sreda, 9. april 2008

First time ...

... bom objavla košček sebe na blogu. Voila! (mogoče bi lahko naredila puzzle :) Na žalost sem predvidevala, da bo tu slikca mojih novih balerink, ki pa mi očitno niso usojene. Ker jih tudi v tretjem poskusu v dveh različnih trgovinah nisem dobila. No, so pa zato tu moje stare, lepe, nežuljajoče ... kot posledica zdolgočasenega čakanja v avtu in igranja s telefonom (preden roma v smeti). Kaj bolj pametnega objavim jutri, zdaj moram update-at blog listo in se posvetit lepotnemu spancu ...

20 komentarjev:

  1. Nogo na škatlo z airbagom? Packa :)

    OdgovoriIzbriši
  2. Updejtanje ... kolk enga dela ... uboga Glista:) ...

    OdgovoriIzbriši
  3. O, nožica. :) Pri meni je bila najprej na vrsti dlan, nato kar vse, čeprav zakrito, potem pa lasje. Se nadaljuje. Tudi jaz razmišljam v smeri sestavljanke. ;)

    OdgovoriIzbriši
  4. Sliko gor, pa bo mir ... nič kompliciranja :D

    OdgovoriIzbriši
  5. Avtor je odstranil ta komentar.

    OdgovoriIzbriši
  6. Če se draži, je bolj zanimivo, a ne veš tega, C.?
    Oh, punčka, uči se pri mojstricah:)!

    OdgovoriIzbriši
  7. Če se predolgo draži, se zanimanje izgubi :)

    OdgovoriIzbriši
  8. So true, C., so true. Ampak mislim, da sva tule zajadrali v druge vode in nisva več v Glistinih:) ...

    OdgovoriIzbriši
  9. Kaj pa če je Glista vodna glista:P?

    OdgovoriIzbriši
  10. Bonny se trenutno ubada s poljsko/češko/slovaško književnostjo ... naju bo zvečer razsvetlila :D

    OdgovoriIzbriši
  11. Kot da vodne gliste ne obstajajo!
    In če ne, bo pa glista prva:).
    Veze s čevlji pa itak nima nobene:).

    OdgovoriIzbriši
  12. Jao, posebna vrsta gliste ... :) Mogoče pa potem splog ne rabim novih balerink, si rajš kar plavutke zrihtam ...

    Sem mislila, da bo kdo namignil, da RABIM fotoaparat :D

    OdgovoriIzbriši
  13. @G: Ne rabiš fotoaparata, ta na telefonu je še predober :) Rajši objavi fotke iz ZOOja.

    @C: Škatla z airbagom?!?! Superduper machine z airbagom :)

    OdgovoriIzbriši
  14. @TS.: haha, pa sej s škatlo nism mislila na avtek, ampak pač na tisto spredaj, kjer je airbag spravljen :))))

    OdgovoriIzbriši
  15. Lušni čevelci! :) Balerinke? -> moja šibka točka ;)

    OdgovoriIzbriši