torek, 1. april 2008

Ojoj!

Kakšne maile sem začela dobivat :( KAKO VEŠ, DA NISI VEČ ŠTUDENTKA
  • Tvoje rožice so še vedno žive!
  • Seks v mali postelji je absurden!
  • V hladilniku imaš več hrane kot alkohola!
  • šest zjutraj je ura, ko vstaneš in ne, ko greš spat.
  • Svojo priljubljeno melodijo poslušaš v avtu!
  • Imaš dežnik. Gledaš vremensko napoved!
  • Tvoje prijateljice se ločujejo.
  • 130 dni počitnic zreduciraš na 10.
  • Jeans in pulover nista več večerna toaleta.
  • Ti si tista, ki pokličeš policijo, ker otroci ne znajo utišati glasbe!
  • Starejše osebe v tvoji bližini sproščeno pripovedujejo opolzke šale!
  • Ne veš več točno, kdaj se zapirajo lokali!
  • Zavarovanje za avto se znižuje in stroški kredita se povečujejo.
  • Psa pričneš pravilno hraniti in mu ne prinašaš ostankov iz McDonald's-a.
  • Po spanju na kavču čutiš bolečine v hrbtenici.
  • Od opoldneva do 6-ih zvečer ne spiš.
  • Večerja in kino sta cel zmenek in ne samo začetek.
  • Namesto MTV pričneš gledati TV dnevnik.
  • V lekarno greš po Iboprufen in ne po kondome ali po test nosečnosti.
  • Vino za 2€ ni več tako dobro.
  • Zajtrkuješ dejansko takrat, ko je čas za zajtrk.
  • V trgovini ne kupiš samo testenin in Pepsi-ja.
  • "Ne morem več piti" zamenja "Nikoli več ne bom toliko spil"!
  • 90% časa za računalnikom porabiš za delo!
  • Nič več ne popivaš doma, da bi nekaj prihranila, preden greš v gostilno.
  • Pozorno prebereš vse te vrstice in iščeš izjavo, ki se te ne tiče...
Jutri je dan D, ko se bo odločalo o tem, a bom še študentka ... Za vso moralno podporo se že vnaprej zahvaljujem :D

12 komentarjev:

  1. God bless you ;)

    Wish you luck :***

    OdgovoriIzbriši
  2. He he.. velik del tega mejla, ki si ga prejela, je resničen¨! :)

    OdgovoriIzbriši
  3. /me drzi pesti. ;)

    OdgovoriIzbriši
  4. @A. in M., tnx. Upam, da bo pomagalo ...

    @krtek, ja, sej vem, sej zato je "zasrkbljujoč" :)

    OdgovoriIzbriši
  5. Js tud držim pesti, res :D

    OdgovoriIzbriši
  6. Joj, jaz sem prepozno vidla!
    Držim pesti, da boš fajn zapila, naredila, vem, da si:)!

    OdgovoriIzbriši
  7. Ma izvem šele ju3 ali v petek ... Da pojasnim ... jaz sem svoje že oddelala (beri: napisala srce parajočo prošnjo, zakaj si zaslužim, da mi podaljšajo absolventa še za pol leta), kaj so se odločli, pa mi sporočijo ...

    OdgovoriIzbriši
  8. Aja, tooooo ... držim pesti še vedno.
    Sem mislila, da si trepetala pred zagovorom diplome:).

    Hahaha, srce parajočo prošnjo bi pa prav rada vidla - da primerjam s svojo:P ...

    OdgovoriIzbriši
  9. Haha, ko bom tako daleč, da bom imela zagovor diplome, si bo to sigurno zaslužilo svoj post :P

    Ti mi sam povej, če take prošnje vžgejo ... da se nisem mučla zastonj :D

    OdgovoriIzbriši
  10. Pri meni je - samo ne za podaljšanje absolventa.
    Let us know.

    OdgovoriIzbriši