ponedeljek, 3. marec 2008

I've found new love!*

Njam, njam in še enkrat njam!
To je nekaj najboljšega alkoholnega, kar sem kdajkoli pila (pustimo koktejle). Ofkors je nisem pila same, ampak ne glede na to, kaj zmešaš zraven, tako lepo diši. Pa čeprav mi je bilo še tri dni slabo in bom verjetno zaradi navdušenja nad njo tarča zbadanja še kako leto. Glede na to, da se počasi odpravljam na obisk FF, bi kakšen požirek definitivno potrebovala :/ Za fanatike in radovedneže priporočam obisk Absolutove spletne strani, še posebej te "razstave". To je zame uspešna blagovna znamka in tukaj bi se lahko česa naučil npr. Fructal. Ne pa da me ima za norca z nekimi smoothie-ji, ki so vse prej kot to ...
* I found, I have found ...? New love, a new love ...? Whatever :)

14 komentarjev:

  1. Hihi z mojim laičim znanjem ang ... a new love bi blo če ni točno določena, naj me kdo popravi če učim krivo vero :). Drugače pa hu kers (rofl tale angleščina ga seka) če ni do pičice pravilno ;).

    Moram probat tole čudo, čeprov je moja alkoholna ljubezen že leta in leta malibu v raznih oblikah, sm pač nepoboljšljivi kokos freak :P

    OdgovoriIzbriši
  2. Priznam, da ne znam. Ampak se včasih boljše sliši (bere) tudi v malo polomljeni angleščini kot v naši ljubi slovenščini (čeprav jo imam ful rada).

    @E., je vredno poskusit. Meni je malibu tudi njam njam, ampak je malo preveč sladek ...

    OdgovoriIzbriši
  3. Js sploh ne pijem več alkohola. Baje name ne vpliva preveč dobro. Hmmm ....

    OdgovoriIzbriši
  4. hehe...ingliš rulz! ;)
    Eh, ne se sekirat. Vsak se kdaj lomi pri jezikih.

    zanimivo, da mamo vse pripadnice ž. spola taaak rade malibu. I wonder why? ;) :D njami...

    OdgovoriIzbriši
  5. Js ga ne maram! In ja, definitivno sm ženska :) Preveč sladek je ... bljek ... spijem enga pa mi obrača cel želodec :S Cuba libre je pa neki povsem drugega :)

    OdgovoriIzbriši
  6. My Top 5:

    1) Cuba libre - spomin na KMŠ pred par leti
    2) Gin Tonic - spomin na Istanbul pred par meseci
    3) Absolut - nimam spomina
    4) Heineken - spomin na Amsterdam
    5) Euro Shopper Beer - spomin na Kiezel (Amsterdam/Diemen)

    OdgovoriIzbriši
  7. @K., hm, najbrž odvisno od količine? :)

    @L., sej po moje je tudi moškim všeč, sam nočejo priznat, ker je tako "ženski". Pol pa se rajš s pivo nacejajo in imajo velik trebuh :D

    @C. mmmm cuba libre ... Vaniljeva vodka pa konkurira, veš :) S cockto :)

    @TS, ti pada okus :D Pa ti nisi poskusu vaniljeve vodke :P

    OdgovoriIzbriši
  8. Še moj top 3:
    1. White Russian
    2. Cuba libre
    3. Goldilocks (Dark Rum + Coconut Rum + Pineapple Juice + Orange Juice)

    OdgovoriIzbriši
  9. Mi tu, mi tu:
    1. mojito (še posebi, če je zraven J. P.:))
    2. jager + fanta
    3. (od novega leta) teranov liker

    OdgovoriIzbriši
  10. Litr česarkoli prosim, da utopim žalost :(

    OdgovoriIzbriši
  11. Škoda, ker smo zadnjič tist teranov liker do konca spile, če ne bi te zdej povabla na en liter :D

    OdgovoriIzbriši
  12. Mmm, teranov liker. Sam ni vsak dober. A., bo treba testirat :)

    Jager sux. Na mojito čakam, da me povabi B., na Goldilocks čakam, da me povabi ErikR :D Med pivo pa je najboljši Heineken.

    OdgovoriIzbriši
  13. Glistica, teranov liker od A. je res hud. Sicer sem se ga najprej branila kot hudič križa, samo potem pa ... je šel po hitrem postopku.

    Mojito praviš. Počakaj, da izvoham, kje imajo dobrega. Najboljšega sem pila v Globalu (šmrk), testirala sem ga potem še marsikje, ampak nikjer mu niso segli do slamice:). Najbolj ogaben je v Bachusu, po moje se je moral un bartender mal zmotit, ko je mešal. Fuj!

    OdgovoriIzbriši