četrtek, 13. marec 2008

Sorry, what's your problem?!

Hm ... upam, da se ne bodo vsi moji posti nanašali na shopping, ampak trenutno ne gre drugače. Prejšnji teden je bil Zanimiv, Zelo Zanimiv. Vendar o tem kdaj drugič (če sploh kdaj). Tokrat pa ... predstavljajte si:
- Situacijo 1: Kot obsedena iščem kavbojke po celi Ljubljani. Končno jih najdem, ampak so kar precej drage. Odločim se, da premislim. Naslednji dan jih v trgovini ni več. Grem v BTC in upam, da tam bodo. Najdem pravo številko, napačna dolžina. Stopim do prodajalke. GF (z nasmehom): "Živijo, a mate hlače te številke mogoče daljše?" Prodajalka (ne da bi se premaknila z mesta): "Ne. A ti te niso zadost dolge?" GF (še vedno nasmejana): "Ne, hočem daljše." Prodajalka (me glede kot največjo budalo): "Te ti bodo zihr prav, sej si manjša kot jaz, pa men so te čist kul. Dej probi te!" GF (strele letijo iz oči): "Ne bodo, hvala vseeno." Mislim, draga prodajalka, kaj ti tukaj ni jasno?! Hočem hlače številka XY, dolžine WZ. In NOČEM tvojih trapastih nasvetov. In kaj, če so tebi prav?! Mogoče imam pa jaz daljše noge (v to sicer dvomim, ampak vseeno :P) ali pa si samo želim, da se mi pol metra hlač vleče po tleh!! Kura. - Situacijo 2: Na pijači. Pride natakar. Natakar: "Zdravo, kaj prnesem?" GF (žejna za crknit): "Tri deci limonade, prosim." Natakar: "Nimamo limonade, a Fanta bo v redu?" Dddddd, a je Fanta isto kot limonada? A je sploh približno podobno?! Sploh ne razumem, kako ne morejo imet limonade, če pa rabiš sam par limon in to je to. Ampak OK, če že nimajo limonade, naj me vsaj pustijo, da se sama odločim, kaj bom pila in mi ne ponujajo nekaj čisto tretjega. -Situacijo 3 (današnji dan): Spet intenzivno iščem vijola žabe. V glavi imam točno določen odtenek, ampak takih ne najdem nikjer. Iz obupa skočim v najbližjo trgovino in prijazna prodajalka mi najde podobne. Niso mi preveč všeč, ampak ker jih "nujno potrebujem", jih kupim. Ko pridem domov, vidim, da so napačna številka. Zato jih grem danes zamenjat. GF (veselo): "Dober dan. Prejšnji teden sem tukaj kupila žabe, pa mi je prodajalka dala napačno številko. A bi jih lahko prosim zamenjala? Saj jih nisem niti odprla, ker sem že takoj videla, da so premajhne." Prodajalka (naveličana vsega): "Aha, bom pogledala." Vzame žabe, pogleda številko in reče: "A to je za vas?" GF (v mislih že zavija z očmi): "Ja, zame." Prodajalka: "Ampak to vam bo sigurno prav, saj ste drobčkeni." GF (že nestrpna): "Vse žabe imam št. XX, tako da bi tudi te zamenjala." Prodajalka (kao išče): "Joj, ampak tole je iz micronečesa, to vam bo sigurno prav, veste, unih pa več ni." GF (odkrito zavija z očmi): "OK, hvala, na svidenje." Grrrrr! A ji res ni jasno, da mi mora dat tisto, kar jaz želim?! Pa če je to XXL majčka ali pa čevlji št. 27! A je tako težko poklicat v drugo trgovino, pa vprašat, če imajo mogoče tam to številko, ali pa me vprašat, če bi potem rajši katere druge vzela?!
Konstantno se mi dogaja, da mi prodajalci solijo pamet in mi skušajo vsilit nekaj, česar nočem. In eno je 100% - v taki trgovini me ne bodo videli več. Nikoli. Uf, se že boljše počutim. Zdaj se grem pa obleč žabe. Če mi ne bodo prav, jih z veseljem podarim komu :D PS. Zvečer grem na bowling, držite pesti, da zmagam (opcija: da nisem zadnja)!

16 komentarjev:

  1. Haha, prav nasmejala sem se zdejle :) In ja, vem ... ni se lepo smejati tujim težavam! But I can't help :) Kot da bi gledala sebe v trgovini in gostilni. Sem se že tud zjokala zaradi napačnega čaja in umazane žličke :D

    OdgovoriIzbriši
  2. Včasih ima človek res občutek, da živi v filmu - komediji, s pridihom drmae. :)

    Očitno ljudje ob tebi dobijo občutek, da točno vedo, kaj potrebuješ. ;)

    OdgovoriIzbriši
  3. @ C.: Že grem.
    Ne zasleduj me:)!

    OdgovoriIzbriši
  4. Sej je še dost časa :) Epanalepsisi, anadiploze in klimaksi lahk počakajo :)

    OdgovoriIzbriši
  5. Guess what? Žabe mi niso prav! Jutri jih nesem nazaj :D

    @B., bi ti jih dala, sam dvomim, da bi si jih lahko navlekla nase. Meni so prišle do kolen :/

    @C., napačen čaj IN umazana žlička? Boga :)

    @K., jz se bolj bojim, da dobijo občutek, da sem glupa :(

    Zdaj pa učit --> vse tri! (jz pa na bowling juhuuuu!)

    OdgovoriIzbriši
  6. Glista, vse jih pobriši, ker ti smetijo blog:P!

    Eh, klinc! Sigurno bi mi "vijoličarke" prinesle srečo. Ampak z žabami do kolen ne upam na faks - tolk pozornosti ne rabim:).

    OdgovoriIzbriši
  7. Joj jst mojih zapiskov še odprla nisem za ponedeljek ... :S

    Bi bla pa zdej tud na bowlingu :P

    OdgovoriIzbriši
  8. waa!!! kak sovražim take ljudi...misli, da če dela v trgovini, da je lahko polna same sebe...wtf!! kriza..

    OdgovoriIzbriši
  9. Dobr no, napišeš en kilometrski post in misliš, da imaš zdej mir en mesec? Piši ženska, piši! :)

    OdgovoriIzbriši
  10. A kdo pogreša kako glisto z veliko začetnico??????? :)

    OdgovoriIzbriši
  11. Sej bo napisala no :)
    Ima malo gužve in ne utegne. Moram pa povedat, da je vseeno pridna!

    OdgovoriIzbriši
  12. Dobro, če ima gužvo zaradi tebe, potem ji oprostimo ta molk :)

    OdgovoriIzbriši