nedelja, 7. oktober 2007

Nove bedarije ljubljanske mularije

To me je razjezilo že v petek, ampak nisem utegnila napisat. No, v bistvu me razjezi v povprečju trikrat na teden. In naivnež bi pomislil, da sem se po tolikem času na to že privadila. Ampak se nisem in se tudi ne bom. O čem pa sploh govorim? O poslušanju muzike na mobitelu. Do konca na glas. Na avtobusu ali vlaku. Grrrrr! Vsakič znova preklinjam tistega, ki se je zmislil, da se da na telefonu posušat glasbo. In res ne vem, kaj je treba, da bodo mulčki ugotovili, da to pa NE GRE, ker gre ostalim na živce. In samo čakam, kdaj se bo našel en junak (saj bi sama to naredila, ampak žal je s 50 kg to malo težje), ki bo mulcu dal eno okrog uh in ga brcnil dol z busa/vlaka. Drugače bi pa z veseljem vsakemu posodila svoje slušalke za tisti čas, ko se vozi zraven mene, če si že sam ne more privoščiti enih (kar itak vem, da ni res). Aja, pa da ne pozabim, da je ta muzika ponavadi taka, ki mi že sama po sebi ne paše. V glavnem, živcira me do konca in verjamem, da vse ostale tudi. In upam, da bo v bližnji prihodnosti tega konec, ker bo postalo IN nekaj drugega.

7 komentarjev:

  1. Na enga tazga pacienta sm jest zadnič v Mariboru naletu. In to v lokalu. Groza!

    OdgovoriIzbriši
  2. Jaz sem pa mislila, da je to samo ljubljanska moda, ker drugje tega še nisem opazila. Očitno je že all over Slovenija :(

    OdgovoriIzbriši
  3. Avtor je odstranil ta komentar.

    OdgovoriIzbriši
  4. Ma ni samo all over Slovenia...

    Kar spomni se malo A'Dam-a ali Pariza. Res moteča zadeva in tudi jaz iskreno upam, da se bo najdu kdo, ki bo naredil red. LPP?

    OdgovoriIzbriši
  5. Ponavadi imam občutek, da tistemu, ki to počne sploh ni do poslušanja, ampak samo do živciranja ostalih :(

    OdgovoriIzbriši
  6. Rešitev je: začni pet, naglas, ful.

    Probal, je ratal, je pa res da imam kako kilco več od 50 :-)

    A.

    OdgovoriIzbriši
  7. He he, ne vem, če bi ravno pela. Ker bi šli vsi dol z busa/vlaka, ne samo tisti, ki bi navijal muziko:) Moram pa rečt, da je dobra ideja!

    OdgovoriIzbriši