sreda, 26. marec 2008

V iskanju navdiha ...

... za življenje. Bedno je, ko ti postane vseeno. Za vse. Ko te nekaj razveseli za pol ure, potem pa je spet nazaj vse sivo. In ko veš, kaj je narobe, pa se ti enostavno NE DA ukvarjat s tem. Da bi karkoli spremenil. Pa čeprav veš, da bo potem drugače. Mogoče bo na začetku nekaj časa še bolj obupno, ampak na koncu se bo splačalo. Vem, da se bo. Ker mi je do sedaj uspelo (skoraj) vse, kar sem si želela in v kar sem vložila trud. Iščem še kanček motivacije in nekaj, kar me bo porivalo naprej, potrebujem pa kup odločnosti. Zdaj vsaj vem, kaj bi rada (in ne povem še :) in približno pot za doseganje tega cilja. Začetek je že.
Zdaj pa malo bolj optimistične teme. Veliki petek je bil zakon. Preživet ob pršutu, torti in ogromni količini cuba libre-tov. Zelo zanimivo je, ko prepoznaš nekega blogerja, on/a pa o tebi ne ve nič. In ti razlaga stvari, ki jih v bistvu že veš, ker si jih prebral na njegovem/njenem blogu. Smešno za umret :D Po 4 urah spanja in vožnji po zasneženi avtocesti s povprečno hitrostjo 50km/h so ostali prazniki minili mirno. Našla sem svoj nov najljubši film. Čeprav sem se že lani zaobljubila, da si bom pred Oskarji ogledala vsaj glavne favorite, mi to spet ni uspelo. Če bi jih, bi zagotovo pravilno stavila - No country for old men in Javier Bardem sta zakon. Konec bi sicer malo priredila, ampak film je super. Super je tudi tiktak blagajna v Mercatorju, ampak najsuperejše so pa moje nove kavbojke! Če bi imela koga, da bi jih pofotkal, bi jih dala na blog. Ker ownajo my ass! Končno!

3 komentarji:

  1. Hitr samosprožilc naštimat pa slikat rito :D. Tiktak blagajne pa zmagajo ja, v celju jih premoremo že kako leto in js se skoraj vedno igram trgovko + kupca tam ;)

    OdgovoriIzbriši
  2. Jea bejbi, jaz sem bla pa kar pridna in sem večino filmov že pogledala. sicer tudi ne pred podelitvijo, ampak po njej. "Javi" je zakon, sploh ne vem - nekaj je na teh Špancih. RRRR!

    In LOL, veliki petek in pršut? Hihi! Jaz sem imela na jedilniku lazanjo:P.

    OdgovoriIzbriši