torek, 26. februar 2008

Menjam roke!

Včeraj sem imela "pokoro". Verjetno sem v življenju naredila preveč grdih stvari, da sem jih zdaj morala poplačat :P Nosila sem namreč ploščice. Iz bližnjega parkirišča v četrto nadstropje. Brez dvigala, se razume. Večkrat (bolj natančno trikrat, četrtič sem se namreč sesedla že v pritličju). In danes praktično ne čutim rok. Pravzaprav lažem, še kako čutim roke, ker me tako bolijo. Vem, da nisem v formi in da sem švoh. Ampak nisem pa pusi :) Zato sem šla preko meje svojih zmožnosti in danes imela krče v roki. Do joka. Danes je torej na urniku rehabilitacija, ker me čaka še naporen teden. In obljuba, da začnem migat. Drugače kmalu niti compa ne bom mogla več dvignit. Razmišljam o še enem blogu in novi oblekci za tega. Iščem tudi vijola žabe. Skisani možgani? Najbrž. Grem razmišljat. Edit: Že vem, kdo bo naslednjič nosil ploščice. Ta dva si je pa vredno ogledat. Našla pri Človeku.

13 komentarjev:

  1. Res si bla boga! Sej ti ne bo treba nikoli več ;) Danes sledi rehabilitacija v Tivoliju in dobrote zvečer.

    OdgovoriIzbriši
  2. Mai dire mai :) Drugač pa ja, pridna Glistica, pridna :) Vsi bi si te lahko vzeli za vzor :)

    OdgovoriIzbriši
  3. Najbrž bi mogu bit naslov "ne počnite tega sami". Tako kar se tiče unih dveh na posnetku, kot nošenja ploščic :) Tako da Carmen, ne imej me za vzor :)

    @ts, dobrote?! A je treba še kaj nest? :D

    OdgovoriIzbriši
  4. Tipkaš lahko?
    Aja, roke te bolijo, ne prsti:).

    OdgovoriIzbriši
  5. Avtor je odstranil ta komentar.

    OdgovoriIzbriši
  6. Boga revca. V soboto pride 40m2 laminata za odnest s parkirišča v četrti štuk, aja, brez lifta ;-)

    OdgovoriIzbriši
  7. @erik r. - sej ti jo bom pustu v Lj, da ti bo pomagala nest :)

    @gf - no zdej veš kakšne dobrote so ble...

    OdgovoriIzbriši
  8. @B., tipkam, tipkam! :)

    @ER, pšt! Lahko pa organiziram akcijo - zbiram prostovoljce :)

    @Bu., pametna si ti!!!

    @ts, pšt tudi ti!!!

    Sicer sm pa menda ozdravela :D

    OdgovoriIzbriši
  9. Uh ja, kako znano mi je tole ... Ko smo prekrivali streho sm nosila cel dan Bramach kritino okol. Katastrofa zame naslednji dan :D. Sm pa prepričana, da ne bi bilo hudih posledic če bi to počela danes, sm celo poskrbela za rekreacijo :).

    OdgovoriIzbriši
  10. Uf, jutri je treba kuhinjo odnest s parkirišča v četrti štuk. Brez lifta. V soboto še laminat. Brez liftaaaaaaa

    OdgovoriIzbriši