ponedeljek, 4. februar 2008

Absurdnost današnjega dne

Ne, mislim, da to ni bila Ema, o kateri se govori, kot da je najpomembnejša stvar na svetu (komentirala ne bom - pa čeprav sem gledala vse tri večere - ker je to zelo lepo povzela Irena, s katero se skoraj v vseh pogledih strinjam in zame sta definitivno zmagovalca voditelja, še posebej izjava B.: "Mario, a si ti tud not padu?" :) Da je "kuhinja", se pa itak zmeraj govori, ne glede na to, kdo zmaga.). Ni bila niti najbolj bedna banka na svetu, katere komitent ne bi bila niti v primeru, da mi dajo 100€ na mesec, ker mi gre blazno na živce ta kaj-me-motiš-med-telefoniranjem attitude in ker se očitno tudi njene stranke sčasoma navadijo na brezobzirnost in nevljudnost. Hm, in niti to ne, da sem morala poslat dve datoteki in seveda eno od njih pozabila pripeti (dooooooh!). Definitivno zmaga namaskiran pes. WTF?! Kdor se je danes kaj sprehajal po Ljubljani, ni mogel zgrešiti psa, ki ga je lastnica spremenila v Supermana. Nisem se zmotila - to ni bil plašček za psa, ki ga zebe, ampak je bil kar dalmatinec, ki je imel okrog vratu zavezano Supermanovo ogrinjalo (ki se mu je seveda motalo okrog telesa in nog). Upam le, da ni bil poleg tega še namazan :/ Če še komu ni jasno - pust je za LJUDI!!!

7 komentarjev:

  1. Kakšen absurd neki! Jaz sem hotla letos Nikko obletč v banano, ampak mi je še zase skoraj zmanjkalo časa.

    OdgovoriIzbriši
  2. Naslov komada bi mogu bit "Monday, bloody monday!" (ne Sunday) ... :)

    OdgovoriIzbriši
  3. Ta ponedeljek je res živ obup!

    OdgovoriIzbriši
  4. Men je pa kul! Že cel dan se smejim. Ah, ne vem zakaj ...

    OdgovoriIzbriši
  5. Me se zdej tud sam še smejimo k folk take bedarije sprašuje o slovenščini :D

    OdgovoriIzbriši
  6. Pa me ne bi čudilo, če bi bil tudi namazan ... Par let nazaj sm v trgovini za živalce vidla barvaste maskare za kužke, s katerimi jim lahko pobarvaš dlako. Mislim svašta no :S

    OdgovoriIzbriši
  7. Ma tudi torek je bolj bloody. Le_ta :)

    @E., to bi mogli z zakonom prepovedat!

    OdgovoriIzbriši