ponedeljek, 18. februar 2008

Kaj naredite, ko ste nesrečni?

Jočete, si pulite lase in se zaprete v kopalnico? Preklinjate, kričite ali mogoče loputate z vrati? Nehate govorit, nehate jest in se smilite sami sebi? Pokličite fanta, punco, prijatelja ali mamo? Greste po nakupih, gledate mehiške nadaljevanke ali mogoče pospravljate? Se nažrete čokolade, se napijete ali greste na zabavo? Se zakopate v posteljo, berete trač revije ali mogoče spremenite frizuro? Pojete? Tečete? Se namakate v banji? Kuhate? Kaj VAM pomaga? Prisežem, da vem za vsak Kurtov vdih in izdih in sploh vse v tej izvedbi.

20 komentarjev:

  1. Kaj je zdej to?!? Si začela pisat poste brez da ti mora nekdo jamrat? A si kej bolana :)

    OdgovoriIzbriši
  2. Oh, Kurt. :)_
    In pa odgovor ... ko sem nesrečna, ne naredim nič. Ker se stalno oglaša moj "racionalni jaz", ki mi sporoča, da je do tega že nekako moralo priti in da bo sčasoma vse v redu. Saj vem da ima prav, samo na čase bi mi pasalo, če bi lahko zaloputnila z vrati, nadirala ljudi okoli sebe in vrgla skodelico v steno. Pa ne bom. Hodila bom spat in se vsak dan zbudila z manjšo bolečino, dokler ne bo odšla stran.
    Ne maram tega "racionalnega jaza". ;)

    OdgovoriIzbriši
  3. Ooooojoj, najdem se skoraj v vsaki vrstici! Is this good or bad? :)

    OdgovoriIzbriši
  4. @ TS.: Glista, oprosti, ampak moram. A si kej bolana? LOL, LOL, LOL.

    Odkar se družim s C.:), se tudi sama najdem v vsaki vrstici. Moje razpoloženje se menja iz minute v minuto (nisem noseča:)), C. pa mi noče izdat recepta za ozdravitev.

    OdgovoriIzbriši
  5. Lol, Bonny, a se ti mogoče RES zdi, da ga Karmen KAO pozna? Zdravilo, namreč :D

    OdgovoriIzbriši
  6. Če bi ga poznala (zdravilo namreč) ne bi hodila taka zmeda naokrog po svetu! :)

    OdgovoriIzbriši
  7. Js sem v takem primeru sitna. Sitna ko ne vem kaj! ;)

    Pa čakam, da me mine. Al pa folku težim. To je tud super varianta. :)

    OdgovoriIzbriši
  8. @TS, kaj pa, če sm nesrečna? :)

    @M., ti kar meči stvari v steno - mogoče gre potem hitreje mimo :P

    @C., od kje pa misliš, da sem jaz "jemala" te aktivnosti? :)

    @B. & A., boga C.!! :D

    @K., oh yeah, sitnoba is my middle name!

    OdgovoriIzbriši
  9. @ GF.: NESREČNA?! Ahahahahaha! Poznam še eno tako:P!

    OdgovoriIzbriši
  10. Js sem dons tolk sitna, da sem že sama seb sitna. Vsi se me izogibajo! ;)

    Upam, da me kmalu mine ...

    OdgovoriIzbriši
  11. @GF - A si nesrečna? Dobro, pol bom pa sam pojedu sladoled za srečne :)

    OdgovoriIzbriši
  12. Js bi tud sladoled :)pa tud nesrečna sm :)

    OdgovoriIzbriši
  13. Dons pa kadarkol odprem te odgovore, bruhnem v salve smeha. Doma me imajo za rahlo čudno:) ...

    OdgovoriIzbriši
  14. Uh odvisno zakaj sm nesrečna oz kako zelo sm nesrečna :). Če mi gre res vse narobe potem se dam v posteljo in se zjočem mojmu tipu ...
    Če sm pa sam mal otožna pa pomaga čokolada, kakšna huda nadaljevanka, mogoče shopping (čeprov se nakupovanju kadar sm žalostna poskušam izognit) ... Včasih mi je pomagala muska Eminema :rofl: Sm hecna ja :P.

    OdgovoriIzbriši
  15. @B., ni lepo norčevati se iz nesrečnih ljudi :)

    @C., sladoled pomaga!

    @K., a je danes kej boljše?

    @E., pravijo, da če nakupuješ, ko si nesrečen, zapraviš ful več denarja ... Čokolada rulz!

    @ts, don't you dare!!!!

    OdgovoriIzbriši
  16. Danes sem super volje!

    Pa ti? :)

    OdgovoriIzbriši
  17. js delam use kar mi paše.
    smilim se sama seb, kadim, plešem, grem žurat, gledam filim, pijem čaj, grem na kavo, če ne morem sveta več gledat pokličem najboljšega prijatelja da pride k meni in se usedeva na teraso neglede na letni čas in kadiva. včasih v tišini, pogosteje med pogovorom. in potem mi pomaga, da se neham smiliti sama sebi. spet lahko normalno zadiham, vidim pot, vidim, da ni vse grozno.
    včasih ne pomaga nič razen topla kopel, včasih samo spanje. drugič samo sprehod s canonom... odvisno :)

    OdgovoriIzbriši
  18. Uuuuu, še dobro da že par dni ni novega posta, sem se že ustrašu, da si res bolana!

    Zdaj je počasi res že čas za novega ;)

    p.s.: sladoled je ful fin :)

    OdgovoriIzbriši
  19. @K., vsak dan boljše!

    @neverendingstory, je videt, da ne kadim, da mi to sploh ni prišlo na misel.

    @TS, zaradi tebe me ima, da bi filtrirala komentarje! :D

    OdgovoriIzbriši
  20. LOL, spet solze smeha. Kok sem jaz čudna:).

    OdgovoriIzbriši