petek, 29. februar 2008

Pes in mačka in slon in miš in 29. februar

Današnja objava bo posvečena posebni osebi brez posebnega razloga. Enostavno se mi je zahotelo pisat o tem. Ker sem veliko razmišljala in se mi zdi pravi mali fenomen, kako se lahko dva tako različna človeka v bistvu sploh prenašata. Včeraj sva namreč (kot že tolikokrat doslej) spet pristala v vroči debati. Kričanje vse povprek in zaključek brez zaključka. Jaz mislim, da imam prav, on misli, da ima prav. Skoraj neverjetno je, kako se v nobeni stvari ne strinjava. Lahko je to položaj Kosova, barva las ali osebne pravice, moje mnenje je vedno drugačno od njegovega (in pravilno hihi :). In nikoli ne prideva do konca. Verjetno je kriv balkanski ponos in slovenska trma. Ampak kljub temu shajava in se imava pravzaprav čisto super. Pa čeprav sva kot pes in mačka, fizično pa bolj kot slon in miška :) Lepo je, ko veš, da imaš nekoga, ki bo poskrbel zate, ko bo potrebno. Pa vse najboljše vsem, ki danes praznujejo! Redki so ti trenutki ... :D

9 komentarjev:

  1. Iiii, kok lepo. Ma da te ta "neposebni posebnež" danes pelje na sladole:) ...

    OdgovoriIzbriši
  2. Hmmm ... Opisana oseba NI moj fant :) (sladoled pa lahko vseeno dobim :)

    OdgovoriIzbriši
  3. hm, verjetno se da shajat, če se nakoncu lahko "strinjaš, da se ne strinjaš". in če noben teh nestrinjanj ne vzame osebno. plus vedno je pestro v taki družbi :)

    p.s. pa hvala :D

    OdgovoriIzbriši
  4. Kdorkoli pač je - iztrži sladoled:).

    OdgovoriIzbriši
  5. To je najboljše. Da se ves čas ne strinjaš, pa v resnici super razumeš.

    Ne vem, zakaj mi je to tako znano ... ::))

    OdgovoriIzbriši
  6. Hm, najbrž bi v tem primeru jaz morala častit sladoled :)

    Je pa res, da vse šitma, dokler se zavedaš, da ne moreš imet istega mnenja. Sam ko ti nekdo začne s takimi, da mora bit žena doma in kuhat ... :D

    OdgovoriIzbriši
  7. ja ta ps in mačka st lšna ma res lušna. kako so jih spravili skupj?in tako lepo spančkata.

    OdgovoriIzbriši