ponedeljek, 14. april 2008

Zrcalce, zrcalce na steni povej ...

Spominjam se, da so nam v gimnaziji, ko je bilo prostih ur že preveč, le-te radi nadomeščali z različnimi aktivnostmi, ki so jih običajno vodile svetovalne delavke (oziroma karkoli so že bile tiste gospe). Kaj konkretno smo takrat počeli, sem bolj ali manj pozabila, v spominu pa mi je ostala ena poučna ura. Začelo se je tako, da je vsak dobil list papirja, na katerega je moral napisati svoje ime in narisati ogledalo. Nato so ti listi potovali po razredu in vsak je moral v ogledalo posameznega sošolca napisati eno njegovo lastnost. Ko je list obkrožil razred, si ga dobil nazaj v roke in ugotovil si, kako te vidijo sošolci. Zanimivo. Prepričana sem, da ta list še nekje hranim in ob prvi priložnosti ga bom poiskala, saj me res zanima, kaj je na njem pisalo. Vem samo, da stvari niso bile tako "nedolžne" - pri 17-ih nismo bili tako prijazni in prizanesljivi, kot bi bili verjetno danes. No, zadeva se mi zdi zanimiva predvsem zato, ker je včasih luč, v kateri te vidijo drugi, zelo zamegljena.Tako se mi zdi, da tudi na Facebook-u v črno zadanejo aplikacije, ki so povezane s tem, kakšen si v očeh drugih. In včasih se temu prav ne moreš načudit ... Z nekaterimi se enostavno moram strinjat. Na primer to, da me je nekdo označil kot "most likely to live for chocolate", na drugi strani pa kar nekaj oseb kot "most likely to get out of trouble by smiling". V aplikaciji Compare people (za tiste, ki ne uporabljajo FB - aplikacija, kjer primerjaš ljudi v parih in izbereš, za koga bolj velja določena lastnost) je bilo dolgo časa zame najbolj značilna lastnost "can drink more". Hm ... Hvala bogu se je to spremenilo in sem zdaj "best shopping companion" :) (če kdo potrebuje, se priporočam), očitno sem pa tudi precej "useful" oseba. Obenem pa sem prišla do zanimivega spoznanja, da me očitno moji prijatelji ne vidijo kot samozavestno in avanturistično osebo. In tu še ni konec. Prepričani so, da sem fashion victim, da bi se poljubljala na prvem zmenku in da je zame bolje, da neham pit. Hm ... Mislim, da je zame boljše, da se na tem mestu ustavim, da ne bom po nepotrebnem ustvarila napačnega vtisa :)

8 komentarjev:

  1. jaaa, mi smo isto počel v srednji, sam da je na koncu še razredničarka vsakmu neki spešl napisala, da si se v končni fazi fajn počutil :)
    na fb si pa compare-a sploh ne upam več gledat, odkar sem bila glasovana za "would be a better mother" :D

    OdgovoriIzbriši
  2. Še dobr, da se nisem tolk posvetla fb-u. ;)

    Sicer se pa tud js spomnim te stvari z ogledalom. Luštno, sam ponavad itak ne veš, kaj bi komu napisal. Vsaj js sem imela te težave. ;)

    Mi pa vemo, da Glistica ful fajn in ljudje ne fb-u nimajo pojma!!!!

    OdgovoriIzbriši
  3. Hahahahaha! Vsen se režim, čeprav sem mogla prebrat vse oklepaje, ker nisem imela pojma o čem teče beseda. Proudly lahko povem, da me na FB še ni, čeprav sem si že ustvarila račun, ampak ga potem nisem potrdila. Aha, aha, to je močna volja, ja, ja:)!

    OdgovoriIzbriši
  4. Jaz sicer sem na FB, vendar uporabljam zelo omejeno število aplikacij. Tako lahko pošljem e-card in koga 'poknem'. FB je zame sredstvo za ohranjanje stikov s prijatelji in znanci. Tako pišem sporočilca na 'zidek' in komentiram fotke. Aja, pa komu posvetim kako pesem. To je več ali manj vse. Je pa pripraven za uspostavljanje stikov. Na novo. Tako sem "našla" kar nekaj bivših sošolcev in kolegov, s katerimi sem se svoj čas veliko družila. Ravno v soboto sem šla s kolegico na kavo. V srednji sva bili skoraj kot "rit in srajca", potem sva pa počasi izgubili stik. Med drugim se je ona preselila v NM. Kar ne morem verjeti kako sproščen pogovor sva imeli. Tistih 6 let vmes se niti opazilo ni. Izmenjali sva si tel.številki in to "kavo" definitivno še ponoviva! Hvala bogu za FB! :)

    OdgovoriIzbriši
  5. @Bubbles, jz bi bila vesela s tako oznako :D Očitno ste meli fajn razredničarko - mi smo se kar mogli soočit s kruto resnico :)

    @K., ti si ful faca :D

    @B., a še ne veš, če nisi na FB, ne obstajaš?! hihi, dej prijavi se, ti bom metala ovce in tiramisu :)

    @ST, meni je tudi FB všeč s tega vidika ... čeprav na začetku sm bla celo malo zasvojena :P Ampak je res, jz sm tud našla sošolce z osnovne in srednje ... Se pogovarjamo, da bi organizirali kako srečanje spet ...

    OdgovoriIzbriši
  6. "...ti bom metala ovce in tiramisu ..." -> LOL! Men je tud to najbolj všeč :)

    OdgovoriIzbriši
  7. Ovce? Tiramisu?
    Bljah.
    Ne obstajam za take reči:).

    OdgovoriIzbriši
  8. @C., you rock! :)

    @B. = party breaker :P

    OdgovoriIzbriši