanica klubskega nogometa. Velika z ženskega vidika. Kar si jaz razlagam nekako tako, da ne spremljam nogometa samo zaradi igralcev, ampak me v resnici zanima. In tudi kaj o njem vem. No, v resnici se mi zdi, da obvladam :) Najbrž bi bila odlična trenerka. Delala bi na psihološki pripravljenost in vodila bi me intuicija.Zdaj razmišljam o tem, da verjetno nisem prava fanica, ker nimam "svojega" kluba. Zaradi miru v hiši navijam izmenično za Milan in Liverpool. Ne prenesem Interja in Chelse... (le kako se to sklanja?!). Na živce mi gredo tudi Scholes, Totti, Hargreaves, Matterazzi in Dida, v svoji ekipi pa bi imela Henry-ja, Gerrad-a, Kaka-ja in Cannavar-a. Tudi izkušenj mi ne manjka, vsaj virtualnih ne. Približno od sedmega razreda dalje običajno igram Football manager-ja in mi v bistvu ne gre slabo. Poleg tega sem v Nostradamusu (igrica na rtvslo.si, kjer napoveduješ rezultate tekem) prehitela svojega BF in trenutno zasedam odlično mesto (nekje okrog 300. haha :), letos pa sem se lotila tudi Fantasy Footballa, ampak tu žal nisem tako uspešna (ker pred začetkom nisem prebrala navodil).
Pa naj zdaj še kdo reče, da nisem za ožen't?!

9 komentarjev:

  1. Ahaha, soulmate, definitivno soulmate! Samo da bi js iz seznama črtala Liverpool oz. kar vse kar je angleškega .... že nekaj let vidim izključno rdeče-črno :)))))

    OdgovoriIzbriši
  2. Joj, joj, jaz pa fuzbala absolutno ne morem. Hokej ja, fuzbal ne. :) Razen svetovnega prvenstva. Na zadnjem sem edino jaz govorila, da bo Francija prišla do finala, pa mi nihče ni verjel. Drugič me je treba poslušat. :))

    OdgovoriIzbriši
  3. Ali pa je bilo to že dve leti nazaj? Toliko o mojem zanimanju. :))

    OdgovoriIzbriši
  4. Ja 2006 sva tud midva gledala nogomet - ker so ga na Murterju v čisto vsaki gostilni prenašali! Pa saj je blo zanimivo :)

    OdgovoriIzbriši
  5. edini fuzbal, ki ga mam rada, je ročni (em, pa tlele ni nobena packarija mišljena :)). te pa razumem, ker je taka tut moja ljubezen do (gledanja) košarke.

    OdgovoriIzbriši
  6. @C., milanistka :P

    @M., še en dokaz, da ženska intuicija dejansko deluje.

    @A. & B., a obe greste junija na morje?

    @Bu., jaz mam tudi rada namizni fuzbal, sam mi ne gre kaj preveč od rok - ponavadi dam avtogol :D

    OdgovoriIzbriši
  7. Jp, milanistka :))) but please, don't ask me why, how and when :) It just happened :)

    OdgovoriIzbriši