nedelja, 21. oktober 2007

Ali si zapomniš obraze?

Jaz imam že nekaj časa težave s tem. Pravzaprav že od vedno. Nikakor si ne morem zapomnit obrazov oseb pa če se še tako trudim. Včasih sem to kompenzirala s tem, da sem si zapomnila njihova imena in to mi je šlo res dobro. Zdaj pa mi nagaja tudi to. Pravijo, da moraš, če si hočeš zapomnit neko ime, le-to na glas ponovit. Kot npr. "Živijo, jaz sem Micka." "Živijo, Micka." Bom poskusila naslednjič. Ampak nasveta za to, kako si zapomnit obraze, nisem še zasledila. Sem pa zato rešila naslednji test - Face-memory test - in mi sploh ni šlo tako slabo. V prvem delu sem čisto malo pod povprečjem :) No, v drugem sem pa mojster. Mogoče bom pa z vadbo napredovala ...

2 komentarja:

  1. uuu, testi! /me like! sem rešla, pa sta oba nadpovprečna. to vem, da mam za obraze (pa rečmo tut imena) precej dober spomin. (hm, pa zdajle trkam na les, da ne mine :D)

    OdgovoriIzbriši
  2. Trkaj, trkaj :) Pa malo tudi zame, da se mi ne obrne še na slabše!

    OdgovoriIzbriši