sobota, 5. april 2008

Čeprav ...

... zjutraj ni bilo vode ... poslušam ekstremno depresivne Radiohead ... sem bila včeraj živčna razvalina ... sem šla spat utrujena ... sem se zbudila, kot da ne bi spala niti minute ... me boli trebuh ... me zadnje čase nič več ne razveseli sem danes VESELA!!!
Moja srce parajoča prošnja (ampak je res bila taka) se je očitno obrestovala, saj sem še naslednjih šest mesecev študentka! Ou jeeeeee! Seveda sem kot običajno zamudila "redni" rok za oddajo prošnje in sem posledično zadnje 4 dni preživela brez statusa študenta, kar pomeni tudi brez osnovnega zdravstvenega zavarovanja ... Hm, v bistvu sem ugotovila, da kršim kar nekaj zakonov, saj sem vseeno delala (pa čeprav brez napotnice), živim itak na "črno", da ne govorim o množici zdownloadanih filmov. Ups! :) Ampak koga briga vse to, ko si študent ... In še pomembna novica, ki ima velik vpliv na moje razpoloženje - v četrtek sem investirala 27 evrov v nove Phillips-ove slušalke, ker so se prejšnje pokvarile (ne, NISEM jih pokvarila jaz! :). Če torej srečate malo zmedeno punco, ki se ne sekira več, ker ji je bus že 128-ič speljal pred nosom, ampak rajši poplesava po postaji - yap, that's Glista. In še moje ljubice:

9 komentarjev:

  1. In ja, tud js nism nič spala, pokonci sm že od šestih, zdejle se bom pa počasi morala spakirat v hote :/

    OdgovoriIzbriši
  2. Hvala, sprejemam čestitke za svojo sposobnost nakladanja :D:D Mi pa čestita tudi MTV Adria, ki ima pri Top 10 at 10 Nirvano. Ou je! :)

    Spomladanska utrujenost al kaj je ta šit? Morda pa spoznaš kakega simpatičnega ... hm ... Italijana? :P

    OdgovoriIzbriši
  3. Jiiiiha, bravo, Glistaaaaa! Dobrodošla spet med nami:)!

    OdgovoriIzbriši
  4. Česttttiiiiiiiiitaaammm!!!! ::)))

    OdgovoriIzbriši
  5. Zdej ku si spet studentka in imas ful casa - nov post!

    OdgovoriIzbriši
  6. CCC, eni lenarjo in mi mormo davke za njih plačevat. Obup:)

    OdgovoriIzbriši