sobota, 29. marec 2008

Blog me up!

Pri meni se je vse skupaj začelo z Odprtim kopom (o tem sem pisala že tu). Stvar se mi je zdela omembe vredna prvič zato, ker je to ena super pogruntavščina, drugič pa tudi zato, ker je velik del uporabljenega teksta prišel izpod mojih rok/tipkovnice. No, zdaj se da to reč uporabljat tudi pri pisanju bloga. Za kaj se pravzaprav gre? V tehnične podrobnosti se ne bom spuščala, ker se mi niti sanja ne, kako vse skupaj deluje (zdi se mi, da mora biti blazno zapleteno), point je v tem, da ti ta "zadeva" za ključne besede v besedilu poišče linke. No, ja, če še enkrat preberem zadnji stavek, mi sploh ni jasno, kako bi lahko kdorkoli razumel, kaj sem hotela povedat, tako da poskusimo še enkrat. Postopek potek tako, da se odpraviš na stran Zemante, na levi strani klikneš gumb "download Zemanta" in slediš navodilom za inštalacijo. Nato odpreš svoj blog in začneš ustvarjat nov post (deluje v Blogger-ju in Wordpress-u). Aplikacija ti nato predlaga linke, ki jih lahko uporabiš ali pa ne (po želji), prav tako ti predlaga s kontekstom povezane fotke in članke o določeni temi. Zanimivo, zabavno in uporabno. Sploh za tiste, ki imamo radi stvari polinkane, pa se nam včasih s tem ne da ukvarjat.

2 komentarja:

  1. Ne bom pokomentirala posta, ker mi o tej zadevi še ni čisto jasno (si jo bom pa omislila, ker se mi super sliši), ampak naslov... Aaa! Hud je! Prav un komad mi gre zdaj po glavi od Mobyja "lift me up, lift me up":D

    OdgovoriIzbriši
  2. Priznaj, da so te malo podkupili, da si napisala ta post :)

    Sicer so super fantje in imajo krasen produkt, ampak majčka je majčka :)

    OdgovoriIzbriši