torek, 23. oktober 2007

Dekle iz sosednje ulice ...

Ali kakor naj bi se pač glasil prevod. The girl next door imam v mislih. In to ne kar neko dekle, ampak eno prav posebno - Natasho Bedingfield. Na začetku mi ni bila preveč všeč, zdaj pa mi ta Soulmate nikakor ne gre iz glave: No, čeprav meni ne zgleda kot girl next door (ki naj bi zgledala čisto povprečno), se pa vsekakor obnaša kot pridna deklica. To je pa po vseh izpadih Britney, Paris & ostalih prav osvežujoče. Pa še nakj je na njej, ki mi je všeč. Ampak to pa izdam kdaj drugič.

2 komentarja:

  1. Ooo Nataška. Priznam, zadnje čase sem obsedena z njo. Sploh z Unwritten, Wild horses in Backyard. Imam kar na repeat. ;) Meni je všeč, ker ima nekaj otroškega v sebi.

    OdgovoriIzbriši
  2. Ja, ja, Nataška rulz. Pa še ful lepa je.

    OdgovoriIzbriši